Материалдар / Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы (аймақ, дисклер, саркомерлер, актин, миозин т.б.).
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы (аймақ, дисклер, саркомерлер, актин, миозин т.б.).

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы (аймақ, дисклер, саркомерлер, актин, миозин т.б.). 10 сынып жаратылыстану бағыты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
112
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Координация және реттеу

Педагогтің аты-жөні:

Каденова З.А

Күні:

16.04.2024

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы (аймақ, дисклер, саркомерлер, актин, миозин т.б.).

Оқу мақсаты:

10.1.6.1 көлденең жолақты бұлшықеттердің ультрақұрылымын зерттеу

Сабақтың мақсаты:

көлденең жолақты бұлшықеттердің ультрақұрылымын зерттеу

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



















5мин










Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.


Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





ІІ. Өткен сабаққа шолу


2 тапсырма. «Жаттығу залы» ойыны.

  1. Синапс қанша мембранадан тұрады? 2

  2. М1- холинорецепторлар қайда орналасқан? Вегетативті ганглиялар мен ОЖЖ-да орналасқан

  3. Жүректе, өкпе альвеолаларының қабырғасында,ОЖЖ-да орналасқан холинорецепторлар? М4

  4. М2- холинорецепторлар қасиеті? Ацетилхолиннің босап шығуын төмендедетін қасиеті болады

  5. Парасимпатикалық жүйке жүйесінің медиаторлары? Ацетилхолин, холинорецепторлар

  6. Ацетилхолин қайда сақталады? Синапстық көпіршіктерде

  7. Кураре тәрізді заттар неге қабілетті? Жүйке-бұлшықет өткізгіштігін бұғаттауға

Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.





Оқушылар бағалау парақтарын алады.


Оқушылар бұлшықеттердің суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді





Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін тапсырма орындайды.

Сұрақтарға жауап береді


















«Киіз үй» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

«Бұлшықет» әдісі арқылы топқа бөлінеді


ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау












Презентация



Сабақтың ортасы

30мин

(4 мин)

















(14 мин)






«Ой қозғау» әдісі

Жаңа тақырыпқа байланысты суреттер ұсынылады.


Постер қорғау.

1 топ. Көлденең жолақты бұлшықеттердің үлтрақұрылымы

2. топ. Бұлшықет талшықтарының құрылысы

3 топ. Филаменттер



Оқушылар тақырып бойынша постер қорғайды.




«Киіз үй» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады



Дескриптор:


- көлденең жолақты бұлшықеттердің ультрақұрылымын зерттеді ;

- бұлшықет талшықтарын талдай алды;

-филаменттермен танысты


Жалпы балл – 3





Жұппен жұмыс


(7 мин)


Тапсырма 2. «Модельдеу».

Саркомер құрылысының сұлбасын созылмалы желатин немесе ермексаз арқылы модельдеу.





Оқушылар жұмысты жұппен орындайды. Саркомер сұлбасын модельдейді.

Дескриптор:


-көлденең жолақты бұлшықет ұлпасының құрылысын зерттеді;

- саркомер құрылысын модельдеді


«Киіз үй» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы балл -2 балл

Ермексаз

Жеке жұмыс

(6 мин)


Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс.

Оқулықтағы 193 беттегі 2 тапсырманы орындау.





Оқушылар оқулықтағы тапсырманы дәптерлеріне орындайды.

«Киіз үй» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

Жалпы балл – 2

Оқулық жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

6 мин

Бекіту. «Умаигра» ойыны арқылы сабақты онлайн платоформада қорытындылап бекіту

  1. Көпядролы жасушалардың диаметрі? 0,01-0,1 мм

  2. Сарколемма дегеніміз не? Эластинді қозуға қабілетті мембрана

  3. Бұлшықет талшықтары құрамындағы жиырылу аппараты? миофибриллалар

  4. Миофибрилла орташа есеппен қанша протофибриллалардан тұрады? 2500

  5. Екі Z тізбегі арасындағы миофибриллалар бөлігі? Саркомерлер

  6. Бұлшықет құрамында миозин мөлшері? 200гр

  7. Бұлшықет құрамында актин мөлшері ?30 гр

  8. Жуан филоменттер? Миозин

  9. Саркомер ұзындығының тыныштық күйдегі көрсеткіші? 2,0-2,2 мкм

  10. Кальций иондарымен байланыс түзеді? Тп-С Сезімтал импульстер

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы білімдерін бекітеді

«КИІЗ ҮЙ» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Ойынға сілтеме https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=106912


Кері байланыс

2 мин

«Инстаграм » әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін тикток әдісін ұсынады





Үйге тапсырма:

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін кері байланыс парағындағы белгілерді белгілеп көрсету арқылы білдіреді

«Киіз үй» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау

Кері байланыс парағы












Shape2



























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!