Колледждегі тәрбиенің маңызы
Колледждегі тәлім-тәрбие: болашақ маман тұлғасын қалыптастырудағы негізгі бағыт.Қазіргі білім беру жүйесінде колледждер қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуына қажетті бәсекеге қабілетті, кәсіби сауатты мамандарды даярлауда маңызды орын алады. Бұл үдерістің табысты болуы тек қана теориялық және практикалық білім берумен шектелмейді. Колледждегі тәлім-тәрбие жұмысы – студенттің тұлғалық дамуының, адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуының, кәсіби мәдениетінің артуының негізгі тетігі.
Колледждегі тәлім-тәрбиенің мәні.Тәлім-тәрбие – білім алушыны рухани-адамгершілікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке, отансүйгіштікке баулитын жүйелі, мақсатты үдеріс. Колледж – жасөспірім шақтан ересектікке өту кезеңіндегі жастардың өмірлік көзқарасы қалыптасатын маңызды орта. Сондықтан да бұл кезеңдегі әрбір тәрбие жұмысы студенттің азамат болып қалыптасуына ықпал етеді.
Тәлім-тәрбие жұмысының негізгі бағыттары.1. Рухани-адамгершілік тәрбие.Студенттердің өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту, ізгілікті қарым-қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Мазмұнына: игі мінез-құлық, сыйластық, этика, мейірімділік, академиялық адалдық жатады.
2. Патриоттық тәрбие.Отанға деген сүйіспеншілік, ұлттық құндылықтарды құрметтеу, жаһандану жағдайында ұлттық идентификацияны сақтауға бағытталады.Тәуелсіздік күндері, батырлармен кездесулер, тарихи орындарға саяхаттар арқылы жүзеге асады.
3. Кәсіби-еңбек тәрбиесі.Колледждің басты міндеті – білікті маман тәрбиелеу.Студенттер практикадан өту, өндірістік мәдениетті игеру, еңбекке жауапкершілікпен қарау арқылы кәсіби қалыптасады.
4. Құқықтық тәрбие.Жастардың заңды білуі, құқықтық мәдениетінің жоғары болуы – қоғам қауіпсіздігінің негізі.Бұл бағытта құқықтық сабақтар, профилактикалық кездесулер, құқық қорғау органдарымен бірлескен шаралар өткізіледі.
5. Денсаулық сақтау және экологиялық тәрбие.Дұрыс өмір салты, зиянды әдеттерден бас тарту, табиғатты қорғау мәдениетін қалыптастыру.Спорттық жарыстар, экологиялық акциялар, денсаулық күндері ұйымдастырылады.
6. Эстетикалық және мәдени тәрбие.Студенттердің өнерге қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.Мәдени кештер, театрға бару, көркем шығармашылық клубтары арқылы жүзеге асады.Тәлім-тәрбиедегі оқытушы мен куратордың рөлі.Колледждегі тәрбие үдерісінің негізгі ұйымдастырушысы – куратор, тәрбиеші, педагог-психолог.
Олар:
• студенттердің оқу тобының ішкі қарым-қатынасын реттейді;
• жеке тұлғалық мәселелерді уақытылы анықтайды;
• студенттердің әлеуметтенуіне жағдай жасайды;
• ата-аналармен және әлеуметтік ұйымдармен байланыс орнатады.
Педагог тек білім беруші емес, сонымен қатар тәлімгер, бағыт-бағдар көрсетуші тұлға.
Жүйелі тәрбие жұмысы нәтижесінде колледж түлегі:
• адами құндылықтарды құрметтейтін;
• кәсіби мәдениеті қалыптасқан;
• жауапты, белсенді азаматтық позициясы бар;
• еңбек нарығында бәсекеге қабілетті;
• қоғамға пайдалы тұлға болып қалыптасады.
Қорыта келгенде,колледждегі тәлім-тәрбие – болашақ ұрпақтың адамгершілікті, білімді, мәдениетті және отаншыл азамат болып қалыптасуына ықпал ететін күрделі әрі маңызды үдеріс. Білім мен тәрбиенің үйлесімді байланысы ғана студенттің жан-жақты дамуына, қоғамға бейімделуіне және кәсіби жетілуіне ықпал етеді. Сондықтан колледждердегі тәрбие жұмысын жаңғырту, оның мазмұнын заманауи талаптарға сай жетілдіру – қазіргі білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі,-деп есептеймін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Колледждегі тәрбиенің маңызы
Колледждегі тәрбиенің маңызы
Колледждегі тәрбиенің маңызы
Колледждегі тәлім-тәрбие: болашақ маман тұлғасын қалыптастырудағы негізгі бағыт.Қазіргі білім беру жүйесінде колледждер қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуына қажетті бәсекеге қабілетті, кәсіби сауатты мамандарды даярлауда маңызды орын алады. Бұл үдерістің табысты болуы тек қана теориялық және практикалық білім берумен шектелмейді. Колледждегі тәлім-тәрбие жұмысы – студенттің тұлғалық дамуының, адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуының, кәсіби мәдениетінің артуының негізгі тетігі.
