3бөлім: Түрлендірілген командалық ойындар | Мектеп |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні:
|
Сыныбы:6 сыныптарСабақ 27 | Қатысқан оқушы саны: | Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту |
Оқу бағдарламасына сілтеме жасау | 6.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу |
Сабақтың мақсаттары | Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал етуКомандада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
Жетістік критерийлері | "Көшбасшылық" сөзінің мағынасын біледі.Қашықтықты жылдам жүгіріп өтеді.Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық дағдыларды көрсетеді. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар келесі ұғымдарды біледі және қолдана алады:жүгіружылдамдықты үдете жүгіружылдамдықкөшбасшылар |
Пәнаралық байланыстар | Бұл сабақта математика пәнімен өзара пәнаралық байланыс орнатуға болады: метр, өлшеу, санау. |
АКТ пайдалану дағдылары | Интербелсенді тақтада эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету |
Бастапқы білім
| Оқушылардыңэстафеталық жүгіріс туралы танымы бар |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезендері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
| Ресурстар: |
Сабақтың басы10 мин. | Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту.Жүгіру жаттығулары.Бір орындағы жалпы дамыту жаттығулары. | Әр іс-әрекет түрі үшін үлкен бос кеңістіктің болуы. |
Сабақтың ортасы 25 мин.
| Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру..(Б, Т, Ж, Ф) Командалар эстафетада жарысады.Ойын түрлері:а) Қатысушылар лекке тұрып бір-бірден жүгіреді. Ойыншы айналу белгісіне дейін жүгіріп, кейін келеді, кейін келесі ойыншы жүгіреді.б) Қатысушылар бір қатарға тұрады. Мәре сызығына қарай бірге жүгіріп, бірге кері қайтып келеді. в) Бір команданың екі топшасы бір-біріне қарама-қарсы лекке тұрады. Әр жүгірісте орындарын ауыстырып отырады. Бағалау дескрипторлары: - Өз жолымен жүгіреді.- Ережені бұзбай жылдам жүгіріп өтеді.- Жарыс кезінде жылдам қозғаладыҚалыптастырушы бағалау: 2+1:Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. |
Үлкен бос кеңістік.
Үлкен бос кеңістік.Құрал-жабдықтар: волейбол добы, кеглилер, секундомер,ысқырық. |
Сабақтың соңы5 мин.
| Сабақ қорытындылау: «Суретші» рефлексиясы.Оқушылар залдан шығарда тақтаға өздерінің ненің жақсы орындағанын және жетілдіру керек сәттерді жазады немесе смайлик суретін салу арқылы қалдырады. Киім ауыстыру орнына кету. | Маркерлер, фломастерлер, стикерлер |
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді Сіз қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Дене шынықтыру сабақтарында саралық тәсілдемеге оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай олардың дене саулығының, дене дайындығының оңтайлы деңгейіне, сондай-ақ тиісті білім, біліктер және дағдылар көлеміне қол жеткізуге мүмкіндік беретін ерекше тәсілдеме жатады.Дене дайындығының деңгейі төмен оқушыларды қолдау үшін: Қайта келу жүгірулеріҚабілетті оқушыларға: Кедергілер арқылы жүгіру | Бағалау -Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарладыңыз?Сабақтарда бағалауды мұғалім келесілер арқылы сабақ барысында жүзеге асырады: Сабақтарда бағалауды мұғалім келесілер арқылы сабақ барысында жүзеге асырады: 2+1:Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы;Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті;
|
Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйренуге қатысты)?1: 2:
Сабақ барысында сыныптың немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?
|