|
Сабақтың атауы |
Көктем сәнi (Ертегi) |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Ертегіні оқи отырып, табиғаттағы аң - құстардың тыныс - тіршілігімен,
түрлерімен таныстыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
Жер ана саған мың алғыс! |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
«Ұяшықты таңдау» әдісі Ұяшықтағы сұрақтар: 1.Ыбырай Алтынсарин туралы не білесің? 2.“Ақ шаш” мәтіндегі негізгі ой қандай мәселеге құрылған? 3. Әбілхан Қастеев туралы не білесің? 4.Тау мүлгіп деген сөздің мағынасы? 5. Абай Құнанбаевтың“Жазғытұры” өлеңін жатқа айт. |
Оқушылар ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Жұмбақ жасыру. Қар мұз еріп, су көбейіп, Сай салаға толады. Бүршік жарып, жарық ашып, Гүл бәйшешек басады. Бұл қай кезде болады? Көктем мезгілі |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
Жаңа сабақ |
Бір жылда төрт жыл мезгілі
болады. Олар: жаз, күз, көктем, қыс. Әр жыл мезгілінің өз
ерекшелігі бар. соның ішінде маған ұнайтын жыл мезгілдерінің бірі –
көктем. Себебі бұл кезеңде табиғат жаңарып, жан-жануарлар көбейеді.
Көктем айларында көптеген мерекелер аталып өтіледі. Осы
мезгілге сай көктемнің алғашқы мерекесі аналар күні. Жер дүниенің
жаңару күні «Наурыз», ғарышкерлер мерекесі, бейбітшілік мейрамы,
Ұлы жеңістің мерейлі тойы – осы көктемнің еншісіндегі атаулы
күндер. Көктемнің басқа жыл мезгілдеріне қарағанда ерекше
өзіндік орны бар. |
Оқушылар мұқият тыңдайды. |
|
|
Оқулықпен жұмыс. |
Дауыстап, тізбектеп оқыту.
1. Көктемде жан – жануарларда болатын өзгерістер. |
Берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Топтық жұмыс |
1 топ: Ертегі мазмұны бойынша көрініс көрсету 2 топ: Ертегі мазмұны бойынша сұрақтар әзірлеу 3 топ:Ертегіден жауабы ұнаған аңның суретін салу. |
Берілген тапсырманы орындайды. |
|
|
Қорытынды |
“Ақиқат” немесе “Жалған” 1.Арыстан-аң патшасы. 2. Арыстан ерте тұрды. 3.“Көктем сәні неден?” деген сұрақты жолбарыс қойды. 4.Бұлғынның сөзіне бәрі қол соғып, риза болды. |
Ақиқат немесе жалғандығын айтады. |
|
|
Үйге тапсырма |
«Көктем сәні» түсінік айту. Көктем мезгілінің суретін салу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқушыларды бағалау. |
|
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» ойыны
|
Қағазды өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көктем сәні
Көктем сәні
|
Сабақтың атауы |
Көктем сәнi (Ертегi) |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Ертегіні оқи отырып, табиғаттағы аң - құстардың тыныс - тіршілігімен,
түрлерімен таныстыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық
Жер ана саған мың алғыс! |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
«Ұяшықты таңдау» әдісі Ұяшықтағы сұрақтар: 1.Ыбырай Алтынсарин туралы не білесің? 2.“Ақ шаш” мәтіндегі негізгі ой қандай мәселеге құрылған? 3. Әбілхан Қастеев туралы не білесің? 4.Тау мүлгіп деген сөздің мағынасы? 5. Абай Құнанбаевтың“Жазғытұры” өлеңін жатқа айт. |
Оқушылар ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Жұмбақ жасыру. Қар мұз еріп, су көбейіп, Сай салаға толады. Бүршік жарып, жарық ашып, Гүл бәйшешек басады. Бұл қай кезде болады? Көктем мезгілі |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
|
|
|
Жаңа сабақ |
Бір жылда төрт жыл мезгілі
болады. Олар: жаз, күз, көктем, қыс. Әр жыл мезгілінің өз
ерекшелігі бар. соның ішінде маған ұнайтын жыл мезгілдерінің бірі –
көктем. Себебі бұл кезеңде табиғат жаңарып, жан-жануарлар көбейеді.
Көктем айларында көптеген мерекелер аталып өтіледі. Осы
мезгілге сай көктемнің алғашқы мерекесі аналар күні. Жер дүниенің
жаңару күні «Наурыз», ғарышкерлер мерекесі, бейбітшілік мейрамы,
Ұлы жеңістің мерейлі тойы – осы көктемнің еншісіндегі атаулы
күндер. Көктемнің басқа жыл мезгілдеріне қарағанда ерекше
өзіндік орны бар. |
Оқушылар мұқият тыңдайды. |
|
|
Оқулықпен жұмыс. |
Дауыстап, тізбектеп оқыту.
1. Көктемде жан – жануарларда болатын өзгерістер. |
Берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Топтық жұмыс |
1 топ: Ертегі мазмұны бойынша көрініс көрсету 2 топ: Ертегі мазмұны бойынша сұрақтар әзірлеу 3 топ:Ертегіден жауабы ұнаған аңның суретін салу. |
Берілген тапсырманы орындайды. |
|
|
Қорытынды |
“Ақиқат” немесе “Жалған” 1.Арыстан-аң патшасы. 2. Арыстан ерте тұрды. 3.“Көктем сәні неден?” деген сұрақты жолбарыс қойды. 4.Бұлғынның сөзіне бәрі қол соғып, риза болды. |
Ақиқат немесе жалғандығын айтады. |
|
|
Үйге тапсырма |
«Көктем сәні» түсінік айту. Көктем мезгілінің суретін салу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқушыларды бағалау. |
|
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» ойыны
|
Қағазды өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














