Материалдар / "Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері"

"Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәніне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
763
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« №19 М. Мәметова атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіХимия пәні мұғалімі: Байтемиров Тимур ТалғатұлыПән: Химия Сынып: 11 сыныпСабақтың тақырыбы:Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері

Мақсаттары:.Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері жайлы тәжірибелер мен есептер шығара отырып қасиеттерін анықтайды, тапсырмаларды орындауға үйреніп практикада қолданады

Күтілетін :.Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктеріережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер:Миға шабуыл, Жигсо,Салыстыру картасы, Трек сызба, Эсссе

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл әдісі бойынша сұрақ-жауапҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауӨткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетедіАКТ
ТүсінуЖигсо және трек сызба арқылы жалпы өткен сабақтарды қайталайдыӘр топқа тапсырма беру керекАрнайы слайдтар арқылы өткен тақырыптың мағанасын ашу арқылы 1-ші тірек сызба жүргізу және «Жигсо» әдісін пайдалану. Әр топқа тапсырмада көрсетілген тапсырмаларды орындау тапсырылады топ бойынша талқылап ойарын қағазға жазу тапсырылды.Жигсо әдісі: Әр топта, яғни төрт топта 5 оқушы бар, әр топтың 1,2,3,4 нөмерлеріне бірдей есептер беріледі, олар өздері есепті шешіп, әр топтаға бірдей нөмерлер бір партаға бірігіп есептерін бір- біріне көрсетіп, тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары бақылаушы- сарапшы ретінде сайланады. Олар тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған есептердің жауабын айтады.Соңында өз орындықтарына қайта жиналадыТақырыпты түсініп негізгі мағынасын ашу үшін арнайы трек сызба әдісін инетербелсенді тақтада пайдалану Жобасы: Мен тек жалпы көрсетемін олар өздері интербелсенді тақтада сызып толық мағанасын түсіндіредіКөміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері
  • СТО арқылы оқушылардың сабаққа
  • қызғушылығын дамыту үшін арнайы әдіс
  • арқылы әр топтаға бірдей нөмерлер бірдей
  • есептер тартату
  • 2. Тапсырманы өздері орынндау жолдарын
  • түсінеді, парақа жазып алады.Тапсырманы орындайды,топ болып ойланады
  • 3.Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. 4.Әр топтың бірдей нөмердегі оқушылар бір партаға жиналып орындаған тапсырмаларын бір- біріне көрсетеді 5.Топпен жұмыс жасайды. 6. Нәтижесін өзара бағалайды. 7. Тірек сызбаны толтыру арқылы оқушы Ойланады
  • Үшінші түрін жазу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
  • Оқушылар интербелсенді тақтада жазып-сызып көрсетеді
  • Олар сыни тұрғыдан ойлана отырып сабақтың негізгі идеясын түсінеді


  • ЖТЖЕ
    ҚолдануТақырыптар туралы постер әдісін пайдалануТақырыбы: Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктеріТоптарға тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тапсырмалар туралы өз ойларын суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғауСТО
    ТалдауСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

    Жинақтау«Есептер мен тапсырмалар орындауТапсырмалар бойынша әр топ есептер шығарадыау

    Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу

    БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

    Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

    Үйге тапсырмаКөміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