Колледждегі тәлім-тәрбиенің мәні.Тәлім-тәрбие – білім алушыны рухани-адамгершілікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке, отансүйгіштікке баулитын жүйелі, мақсатты үдеріс. Колледж – жасөспірім шақтан ересектікке өту кезеңіндегі жастардың өмірлік көзқарасы қалыптасатын маңызды орта. Сондықтан да бұл кезеңдегі әрбір тәрбие жұмысы студенттің азамат болып қалыптасуына ықпал етеді.
Тәлім-тәрбие жұмысының негізгі бағыттары.1. Рухани-адамгершілік тәрбие.Студенттердің өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту, ізгілікті қарым-қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Мазмұнына: игі мінез-құлық, сыйластық, этика, мейірімділік, академиялық адалдық жатады.
2. Патриоттық тәрбие.Отанға деген сүйіспеншілік, ұлттық құндылықтарды құрметтеу, жаһандану жағдайында ұлттық идентификацияны сақтауға бағытталады.Тәуелсіздік күндері, батырлармен кездесулер, тарихи орындарға саяхаттар арқылы жүзеге асады.
3. Кәсіби-еңбек тәрбиесі.Колледждің басты міндеті – білікті маман тәрбиелеу.Студенттер практикадан өту, өндірістік мәдениетті игеру, еңбекке жауапкершілікпен қарау арқылы кәсіби қалыптасады.
4. Құқықтық тәрбие.Жастардың заңды білуі, құқықтық мәдениетінің жоғары болуы – қоғам қауіпсіздігінің негізі.Бұл бағытта құқықтық сабақтар, профилактикалық кездесулер, құқық қорғау органдарымен бірлескен шаралар өткізіледі.
5. Денсаулық сақтау және экологиялық тәрбие.Дұрыс өмір салты, зиянды әдеттерден бас тарту, табиғатты қорғау мәдениетін қалыптастыру.Спорттық жарыстар, экологиялық акциялар, денсаулық күндері ұйымдастырылады.
6. Эстетикалық және мәдени тәрбие.Студенттердің өнерге қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.Мәдени кештер, театрға бару, көркем шығармашылық клубтары арқылы жүзеге асады.Тәлім-тәрбиедегі оқытушы мен куратордың рөлі.Колледждегі тәрбие үдерісінің негізгі ұйымдастырушысы – куратор, тәрбиеші, педагог-психолог.
Олар:
• студенттердің оқу тобының ішкі қарым-қатынасын реттейді;
• жеке тұлғалық мәселелерді уақытылы анықтайды;
• студенттердің әлеуметтенуіне жағдай жасайды;
• ата-аналармен және әлеуметтік ұйымдармен байланыс орнатады.
Педагог тек білім беруші емес, сонымен қатар тәлімгер, бағыт-бағдар көрсетуші тұлға.
Жүйелі тәрбие жұмысы нәтижесінде колледж түлегі:
• адами құндылықтарды құрметтейтін;
• кәсіби мәдениеті қалыптасқан;
• жауапты, белсенді азаматтық позициясы бар;
• еңбек нарығында бәсекеге қабілетті;
• қоғамға пайдалы тұлға болып қалыптасады.
Қорыта келгенде,колледждегі тәлім-тәрбие – болашақ ұрпақтың адамгершілікті, білімді, мәдениетті және отаншыл азамат болып қалыптасуына ықпал ететін күрделі әрі маңызды үдеріс. Білім мен тәрбиенің үйлесімді байланысы ғана студенттің жан-жақты дамуына, қоғамға бейімделуіне және кәсіби жетілуіне ықпал етеді. Сондықтан колледждердегі тәрбие жұмысын жаңғырту, оның мазмұнын заманауи талаптарға сай жетілдіру – қазіргі білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі,-деп есептеймін.
шағым қалдыра аласыз













