Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютер және қауіпсіздік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1А-бөлім: Компьютер және қауіпсіздік |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 сынып |
Қатысқандар:____ |
Қатыспағандар: ____ |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.1 қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Компьютерді пайдалану кезінде қауіпсіз жұмыс қағидаттарын ескереді. Оқушылардың көпшілігі: Компьютерді пайдалану кезінде қауіпсіз жұмыс ережелерін қолдады. Кабинеттегі ережелер мен талаптарды түсінеді. Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдарын талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылуын анықтайды және салдарын сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминология:
Компьютер-компьютер-computer, информатика-информатика- computer science, ғаламтор-интернет-internet. Көз жаттығулары, қол жаттығулары Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Топтық жұмыста бір-біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынасын бойларына сіңіру және құрдастарының көзқарасына құрметпен қарау құндылығына тәрбиелеу. АКТ тиімді пайдалануға машықтанады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану (адам денсаулығы және тоқ көзінен сақтану туралы жалпы түсінік), ағылшын тілімен байланысқан |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар бастауыш мектептің «АКТ» курсынан енгізу/шығару жабдықтарымен, компьютердің ішкі/сыртқы құрылғыларымен таныс. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (13 минут) |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберін» құрғызу. Топқа бөлу Қ иындылардан сурет құрастыру. (компьютер, информатика, ғаламтор суреттері арқылы)
Білу. Түсіну: «Миға шабуыл» Біз компьютер сыныбына кірдік, компьютер токка қосулы. Біз өз өмірімізге қауіп төнбеу үшін не істеуіміз керек? Компьютер алдында көп отырса не болады деп ойлайсындар? Көз шаршағанда не істеу керек? Әр топ өз ойларын ортаға салады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты анықтайды. Проблема шешу қажеттігін туындату, уәж туындату. Ендеше бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болмақ? Бүгінгі сабақтың мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
Ү лестірме сүреттер бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (23 минут) |
Қолдану: «Есте сақтайық» әдісі Жаңа сабақты түсіндіру мақсатында бейнебаян көрсету. «Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі. Оқушыларға сөйлемдер беріледі, жауап ретінде осы сөйлемдерді алу үшін сұрақ қою. Постер қорғайды, сұрақ қояды. 1-топ. Компьютердің қауіпсіздігі 2-топ. Қауiпсiздiк техникасы ережелерiн сақтамаудың салдаpы 3-топ. Қауiпсiздiк техникасы ереже түрлері.
ҚБ: «Бағдаршам»
Талдау: Оқушыларға дербес тапсырма беру. Мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзу салдарын талдау 1-тапсырма «Ойлан тап» әдісі. 1. Суреттегі жағдайлар неге қауіпті екендігін түсіндіріңіз.
Дескриптор - компьютер алдында тамақтанудың салдарларын түсіндіреді; - компьютер алдында дұрыс отырмау салдарларын түсіндіреді; - компьютердің электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын түсінідіреді; - компьютерде жұмыс істеу уақытын сақтамау салдарларын түсіндіреді. Оқушыларға топтық тапсырма беру. Мақсаты: Қауіпсіздік техника ережелерінің түрлерін ажырату 2-тапсырма «Айырмашылығы неде?» әдісі. Байланысты көрсетіңіз.
Дескриптор - жалпы ережені біледі; - жұмыс істеуден бұрын, жұмыс кезіндегі ережелерді біледі; - апатты жағдайлардағы ережені біледі; - жұмысты аяқтағаннан кейінгі ережені біледі.
Қ Б: «Бас бармақ» Әр топ бір-бірін бағалайды. Сергіту сәті. Көз жаттығулары |
https://bilimland.kz/kk/#lesson=16300 Үлестірме материал Интерактивті тақта, Оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (9 минут) |
Сабақты қорытындылау: Оқушылар ойларын бекіту мақсатында «Сұрақ-жауап». ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалау Өте жақсы Жақсы Қанағатты
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |