|
Бөлім: |
М. Әуезов. «Көксерек»-5 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
04.02.2025ж |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкер бейнесі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.1.4.1 – көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Мәңгілік ел» құндылығы: Тіл және мәдениет Қиянат жасамау құндылығы. Жауапкершілік, қамқорлық, сезімталдық. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Түйін: |
«Хайуанатқа жасаған қиянатың – адамзатқа жасаған опасыздық». Қадыр Мырзалиев |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 7 мин |
1.Сәлемдесу. 2.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 3.Оқушыларды түрлі түсті кәмпиттер арқылы 3 топқа біріктіру. 4.Үй тапсырмасын пысықтау. «Шәй ішейік» әдісі
Жаңа тақырыпқа өту үшін бейне ролик көрсетіледі. Талқылауға арналған сұрақтар:
Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысу. Сөз маржан. Итаяқ - итке тамақ құйып беретін ыдыс. Жондану - ет алып семіру, әлдену. Шап - қарынның төменгі жағы мен санның ішкі түйіскен жері. Борбай – бұт, аяқ, сирақ Қырыс - (ауысп.) қисық, қыңыр, қырсық. Тағы - қолға үйренбеген жабайы жан жануар Кеудесін бермеу – басындырмау, бағынбау. |
Оқушылар сәлемдеседі. 3 топқа бірігеді.
Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ: бағалау парағы беріледі (қосымша №1). Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп, смаиликтермен бағалап отырады. Топ басшы смаиликтерді бағалау парағына жабыстырып соңында санап жалпы балын айтады. (жалпы 10 балдық шкала) Дескриптор: -оқушылар сұрақтарға жауап береді 1 балл |
Слайд «Қазақстан «әдебиеті» кітабы 7 сынып Тақырыптық көрнекіліктер
Бейнеролик. «Көксерек» фильмінің мазмұны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 15 мин |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар бейнеролик бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме береді. Шығармада қасқырлар тіршілігін бейнелейді. Әңгімедегі жауапкершілік, қамқорлық, сезімталдық, қиянат жасамау құндылықтарын айтады. 2-тапсырма. Талқылау кестесі. «Үштік» (Ойлан, топтас, бөліс) әдісі бойынша оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен жұптасады, топпен пікірлесіп тақырыпты орындайды. 1-топ:
2-топ:
3 топ:
|
|
Дескриптор: -оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме береді; -табиғатты қорғауға, аялауға, адамгершілікке баулу құндылықтарын айтады; -үзінділерді жатқа айтады; 3 балл
Дескриптор: - әр топ берілген кестені толтырып, талқылайды. 3 балл
|
А3 қағаз, түрлі түсті маркерлер;
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин
|
Сабақты қорытындылау. Венн диаграммасы.
Үйге тапсырмасы: «Адамдардың табиғатқа жасаған қиянаттары» деген тақырыпта ойтолғау жазу.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
Дескриптор: - оқушылар адам мен қасқырдың айырмашылығы мен ұқсастығын айтады 3 балл
|
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3 мин |
«4Қ» тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды тұстарын белгілеу
|
Тақырып бойынша «4Қ» тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды тұстарын белгілейді
|
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Кеспе қағаз
|
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша №1
Топтың атауы: _____________________________________________________________
|
№ |
Оқушының аты жөні |
1-тапсырма. Үй жұмысын пысықтау (1 балл) |
2-тапсырма. Жеке жұмыс (3 балл) |
3-тапсырма. Кестені талқылау (3 балл) |
4-тапсырма. Қорытынды. ВЕНН ДИАГРАММА (3 балл) |
Жалпы балы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Топ басшысы: _____________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкер бейнесі. 7 сынып қазақ әдебиеті
«Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкер бейнесі. 7 сынып қазақ әдебиеті
|
Бөлім: |
М. Әуезов. «Көксерек»-5 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
04.02.2025ж |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкер бейнесі |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.1.4.1 – көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Мәңгілік ел» құндылығы: Тіл және мәдениет Қиянат жасамау құндылығы. Жауапкершілік, қамқорлық, сезімталдық. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Түйін: |
«Хайуанатқа жасаған қиянатың – адамзатқа жасаған опасыздық». Қадыр Мырзалиев |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 7 мин |
1.Сәлемдесу. 2.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 3.Оқушыларды түрлі түсті кәмпиттер арқылы 3 топқа біріктіру. 4.Үй тапсырмасын пысықтау. «Шәй ішейік» әдісі
Жаңа тақырыпқа өту үшін бейне ролик көрсетіледі. Талқылауға арналған сұрақтар:
Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысу. Сөз маржан. Итаяқ - итке тамақ құйып беретін ыдыс. Жондану - ет алып семіру, әлдену. Шап - қарынның төменгі жағы мен санның ішкі түйіскен жері. Борбай – бұт, аяқ, сирақ Қырыс - (ауысп.) қисық, қыңыр, қырсық. Тағы - қолға үйренбеген жабайы жан жануар Кеудесін бермеу – басындырмау, бағынбау. |
Оқушылар сәлемдеседі. 3 топқа бірігеді.
Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ: бағалау парағы беріледі (қосымша №1). Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп, смаиликтермен бағалап отырады. Топ басшы смаиликтерді бағалау парағына жабыстырып соңында санап жалпы балын айтады. (жалпы 10 балдық шкала) Дескриптор: -оқушылар сұрақтарға жауап береді 1 балл |
Слайд «Қазақстан «әдебиеті» кітабы 7 сынып Тақырыптық көрнекіліктер
Бейнеролик. «Көксерек» фильмінің мазмұны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 15 мин |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар бейнеролик бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме береді. Шығармада қасқырлар тіршілігін бейнелейді. Әңгімедегі жауапкершілік, қамқорлық, сезімталдық, қиянат жасамау құндылықтарын айтады. 2-тапсырма. Талқылау кестесі. «Үштік» (Ойлан, топтас, бөліс) әдісі бойынша оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен жұптасады, топпен пікірлесіп тақырыпты орындайды. 1-топ:
2-топ:
3 топ:
|
|
Дескриптор: -оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме береді; -табиғатты қорғауға, аялауға, адамгершілікке баулу құндылықтарын айтады; -үзінділерді жатқа айтады; 3 балл
Дескриптор: - әр топ берілген кестені толтырып, талқылайды. 3 балл
|
А3 қағаз, түрлі түсті маркерлер;
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 5 мин
|
Сабақты қорытындылау. Венн диаграммасы.
Үйге тапсырмасы: «Адамдардың табиғатқа жасаған қиянаттары» деген тақырыпта ойтолғау жазу.
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
Дескриптор: - оқушылар адам мен қасқырдың айырмашылығы мен ұқсастығын айтады 3 балл
|
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3 мин |
«4Қ» тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды тұстарын белгілеу
|
Тақырып бойынша «4Қ» тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды тұстарын белгілейді
|
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Кеспе қағаз
|
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша №1
Топтың атауы: _____________________________________________________________
|
№ |
Оқушының аты жөні |
1-тапсырма. Үй жұмысын пысықтау (1 балл) |
2-тапсырма. Жеке жұмыс (3 балл) |
3-тапсырма. Кестені талқылау (3 балл) |
4-тапсырма. Қорытынды. ВЕНН ДИАГРАММА (3 балл) |
Жалпы балы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
Топ басшысы: _____________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз














