Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Қоршаған орта /Экология. Сабақтың тақырыбы: Көкөністер мен жемістер.
Сабақтың мақсаты: Көкөністер мен жемістердің атын,түсін,пішінін,дәмін ажырата білу.Ойын арқылы баланың тілін дамыту,зейінділігін байқау.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Ойын ,жұмбақ арқылы сұрақ-жауап алу,
ой қозғау.
Көрнекілігі: Муляждар, қуыршақ,шелек, дидактикалық материалдар.
|
Іс-әрекет бөлімі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдас тырушы қозғаушы Ғажайып сәт Сергіту сәті Қорытын ды |
Шаттық шеңбері Қайырлы таң,Алтын күн! Қайырлы таң,Аспаным. Қайырлы таң,апайлар! Қайырлы таң, достарым! Сендерді көрсем қуандым, Мен бақытты ұланмын. Осы жақсы көңіл күйімізбен орындарымызға отырайық. Бүгінгі ашық сабақ қоршаған орта және экологиядан,сабақтың тақырыбы «Көкөністер мен жемістер» Оларды ажыратып,түсін, пішінін,дәмін білу. Балалар,алма,алмұрт, лимон, банан,өрік, жүзім,яғни,талда өсетіндердің барлығы жемістерге жатады. Ал,көкөністерге қияр,қызанақ,сәбіз, қызылша, жуа,қырыққабат,картоп яғни,жерде өсетіндер жатады.Олар адамға пайдалы, көп жеуіміз керек.Бойымыз өсіп,деніміз сау болады.Бірақ, балалар көкөністер мен жемістерді жегенде міндетті түрде жуып жеу керек.Өйткені олардың сырты шаң-тозаң,лас болады.Егер жуылман жемістерді жесек,ішімізге микроб,ластар кетеді де, ішіміз ауырады.Сондықтан үлкендердің айтқанын тыңдаған жөн. Балалар,бүгін бізге қонақ келген сияқты,қараңдаршы,бұл кім екен? Қолыңда шелек бар екен,шелекте не бар,балалар, қарайықшы. Ия,дұрыс айтасыңдар,бірақ біз оларды қалай атаймыз? Балалар,маған көмектесіндерші.Менің атым –Айжан.Мыналарды ажырата алмай тұрмын,қайсысы көкөніс,қайсысы жеміс екенін?Ажыратып беріңдерші. Балалар,ендеше Айжан қуыршаққа көмектесеміз бе? Жемістерді бөлек,көкөністерді бөлек кім жинап береді? Балалардан жеміс пен көкөністердің түсін,пішінін,дәмін сұрау. Қуыршақ Айжан,балаларға рахмет айтып кетіп қалады. Дидактикалық ойын:«Жартысын тап» Ойын мақсаты:Көкөніс пен жемісті дұрыс құрастырып,ажыратып,атауын табу. Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып,бір тұрып, Шаршағанды басайық. Көкөніс пен жемістер туралы жұмбақ жасырайын: 1.Көктемде ақ гүлге оранады, Күзде доп болып оралады. 2.Құм ішінде басы,төбесінде шашы. 3.Түбі толған құмалақ. 4.Доптар жатыр жемісі бар, Қабат-қабат терісі бар. Балалар,біз кімге көмектестік? Жемісті дұрыс тауып бердік пе? Жеміске не жатады екен? Көкөніске ше? Жарайсыңдар,балалар, сабақты жақсы меңгерген екенсіңдер. Осымен сабақты аяқтаймыз,сау болыңыздар. |
Балалар шаттық шеңберді орындап,жақсы көңіл күймен орындарына отырады. Балалар мұқият тыңдап отырады. Қуыршақ. Алма,банан,қияр,қызанақ Көкөністер мен жемістер Ия Екі бала жинап береді. Алма,жүзім,алмұрт-жемістер. Қияр,сәбіз,қарбыз-көкөністер. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды. Алма Сәбіз Картоп Қырыққабат Айжан қуыршаққа Ия Алма,алмұрт,банан Қияр,қызанақ,жуа,картоп Сау болыңыздар. |
Күтілетін нәтиже:
1.Білу керек: Көкөністер мен жемістерді
2.Болуы керек: Сабаққа қызығушылығы
3.Қолынан келуі:Сұраққа жауап беру,ажырата біл
Маңғыстау ауданы «Арай» балабақшасы

II-сәбилер тобы
Жумабаева Акайнаш Кошкарбаевна
Маңғыстау ауданы Ұштаған ауылы
«Арай» балабақшасынын тәрбиешісі
2019ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көкөністер мен жемістер
Көкөністер мен жемістер
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Қоршаған орта /Экология. Сабақтың тақырыбы: Көкөністер мен жемістер.
Сабақтың мақсаты: Көкөністер мен жемістердің атын,түсін,пішінін,дәмін ажырата білу.Ойын арқылы баланың тілін дамыту,зейінділігін байқау.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Ойын ,жұмбақ арқылы сұрақ-жауап алу,
ой қозғау.
Көрнекілігі: Муляждар, қуыршақ,шелек, дидактикалық материалдар.
|
Іс-әрекет бөлімі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдас тырушы қозғаушы Ғажайып сәт Сергіту сәті Қорытын ды |
Шаттық шеңбері Қайырлы таң,Алтын күн! Қайырлы таң,Аспаным. Қайырлы таң,апайлар! Қайырлы таң, достарым! Сендерді көрсем қуандым, Мен бақытты ұланмын. Осы жақсы көңіл күйімізбен орындарымызға отырайық. Бүгінгі ашық сабақ қоршаған орта және экологиядан,сабақтың тақырыбы «Көкөністер мен жемістер» Оларды ажыратып,түсін, пішінін,дәмін білу. Балалар,алма,алмұрт, лимон, банан,өрік, жүзім,яғни,талда өсетіндердің барлығы жемістерге жатады. Ал,көкөністерге қияр,қызанақ,сәбіз, қызылша, жуа,қырыққабат,картоп яғни,жерде өсетіндер жатады.Олар адамға пайдалы, көп жеуіміз керек.Бойымыз өсіп,деніміз сау болады.Бірақ, балалар көкөністер мен жемістерді жегенде міндетті түрде жуып жеу керек.Өйткені олардың сырты шаң-тозаң,лас болады.Егер жуылман жемістерді жесек,ішімізге микроб,ластар кетеді де, ішіміз ауырады.Сондықтан үлкендердің айтқанын тыңдаған жөн. Балалар,бүгін бізге қонақ келген сияқты,қараңдаршы,бұл кім екен? Қолыңда шелек бар екен,шелекте не бар,балалар, қарайықшы. Ия,дұрыс айтасыңдар,бірақ біз оларды қалай атаймыз? Балалар,маған көмектесіндерші.Менің атым –Айжан.Мыналарды ажырата алмай тұрмын,қайсысы көкөніс,қайсысы жеміс екенін?Ажыратып беріңдерші. Балалар,ендеше Айжан қуыршаққа көмектесеміз бе? Жемістерді бөлек,көкөністерді бөлек кім жинап береді? Балалардан жеміс пен көкөністердің түсін,пішінін,дәмін сұрау. Қуыршақ Айжан,балаларға рахмет айтып кетіп қалады. Дидактикалық ойын:«Жартысын тап» Ойын мақсаты:Көкөніс пен жемісті дұрыс құрастырып,ажыратып,атауын табу. Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып,бір тұрып, Шаршағанды басайық. Көкөніс пен жемістер туралы жұмбақ жасырайын: 1.Көктемде ақ гүлге оранады, Күзде доп болып оралады. 2.Құм ішінде басы,төбесінде шашы. 3.Түбі толған құмалақ. 4.Доптар жатыр жемісі бар, Қабат-қабат терісі бар. Балалар,біз кімге көмектестік? Жемісті дұрыс тауып бердік пе? Жеміске не жатады екен? Көкөніске ше? Жарайсыңдар,балалар, сабақты жақсы меңгерген екенсіңдер. Осымен сабақты аяқтаймыз,сау болыңыздар. |
Балалар шаттық шеңберді орындап,жақсы көңіл күймен орындарына отырады. Балалар мұқият тыңдап отырады. Қуыршақ. Алма,банан,қияр,қызанақ Көкөністер мен жемістер Ия Екі бала жинап береді. Алма,жүзім,алмұрт-жемістер. Қияр,сәбіз,қарбыз-көкөністер. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды. Алма Сәбіз Картоп Қырыққабат Айжан қуыршаққа Ия Алма,алмұрт,банан Қияр,қызанақ,жуа,картоп Сау болыңыздар. |
Күтілетін нәтиже:
1.Білу керек: Көкөністер мен жемістерді
2.Болуы керек: Сабаққа қызығушылығы
3.Қолынан келуі:Сұраққа жауап беру,ажырата біл
Маңғыстау ауданы «Арай» балабақшасы

II-сәбилер тобы
Жумабаева Акайнаш Кошкарбаевна
Маңғыстау ауданы Ұштаған ауылы
«Арай» балабақшасынын тәрбиешісі
2019ж
шағым қалдыра аласыз













