Мақсаты: Балаларға көлік туралы түсінік
беру.Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастырып (
жерде,суда,әуеде) атқаратын қызмет аясына қарай салыстыра білуге
үйрету.Балалардың қызығушылығын арттыру. Көлік түрлерімен
танысып,қозғалыс ортасы мен қолданылуы бойынша көлік түрлерін
ажырату және сипаттау.
Сәлемдесу: «Амандасу»
ойыны
Амансыңба, алтын
күн
Амансыңба, көк
аспан
Амансыңба
достарым
Сендерді көрсем
қуанам
Санау: «Санамақ»
ойыны
Біреу,
екеу,үшеу,төртеу
Бүгін біздің топта ұлдар
нешеу?
Біреу,
екеу,үшеу,төртеу
Бүгін біздің топта қыздар
нешеу?
Біреу,
екеу,үшеу,төртеу
Бүгін біздің топта барлық бала
нешеу?
Көңіл-күй
сәттері
Күн тәртібі сәттерін
бекіту
-Балалар тәулік неше бөліктен
тұрады?
-Тәулік төрт бөліктен
тұрады.(таңертең,күндіз,кеш, түн)
Сергіту сәті: «Бүгін қандай
тамаша көңілді күн» (әуенмен)
Ауа-райын
бақылау
-Балалар қfзір жылдың қай
мезгілі?(балалар жауабы,қәзір жылдың көктем
мезгілі)
-Дұрыс
айтасыңдар
-Көктем мезгілінің айларын
атап беріңдерші ?
-Бір аптада неше күн
бар?
-Дұрыс
айтасыңдар.
-Балалар апта күндерін атап
беріңдерші?
(дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі)
Кеше сейсенбі
болды
Бүгін
сәрсенбі
Ертең бейсенбі
болады
-Ал енді балалар терезеге
қарайықшы ауа-райы қандай болып тұр (балалар
жауабы)
-Иә дұрыс
айтасыңдар!
-Ал балалар сөйлейтін
қабырғаға назар аударайықшы, не көріп
тұрсыңдар?
-Иә дұрыс айтасыңдар балалар
көліктердің барлығы «Көлік
түрлері» деп
аталады.
-Балалар сендер қандай көлік
түрлерін білесіңдер?
Олай болса,үстел үстінде
жатқан көлік түрлерінен атайық.
Ойын: «Көліктердің
жүретін жолын көрсет»
Шарты: Тәрбиеші көліктерді атайды, ал
балалар қай жерде жүретінін көрсетеді.
-Ал жарайсыңдар
балалар.
1-топ «Қаладағы көлік
қозғалысы» ойыны
Воскобович кілемшесіне
көліктерді жабыстырады, түсін атауын
атайды.
2-топ «Картоп
бастырмасы»
Алдын ала ойылып қойған
картопты дайын ыдыстағы бояуға малып,жүк көлігінің бейнесін
бастырады.
3-топ «Қызықты текшелер»
ойыны
Көлік атауларын Н.Зайцев
текшелерімен құрау.
(Т-РА-К-ТО-Р, А-В-ТО-БУ-С,
ҚА-ЙЫ-Қ, ПО-ЙЫ-З, Ұ-ША-Қ.)
Ойын: «Көлікті
жүргіз»
Шарты: Балалар үстелдің екі жағына
тұрып кезек-кезек бір-біріне жібереді.
Қорытынды:
«Доп лақтыру
әдісі» арқылы
қорытындылау.
Тәрбиеші белсене қатысқан
балаларға қуанышты хабарлама үлестіреді.