Бөлім:
|
М. Әуезов.
«Көксерек»-5
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
04.02.2025ж
|
Сынып:
7
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Көксерек» әңгімесіндегі
кейіпкер бейнесі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
7.1.4.1 – көркем шығармадағы
кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа
айту;
|
Сабақтың
мақсаты
|
-
көркем шығармадағы кейіпкерлер
бейнесін ашып, мінездеме
беру;
-
шығармада қасқырлар тіршілігін
суреттеу;
-
табиғатты қорғауға, аялауға,
адамгершілікке баулу
-
үзінділерді жатқа
айту;
|
Құндылықтар
|
«Мәңгілік ел» құндылығы: Тіл
және мәдениет
Қиянат жасамау құндылығы.
Жауапкершілік, қамқорлық,
сезімталдық.
|
Түйін:
|
«Хайуанатқа жасаған қиянатың –
адамзатқа жасаған опасыздық». Қадыр
Мырзалиев
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
7
мин
|
1.Сәлемдесу.
2.Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
3.Оқушыларды түрлі түсті
кәмпиттер арқылы 3 топқа
біріктіру.
4.Үй тапсырмасын
пысықтау.
«Шәй ішейік»
әдісі
-
Мұхтар Әуезовтың әлем
әдебиетіне қосқан үлесі
қандай?
-
Жазушының қандай
шығармаларын білесің?
-
Мұхтар Әуезов қай жылдары
өмір сүрді?
-
Мұхтардың Абайды тануына не
себеп болды?
-
Жазушы кімнің қолында
тәрбиеленді?
-
Болашақ жазушы Абайдың
өлеңдерін неше жасынан жаттап
өсті?
-
«Абай жолы» романы қалай
аяқталады?
-
Жазушы «Абай жолын» неше
жылда жазып бітірген?
-
Жазушының отбасы туралы
айтып бер.
-
Жазушының аяқталмай қалған
романын атап бер
-
Мұхтар Әуезовтың қандай
шығармаларына түсірілген киноларды білесің? Атап
бер.
-
Жазушы қай жерде дүниеге
келді?
Жаңа тақырыпқа өту үшін бейне
ролик көрсетіледі.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Мұхтар Әуезовке «Көксерек»
әңгімесін жазуға не себеп болды деп
ойлайсыңдар?
-
Әңгіменің тақырыбы мен идеясы
қандай?
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен
танысу.
Сөз
маржан.
Итаяқ - итке тамақ құйып беретін
ыдыс.
Жондану - ет алып семіру,
әлдену.
Шап - қарынның төменгі жағы мен
санның ішкі түйіскен жері.
Борбай – бұт, аяқ,
сирақ
Қырыс - (ауысп.) қисық, қыңыр,
қырсық.
Тағы - қолға үйренбеген жабайы жан
жануар
Кеудесін
бермеу – басындырмау,
бағынбау.
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
3 топқа
бірігеді.
Оқушылардың жауаптары арқылы
жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ: бағалау парағы
беріледі
(қосымша №1).
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп, смаиликтермен бағалап отырады.
Топ басшы смаиликтерді бағалау парағына жабыстырып соңында санап
жалпы балын айтады. (жалпы 10 балдық
шкала)
Дескриптор:
-оқушылар сұрақтарға жауап
береді
1 балл
|
Слайд
«Қазақстан «әдебиеті»
кітабы 7
сынып
Тақырыптық
көрнекіліктер

Бейнеролик.
«Көксерек» фильмінің
мазмұны
|
Жаңа
білім
15
мин
|
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Оқушылар бейнеролик бойынша
көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме
береді.
Шығармада қасқырлар тіршілігін
бейнелейді.
Әңгімедегі жауапкершілік,
қамқорлық, сезімталдық, қиянат жасамау құндылықтарын
айтады.
2-тапсырма. Талқылау
кестесі.
«Үштік» (Ойлан, топтас,
бөліс) әдісі бойынша оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен
жұптасады, топпен пікірлесіп тақырыпты
орындайды.
1-топ:
Берілген
мағына
|
Оқушылар тауып
жазатын
оның
мағынасы
(Оқушылар толтыратын
баған)
|
Көксерек
|
Адамдар ауылға әкелген
күшік.
Құрмаш асыраған қасқырдың
күшігі.
|
Құрмаш
|
Көксеректі асыраған
бала.
Басты
кейіпкер. Көксеректің құрбаны.
|
Қасен
|
Көксеректі ұстаған аққасқа иттің
иесі. Аңшы.
|
Әже
|
Құрмаштың әжесі.
Немересінен айырылып, зарлап қалған жазықсыз
жан.
|
2-топ:
Мағынасы
|
Сөздер
(Оқушылар толтыратын
баған)
|
Аңшылар ауылға
әкелген жетім бөлтіріктің
аты.
|
Көксерек
|
Көксеректі бастан теуіп
еңіреген адам.
Құрмаштың
асыраушысы.
|
Әжесі.
|
3
топ:
Шығарма
аты, авторы
|
Несімен
ұнады?
|
Сүйікті
кейіпкерің.
|
Жасаған
қорытынды
|
Мұхтар
Әуезов.
«Көксерек».
|
Өте қызықты,
тартымды, түсінікті тілмен
жазылған.
|
Құрмаш,
Қасен.
|
Қасқырдың болмысы адам тәрбиесіне көнбейді
екен.
Түз тағысы өмір
сүруге құқылы.
|
|
|
Дескриптор:
-оқушылар көркем
шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме
береді;
-табиғатты қорғауға,
аялауға, адамгершілікке баулу құндылықтарын
айтады;
-үзінділерді жатқа
айтады;
3
балл
Дескриптор:
- әр топ
берілген кестені толтырып,
талқылайды.
3 балл
|
А3 қағаз, түрлі түсті
маркерлер;
|
Бекіту
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау.
Венн
диаграммасы.
Адам – саналы тіршілік иесі,
өмірді сүйеді, мейірімді, қамқор, кешірімді, ұрпақ өсіреді, өмірін
жалғастырады, т.б.
|
Өмірге, тіршілікке құштарлық, ұрпақ жалғастыру, тамақ табу
үшін күреседі, т.б.
|
Қасқыр – табиғаттың тағысы.
Қатал, ызалы, долы, басты мақсаты – тән азығын
табу.
|
Үйге
тапсырмасы:
«Адамдардың
табиғатқа жасаған қиянаттары» деген тақырыпта ойтолғау
жазу.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Дескриптор:
- оқушылар адам мен
қасқырдың айырмашылығы мен ұқсастығын
айтады
3 балл
|
Слайд
|
Кері
байланыс
3
мин
|
«4Қ»
тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды
тұстарын белгілеу
|
Тақырып
бойынша
«4Қ»
тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды
тұстарын белгілейді
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Кеспе
қағаз
|