Материалдар / Компьютер арқылы фотосуреттерді талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютер арқылы фотосуреттерді талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарлама: «Жер бетіндегі әуе суреттері негізінде географиялық зерттеулердің фотограмметрия және топография әдістерінің интеграциясы" атты элективті курс пен оқушының жұмыс дәптерінен үлгілер берілген. Сынып: 11. Сағат саны: 34. 2024-2025 оқу ж. Бағдарламаның мақсаты: Білім алушылар фотограмметрия мен топография әдістерінің интеграциясын қолдану арқылы географиялық зерттеулер жүргізу тәсілдерін жетілдіру және жаңаша технологияларды білім беру процесіне енгізу жолдарын қарастыру. Бағдарлама авторы: Сейсекеева Ақалтын Оразғалиқызы. География-экономика пәнінің мұғалімі, зерттеуші – педагог.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
82
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

16-сабақ

Бөлім:

Фотосуреттер арқылы жер бетін зерттеу

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Компьютер арқылы фотосуреттерді талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

Компьютерлік фотосуреттерді талдау негіздерін үйрену.

Фотосуреттердің сандық мәліметтерін алу және талдау әдістерін меңгеру.

Компьютерлік бағдарламаларды қолданып, суреттерді өңдеу және мәліметтер алу.

Сабақтың мақсаты:

Компьютерлік бағдарламалар арқылы фотосуреттерді талдау әдістерін түсіну.

Фотосуреттерді компьютерде өңдеу процесін және оның маңыздылығын білу.

Компьютерлік бағдарламалардың фотограмметриядағы рөлін меңгеру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушыларды қарсы алу.

Сабақ тақырыбын ұсыну.

Мұғалімнің түсіндірмелерін тыңдайды.


Дәптерге негізгі ойларды жазады


1-10-ға дейінгі бағалау шкаласы

Презентация және слайдтар

Сабақтың ортасы

35 минут

Тапсырма 1: Компьютер арқылы фотосуреттерді талдауды таныстыру

Қадамдық нұсқаулық:

  1. Оқушыларға компьютер арқылы фотосуреттерді талдау процесін түсіндіріңіз. Оларға фотограмметриялық бағдарламалардың қалай жұмыс істейтінін көрсетіңіз.

  1. Фотосуреттерден алынған мәліметтерді талдау және визуализациялау әдістерін таныстырыңыз.

  2. Оқушылардан компьютер арқылы берілген фотосуретті өңдеуді және оның нәтижелерін сипаттауды сұраңыз.

Тапсырма 2: Фотосуреттерден мәліметтер алу

Қадамдық нұсқаулық:

  1. Оқушыларға фотосуреттерден мәліметтер алу әдістерін көрсетіңіз. Бұл мәліметтер жердің рельефі, объектілердің биіктігі, және қашықтықтарды анықтау болуы мүмкін.

  2. Оқушылардан фотосуретті компьютерде ашып, оны талдау арқылы қажетті мәліметтерді алуын сұраңыз.

  3. Әрбір алынған мәлімет бойынша қысқаша есеп жазуды тапсырмаңыз.

Тапсырма 3: Сандық фотосуреттерді өңдеу

Қадамдық нұсқаулық:

  1. Оқушыларға фотосуреттерді компьютерде өңдеу әдістерін түсіндіріңіз. Бұл түсті реттеу, контрастты арттыру, объектілерді анықтау сияқты процестер болуы мүмкін.

  2. Оқушылардан берілген фотосуретті өңдеп, оның сапасын жақсартуды сұраңыз.

  3. Өңдеу нәтижелерін сыныпта талқылап, қандай өзгерістер енгізілгенін сипаттауды сұраңыз.


Компьютерлік бағдарлама арқылы фотосуреттерді талдау.









































Компьютерлік бағдарлама арқылы фотосуреттен мәліметтер алу.

















Фотосуретті компьютер арқылы өңдеу.

Өңдеу нәтижелерін талқылау.

+3 балл

Дескриптор: Оқушылар фотограмметриялық бағдарламалар арқылы фотосуреттерді талдап, алынған мәліметтерді визуализациялауды үйренеді.























+4 балл

Дескриптор: Оқушылар фотосуреттерден жердің рельефі мен объектілер туралы мәліметтер алып, қысқаша есеп жазады.



+3 балл

Дескриптор: Оқушылар сандық фотосуреттерді өңдеп, олардың сапасын жақсарту әдістерін талқылап, енгізілген өзгерістерді сипаттайды.

Фотограмметриялық бағдарламалар (мысалы, AutoCAD, ArcGIS).































Фотосуреттер және талдау бағдарламалары








Сандық фотосуреттерді өңдеуге арналған бағдарламалар.

AutoCAD, ArcGIS, QGIS, Agisoft Metashape, Pix4D

Сабақтың соңы

5 минут

"Үш саусақ" әдісі" – әдісі

Оқушылардан әрқайсысынан үш "саусақты" бөлісуді сұрайды.




ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫС ДӘПТЕРІ
16-сабақ

Сабақ тақырыбы: Компьютер арқылы фотосуреттерді талдау

Shape1

Оқу мақсаты:

  • Оқушыларды компьютер арқылы фотосуреттерді талдаудың негізгі әдістерімен таныстыру және алынған мәліметтерді өңдеуді үйрету.

Shape2

Тапсырма №1.

Тақырыбы: Компьютер арқылы фотосуреттерді талдауды таныстыру

  1. Компьютер арқылы фотосуреттерді талдау процесін түсіндіріңіз және фотограмметриялық бағдарламалардың жұмысын көрсетіңіз.

  2. Фотосуреттерден алынған мәліметтерді талдау және визуализациялау әдістерімен танысыңыз.

  3. Берілген фотосуретті компьютерде өңдеңіз және оның нәтижелерін сипаттаңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape3

Shape4

Shape5

Shape6

Shape7

Дескриптор: Оқушылар фотограмметриялық бағдарламалар арқылы фотосуреттерді талдап, алынған мәліметтерді визуализациялауды үйренеді.

Тапсырма №2.

Тақырыбы: Фотосуреттерден мәліметтер алу

  1. Фотосуреттерден мәліметтер алу әдістерін көрсетіңіз (жердің рельефі, объектілердің биіктігі, қашықтықтарды анықтау).

  2. Фотосуретті компьютерде ашып, оны талдау арқылы қажетті мәліметтерді алыңыз.

  3. Әрбір алынған мәлімет бойынша қысқаша есеп жазыңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape8

Shape9

Shape10

Shape11

Shape12

Дескриптор: Оқушылар фотосуреттерден жердің рельефі мен объектілер туралы мәліметтер алып, қысқаша есеп жазады.

Тапсырма №3.

Тақырыбы: Сандық фотосуреттерді өңдеу

  1. Фотосуреттерді компьютерде өңдеу әдістерін түсіндіріңіз (түсті реттеу, контрастты арттыру, объектілерді анықтау).

  2. Берілген фотосуретті өңдеп, оның сапасын жақсартыңыз.

  3. Өңдеу нәтижелерін сыныпта талқылаңыз және қандай өзгерістер енгізілгенін сипаттаңыз.

Жауап жазуға арналған орын:

Shape13

Shape14

Shape15

Shape16

Shape17

Дескриптор: Оқушылар сандық фотосуреттерді өңдеп, олардың сапасын жақсарту әдістерін талқылап, енгізілген өзгерістерді сипаттайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!