Көбейту және бөлу.Есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейту және бөлу.Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Математика

1В бөлімі-Көбейту және бөлу.Есептер

Күні:

Сынып 2




Тақырыбы


Сандармен амалдар орындау

Оқу мақсаттары

3.1.2.4 бір таңбалы сандарға қалдықпен бөлуді орындау және тексеру


Сабақ мақсаты


Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындай алады.

Бағалау критерийлері

Көбейту және бөлу амалдарының компоненттерін біледі;

Көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін түсінеді;

Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі және тексереді;

Тілдік мақсаттар


Қалдықпен бөлінеді, қалдықсыз бөлінеді,

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

АКТ пәнімен байланысты

Дене шынықтыру жаттығуларын кіріктіру

Дүниетану пәнімен байланысты

Алдыңғы меңгерілген білім:

Өлшем бірліктерін түрлендіру және аталған сандармен амалдар



Сабақ барысы




Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар





Дерек


көздер





Сабақтың басы








5 минут





«Ертеңгілік шеңбер»Қайырлы таң!

  • Кел, жаныма тұр, сыныптас.

  • Өз алақаныңды маған аш.

  • Міне, менің қолым бос,

  • Жылуыма жылу қос.


(МК,Ұ,Ж) «Өз жұбыңды тап» ойыны

Топтарға әртүрлі сандар және амалдар жазылған парақшалар ұсынылады, оқушылар өз жұбын табады.

  • амалды оқиды, зерттейді

  • тағы қандай амалдар құрастыруға болатынын ойластырады, дәлелдейді;

Топтар өздерінің таңдауын түсіндіреді.

-Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не істейміз?

-Қандай жетістіктерге қол жеткіземіз?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.


Интерактивті тақта







Қима карточкалар



  1. (МК Ұ)

8 -ге бөлінетін сандарды табу;

өсі ретімен орналастыру,

шыққан сөзді оқу және тақырыппен байланыстырып өз ойын айту.






  • 21 саны неге қалып қойды?

  • Ал оны бөле аламыз ба?

  • 21 санының ішінде 8 неше рет болады?

21 : 8 =2 (5 қалдық), тексеру – 2 * 8 + 5 =21


  1. (МК,Т)

Бейнекөріністі қарау, талдау

Оқушылыр топта 4 адамнан отырады. Әр топқа бірнеше түрлі фигуралар таратылады.

1 топ – шаршы - 17 дана

2 топ- үшбұрыш – 22 дана

3 топ – дөңгелек – 27 дана

4 топ - тік төртбұрыш - 26

Нұсқаулық:

  • Фигураларды бірдей етіп бөліп алу

  • Артық қалған фигуралардың санын анықтау;

  • Кестені толтыру;

  • Өрнек құрастыру;


Оқушының аты

Неше фигура алды

Қалды




















  • Алғашқы таратылған фигураның санын қалай шығарып алуға болады?

(Оқушылар өз ойларын, болжамдарын ортаға салады.)


(Ө,Қ)Өздік жұмыс.

Мақсаты: бастапқы алған білімдерін қолданыу.

Дәптермен жұмыс

Қалдықпен бөлуді орында және тексер

12 : 5 = 30 : 8 =

15 : 2 = 57 : 8 =

20 : 6 = 84 : 9 =


Тақта арқылы бір-бірін тексереді



Сабақтың ортасы





10 минут









15 минут


























8 минут









сурет



Түрлі фигуралар





Бейнефильм


Қима қағаздар










Интерактивті тақта










ҚБ парақтары

Сабақтың соңы



2 минут

  • Рефлексия:


-Мен бүгін .................... үйрендім.

-Мен бүгін .................... түсіндім.

-Маған .......................... қиын болды.


  • Өзін-өзі бағалау.

  • Оқушылар шапалақтау арқылы өздерін бағалайды.



Шапалақтау арқылы

Қосымша ақпарат.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Қабілеті жоғарылау оқушылар өздігінен өлшем бірліктерімен өрнектер құрастырады, талдайды.

Шапалақтау арқылы бағалайды. Өздік жұмысты бағалау.


  • Дене шынықтыру

  • Сергіту сәті







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2019
454
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі