САБАҚ:
Компьютер адам сияқты ойлана
ала ма?
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі:
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
5.Т/А3.Тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау.
5.ӘТН4.3. Сын есімдердің,
шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін
тану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Жаңа
білім
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
тақырып
|
Қиялдан туған
фильмдер
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Топқа
бөлу2
минут
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
3
минут
«Қызыл гүлім-ай»
би
|
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
|
Ортасы 20
минут
|
Білу және
түсіну 10 минут
Компьютер адам сияқты ойлана
ала ма?
Аппараттық жасақтама
және бағдарламалық жасақтама
Сөзімізді
жалғастырмас бұрын, сіз мына маңызды заттарды біліп алуыңыз керек:
Бұл компьютердің аппараттық жасақтамасы немесе басқаша айтқанда
«Темір», сонымен қатар бағдарламалық жасақтама немесе компьютерде
сіздің жұмыс істейтін
бағдарламаларыңыз.
Аппараттық жасақтама
(темір) — бұл біз қолмен ұстап көре алатын компьютердің
бөлігі, яғни монитор, жүйелік блок, пернетақта немесе тінтуір
(mouse). Сонымен қатар компьютердің аппараттық бөлігіне барлық ішкі
компоненттер кіреді, мысалы, жүйелік блоктың ішінде орналасқан
жүйелік тақта.
Бағдарламалық
жасақтама – бұл компьютердің аппараттық бөлігін
басқаратын зат, яғни қарапайым сөзбен айтқанда бұл Microsoft Word,
Excel, Windows, браузерлер, ойындар және т.б. бағдарламалар.
Төмендегі суретте презентация құруға көмектесетін Microsoft
PowerPoint бағдарламасын көре
аласыз.
Қолдану 8
минут «Интервью»
әдісі
Жалпыға арналған
тапсырма:
Оқушылар тақырып аясында
сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар
бір-бірінің сұрақтарына жауап
береді.
|
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім
мазмұнын түсіндіреді.
«Интервью»
әдісі
Оқушылар өз оайларын
стикерлерге жазып жабыстырады. Мұғалім әр жауапты оқытып
ұқсастықтарын, айырмашылықтарын тапқызып
көреді.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Қыдырып
қайтайық!»
би
билеу
|
«Қыдырып қайтайық!»
биі
|
Аяқталуы 20
минут
|
|
Топтастыру
мен жұмыс
жүргізу
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|