|
Бөлім |
6 бөлім. Комадалық ойын- белсенді қозғалыстың әс-әрекеттері |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Раймханов Е.Е |
||||
|
Күні |
07.02. 2025 ж. |
||||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.1 денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
- баскетбол ойыны техникаларын дамыту -командалық ойындағы көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру |
||||
|
Бағалау критерииі |
-Көшбасшылықдағдыларынкөрсетіп, командалық жұмыстыорындайды |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
О Қолайлы орта тұғызу. Оқушылар сапта тұрып, бастаушыдан бастап кезек-кезек бір-бірімен амандасады. Сабақтың мақсатына шығу. Осында оқушылар үш топқа бөлініп пазл құрастырады, шыққан пазл арқылы сабақтың тақырыбына шығады. Сап қайта құрастырылып саптық жаттығулар басталады: бір орында: оңға, солға, кері бұрылу. Жүгіру: спортзалында орташа жылдамдықпен 2 минут жүгіруі арқылы басталады. Болған соң, қалпына келтіру жаттығулары басталады. Оқушылар жұппен тұрып жаттығуларды орындайды:
Содан кейін оқушылар екі қатар құрып, арнайы баскетболға тән спецификалық жаттығуларды орындайды:
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
№1тапсырма.). Баскетбол ойыны допты қағып алу, допты беру, допты алып жүру әдісі.Допты алдынан қолдан-қолға ауыстырып, кері секіруін, қозғалыс бағыты мен жылдамдығын өзгертіп допты алып жүру. Бірінші оқушы көрсеткеннен кейін, екінші оқушы ескертулер жасап, допты алып жүрудің проблемалық сәттерін шешу жолдарын ұсынады. Содан кейін оқушылар рөлдермен ауысады.
Дескриптор: О - ойын ережесін сақтайды; - допты қағып алу, беру әдістерін орындайды; - допты алып жүрудің кем дегенде жеңілдетілген бір-екі түрін көрсетеді. ҚБ: бірін-бірі бағалау №2тапсырма.. Допты себетке лақтыру техникалары: б Дескриптор: Оқушы: - көшбасшылық қабілетін көрсетеді; - допты себетке лақтыру техникасын орындайды; - жақын арақашықтықтан допты себеткелақтыруды көрсетеді. ҚБ: өзін-өзі бағалау №3тапсырма. . Б
Дескриптор: Оқушы: - шабуыл жасау түрлерін орындайды; - қимыл-қозғалыс түрлері арқылы алдау тәсілдерін көрсетеді. ҚБ: топтар бірін – бірі бағалайды Стритбол ойынын ойнату. |
Ережелерді пайдаланады Ойын барысына негізі қауіпсіздік ережесін сақтайды |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Әр бір іс-әрекет үшін үлкен бос кеңістік. Баскетбол доптары. Ынталандыру сөйлемдері жазылған автокөліктер суреттерінің карточкалары. Мобильді (интерактивті) тақта. https://www.youtube.com/watch?v=de5fCK-CuTE |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Командалық ойындағы көшбасшылық
Командалық ойындағы көшбасшылық
|
Бөлім |
6 бөлім. Комадалық ойын- белсенді қозғалыстың әс-әрекеттері |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Раймханов Е.Е |
||||
|
Күні |
07.02. 2025 ж. |
||||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Командалық ойындағы көшбасшылық |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.1 денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
- баскетбол ойыны техникаларын дамыту -командалық ойындағы көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру |
||||
|
Бағалау критерииі |
-Көшбасшылықдағдыларынкөрсетіп, командалық жұмыстыорындайды |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
О Қолайлы орта тұғызу. Оқушылар сапта тұрып, бастаушыдан бастап кезек-кезек бір-бірімен амандасады. Сабақтың мақсатына шығу. Осында оқушылар үш топқа бөлініп пазл құрастырады, шыққан пазл арқылы сабақтың тақырыбына шығады. Сап қайта құрастырылып саптық жаттығулар басталады: бір орында: оңға, солға, кері бұрылу. Жүгіру: спортзалында орташа жылдамдықпен 2 минут жүгіруі арқылы басталады. Болған соң, қалпына келтіру жаттығулары басталады. Оқушылар жұппен тұрып жаттығуларды орындайды:
Содан кейін оқушылар екі қатар құрып, арнайы баскетболға тән спецификалық жаттығуларды орындайды:
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
№1тапсырма.). Баскетбол ойыны допты қағып алу, допты беру, допты алып жүру әдісі.Допты алдынан қолдан-қолға ауыстырып, кері секіруін, қозғалыс бағыты мен жылдамдығын өзгертіп допты алып жүру. Бірінші оқушы көрсеткеннен кейін, екінші оқушы ескертулер жасап, допты алып жүрудің проблемалық сәттерін шешу жолдарын ұсынады. Содан кейін оқушылар рөлдермен ауысады.
Дескриптор: О - ойын ережесін сақтайды; - допты қағып алу, беру әдістерін орындайды; - допты алып жүрудің кем дегенде жеңілдетілген бір-екі түрін көрсетеді. ҚБ: бірін-бірі бағалау №2тапсырма.. Допты себетке лақтыру техникалары: б Дескриптор: Оқушы: - көшбасшылық қабілетін көрсетеді; - допты себетке лақтыру техникасын орындайды; - жақын арақашықтықтан допты себеткелақтыруды көрсетеді. ҚБ: өзін-өзі бағалау №3тапсырма. . Б
Дескриптор: Оқушы: - шабуыл жасау түрлерін орындайды; - қимыл-қозғалыс түрлері арқылы алдау тәсілдерін көрсетеді. ҚБ: топтар бірін – бірі бағалайды Стритбол ойынын ойнату. |
Ережелерді пайдаланады Ойын барысына негізі қауіпсіздік ережесін сақтайды |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Әр бір іс-әрекет үшін үлкен бос кеңістік. Баскетбол доптары. Ынталандыру сөйлемдері жазылған автокөліктер суреттерінің карточкалары. Мобильді (интерактивті) тақта. https://www.youtube.com/watch?v=de5fCK-CuTE |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз
қушыларды
сапқа тұрғызу, сәлемдесу, рапорт беру.

қушы:
ір орыннан
лақтыру, бір қырынан лақтыру, екі қолмен лақтыру, екі қадам жасап
допты себетке лақтыру, допты еденге соғып жүгіріп келіп
лақтыру.
аскетбол
ойынындағы шабуыл жасау техникалары. Шабуыл жасауда дриблинг
тәсілдерін қолдану, доппен қорғаушыларды алдап өту әдістерін
орындау.













