Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Бірінші кіші топ ай – - апта
(«Ботақан»)
Білім саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Көкөністермен, жемістермен таныстыру
Мақсаты: Балаларды қызанақ, қияр, т.б ажырата білуге үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Көкөністер мен жемістерді ажырата білу.
Дамытушылық: Ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Үлкендерге көмектесуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, Сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: көкөніс
Билингвалды компонент: көкөніс-овощи-vegatable, жеміс-фрукт-fruit
Технологиялар: Мнемотехника
Пән аралық байланыс: Көркем әдебиет
Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер
Сауықтыру міндеттері: сергіту сәті. Саусақ жаттығуы
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Тірбиеші іс - әрекеті |
Балалар іс - әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық – қозғаушы |
Шаттық шеңбері: - Балалар, бүгінгі күнді тамаша әнмен бас-тағым келіп тұр. Тоңазып атырап Көп жеміс піседі. Сарғайып жапырақ, Саудырап түседі. «Күз – жомарт», - дейміз біз, Жемісін жейміз біз. |
Балалар шеңберге жиылып, тө-мендегі өлең жолдарын айтып, қимылдар жасайды. |
|
|
|
Ұйымдастыру – іздену |
Әңгіме жүргізу: - Балалар, біздің осы орындаған өлең шу-мағында не туралы айтылған? Дұрыс айтасыңдар балалар. Қазір күз мезгілі. - Күздің бізге берер қандай сыйы бар? - Қандай жемістерді білесіңдер? Блингвальды компонент: жемістер – фрукты - fruit. Сергіту сәті: тыңдайық. Алма: Нарттай қызыл алмам бар Мәз болады алғандар.
Жазда әдемі киінем, Тілді балдай үйірем. Өрік: Көктемде ерте гүлдеймін, Кешігуді білмеймін. Піспей тұрған кезімде, «Менен аулақ жүр» деймін. Уылжыған өрікпін, Мен бау – баққа көрікпін. Қара өрік: Қара өрік деген атым бар, Менен де дәм татыңдар. Дәрі орнына жүруге, Кейде менің хақым бар. Алыңдар баққа ектіріп, Сақтаңдар ұзақ кептіріп. Шаймен ішкен сусындар, «Па, шіркін – ай!» - деп тұрып. Оқылған өлең шумақтарының мазмұнын ашып, балалармен талқылау. - Балалар жемістер адам денсаулығына өте пайдалы. Жемістерді жуып, тазалап барып бірақ жеу керек. Бақшадағы ағаштың, Алмалары көп екен. Теріп – теріп алайық, Себетке біз салайық. - Балалар, ал енді мына өлең жолдарын |
Күз мезгілі туралы. Алма, шие, өрік, алмұрт. «жемістер - фрукты - fruit» сөз-дерін қайталап айтады. Балалар өлең мазмұнына сәйкес іс – қимылдар жасайды. Балалар қолдарымен жемістер-дің муляждарын ұстап көріп, кө лемін, түсін анықтайды. Оларды қарап, бір – бірімен са-лыстырады. |
|
|
|
Рефлексиялық – коррекциялау |
Тәрбиеші сұрақ –
жауап тәсілі арқылы оқу іс – әрекетінде үйренгендерін
пысықтайды |
Балалар жауап беруге тырыса-ды |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жемістер мен көкөністерді ажырата білуді;
Түсінеді: Көкөністер туралы түсініктері
Қолданады: үлкендердің еңбегін бағалай білуді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көкөністермен, жемістермен таныстыру.
Көкөністермен, жемістермен таныстыру.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Бірінші кіші топ ай – - апта
(«Ботақан»)
Білім саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Көкөністермен, жемістермен таныстыру
Мақсаты: Балаларды қызанақ, қияр, т.б ажырата білуге үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Көкөністер мен жемістерді ажырата білу.
Дамытушылық: Ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Үлкендерге көмектесуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, Сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: көкөніс
Билингвалды компонент: көкөніс-овощи-vegatable, жеміс-фрукт-fruit
Технологиялар: Мнемотехника
Пән аралық байланыс: Көркем әдебиет
Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер
Сауықтыру міндеттері: сергіту сәті. Саусақ жаттығуы
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Тірбиеші іс - әрекеті |
Балалар іс - әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық – қозғаушы |
Шаттық шеңбері: - Балалар, бүгінгі күнді тамаша әнмен бас-тағым келіп тұр. Тоңазып атырап Көп жеміс піседі. Сарғайып жапырақ, Саудырап түседі. «Күз – жомарт», - дейміз біз, Жемісін жейміз біз. |
Балалар шеңберге жиылып, тө-мендегі өлең жолдарын айтып, қимылдар жасайды. |
|
|
|
Ұйымдастыру – іздену |
Әңгіме жүргізу: - Балалар, біздің осы орындаған өлең шу-мағында не туралы айтылған? Дұрыс айтасыңдар балалар. Қазір күз мезгілі. - Күздің бізге берер қандай сыйы бар? - Қандай жемістерді білесіңдер? Блингвальды компонент: жемістер – фрукты - fruit. Сергіту сәті: тыңдайық. Алма: Нарттай қызыл алмам бар Мәз болады алғандар.
Жазда әдемі киінем, Тілді балдай үйірем. Өрік: Көктемде ерте гүлдеймін, Кешігуді білмеймін. Піспей тұрған кезімде, «Менен аулақ жүр» деймін. Уылжыған өрікпін, Мен бау – баққа көрікпін. Қара өрік: Қара өрік деген атым бар, Менен де дәм татыңдар. Дәрі орнына жүруге, Кейде менің хақым бар. Алыңдар баққа ектіріп, Сақтаңдар ұзақ кептіріп. Шаймен ішкен сусындар, «Па, шіркін – ай!» - деп тұрып. Оқылған өлең шумақтарының мазмұнын ашып, балалармен талқылау. - Балалар жемістер адам денсаулығына өте пайдалы. Жемістерді жуып, тазалап барып бірақ жеу керек. Бақшадағы ағаштың, Алмалары көп екен. Теріп – теріп алайық, Себетке біз салайық. - Балалар, ал енді мына өлең жолдарын |
Күз мезгілі туралы. Алма, шие, өрік, алмұрт. «жемістер - фрукты - fruit» сөз-дерін қайталап айтады. Балалар өлең мазмұнына сәйкес іс – қимылдар жасайды. Балалар қолдарымен жемістер-дің муляждарын ұстап көріп, кө лемін, түсін анықтайды. Оларды қарап, бір – бірімен са-лыстырады. |
|
|
|
Рефлексиялық – коррекциялау |
Тәрбиеші сұрақ –
жауап тәсілі арқылы оқу іс – әрекетінде үйренгендерін
пысықтайды |
Балалар жауап беруге тырыса-ды |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жемістер мен көкөністерді ажырата білуді;
Түсінеді: Көкөністер туралы түсініктері
Қолданады: үлкендердің еңбегін бағалай білуді;
шағым қалдыра аласыз















