Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім
Қызығушылықтарын ояту | Миға шабуыл әдісі бойынша сұрақ-жауап | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Өткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетеді | АКТ |
Түсіну | Жигсо және трек сызба арқылы жалпы өткен сабақтарды қайталайдыӘр топқа тапсырма беру керек | Арнайы слайдтар арқылы өткен тақырыптың мағанасын ашу арқылы 1-ші тірек сызба жүргізу және «Жигсо» әдісін пайдалану. Әр топқа тапсырмада көрсетілген тапсырмаларды орындау тапсырылады топ бойынша талқылап ойарын қағазға жазу тапсырылды.Жигсо әдісі: Әр топта, яғни төрт топта 5 оқушы бар, әр топтың 1,2,3,4 нөмерлеріне бірдей есептер беріледі, олар өздері есепті шешіп, әр топтаға бірдей нөмерлер бір партаға бірігіп есептерін бір- біріне көрсетіп, тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары бақылаушы- сарапшы ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің жауабын айтады.Соңында өз орындықтарына қайта жиналадыТақырыпты түсініп негізгі мағынасын ашу үшін арнайы трек сызба әдісін инетербелсенді тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері интербелсенді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіредіКөміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері | СТО арқылы оқушылардың сабаққа қызғушылығын дамыту үшін арнайы әдіс арқылы әр топтаға бірдей нөмерлер бірдей есептер тартату 2. Тапсырманы өздері орынндау жолдарын түсінеді, парақа жазып алады.Тапсырманы орындайды,топ болып ойланады 3.Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. 4.Әр топтың бірдей нөмердегі оқушылар бір партаға жиналып орындаған тапсырмаларын бір- біріне көрсетеді 5.Топпен жұмыс жасайды. 6. Нәтижесін өзара бағалайды. 7. Тірек сызбаны толтыру арқылы оқушы ОйланадыҮшінші түрін жазу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашадыОқушылар интербелсенді тақтада жазып-сызып көрсетедіОлар сыни тұрғыдан ойлана отырып сабақтың негізгі идеясын түсінеді
| ЖТЖЕ |
Қолдану | Тақырыптар туралы постер әдісін пайдалануТақырыбы: Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері | Топтарға тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тапсырмалар туралы өз ойларын суретке салады | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау | СТО |
Талдау | Салыстыру кестесі | Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату | Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді |
|
Жинақтау | «Есептер мен тапсырмалар орындау | Тапсырмалар бойынша әр топ есептер шығарадыау
| Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
Бағалау | Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату | Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек | Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды |
|
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
|
Үйге тапсырма | Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері
|