Материалдар / Көбейту және бөлу. Есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейту және бөлу. Есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
817
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Батыс Қазақстан облысыТеректі ауданыЖаңа өмір ауылыШаған жалпы орта білім беретін мектебіПилоттық сыныптар бойынша жоғары санатты бастауыш сынып мұғаліміМусагалиева Жанаргул Шмитовна Қысқа мерзімді жоспарМатематика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1В бөлімі–Көбейту және бөлу. Есептер Мектеп: Шаған ЖОББМ
Күні: 9.11.Мұғалімнің аты-жөні: Мусагалиева Ж.Ш.
Сынып: 4 Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Санды қосындыға көбейту
Оқу мақсаты:4.1.2.9 - санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін қолдану
Сабақтың мақсаты:Барлығы:санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін қолдана алады;Көпшілігі:санды қосындыға көбейту ,санды көбейтіндіге көбейту және бөлу ережелерін қолдана отырып, тапсырмаларды есептей алады;Кейбірі: сандарды көбейту және бөлуге берілген ережелерді қолдана отырып,мысалдар құрастыра алады;
Тілдік мақсаттар

Талқылауға арналған сұрақтар: Жақшалар, көбейту, бөлу, қосу, азайтуҚосынды, барлығы, көбейтінді, коэффициент, бағалау (зат есімі,етістік)Неге біз өрнектің мәнін табу үшін амалдар тәртібін анықтап алмаймыз?Егер біз бірінші (мысалы. қосуды) орындағанда, не болар еді?Өрнектің мәнін табу үшін бұл амал дұрыс тәсіл болар ма еді?
Алдыңғы меңгерілген білім Көптаңбалы сандарды нөмірлеу және олармен амалдар қолдану
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы





















І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал:Әр адам-туысым, досым, жұрағатӘр сабақ-үйрену, ұғу,ұлағатӘр ісің-тірлік,тірек, адамдықӘр сөзің-шындық, бірлік, адалдық. Қызығушылығын ояту:а) оқушы танымын бақылау, зерттеуМатематикалық диктант.85 - ті 10 есе арттыр935 - ке 85 - ті арттыр8700 - ді 100 есе кеміт« Тез жауап бер» ойыны.А) Мына сандардағы әр цифр нені білдіреді? 306, 698, 540Б) Әр сандағы 7 цифры нені білдіреді? 753, 78, 407, 777

Сабақ ортасы







































Санды қосындыға көбейтудің алгоритмін жаз(184+16)*2= 4*(420+125)=5*(540+153)= (357+123)*5=204*3+305*2= 321*4+423*3= Оқулықпен жұмыс1 тапсырманың қатесін ауызша есептеу арқылы табу.2- тапсырмаТоптық жұмысТоптардың жұмысын дұрыс жауаппен тексеріп, бағалау1-топ2- топ 3- топ54*2=139*3=267*4=2670*4=540*2=1390*3=13900*3=26700*3=5400*2= Жұмыс дәптерімен жұмыс

Деңгейлік тапсырмаларТапсырмалар:І деңгей.  ІІ деңгей.  ІІІ деңгей. Бөлуді орында:

Қарсы бағыттағы қозғалыс:Ауыл мен қаладан бір-біріне қарама қарсы бағытта екі автобус шықты. Бірінші автобус кездескенше 25 км/сағ жылдамдықен 100 км жол жүрді.Егер екінші автобус 50 км/сағ жылдамдықпен жүрген болса, ол кездескенше дейін қанша жол жүріп өткен? Шығарылуы: 1) 100 : 25 = 4 (сағат) 2) 50 * 4 = 200 км
Презентация





















Сабақтың соңы





Жұпта әңгімелеу. «Сөйлемді толықтыр» Есіме .......түсірдім.Маған ..... қиын болды.Әлі де .... қайталау керек.Үй тапсырмасы: Сандар тізбегін құрастыру

Дифференциация Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылар білім деңгейлеріне байланысты тапсырмалар тарату. Оқушылар үштаңбалы санды көбейту тәсілдерін игеруін бағалау. Сергіту сәтіТоптық жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытты қкезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!