Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютер қалай жұмыс істейді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: 11 6.1А - Компьютер және мен Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж. Сынып: 6. Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютер қалай жұмыс істейді? |
Оқу мақсаты: |
6.1.2.1 Операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Операциялық жүйе мен оперциялық жүйенің негізгі міндетін атау. Көпшілік оқушылар: Операциялық жүйелердің негізгі міндеттерін салыстыру. Кейбір оқушылар: Операциялық жүйелердің ерекшеліктерін ажырату. |
Бағалау критерийлері: |
Операциялық жүйе мен операциялық жүйенің негізгі міндетін атайды. Операциялық жүйелердің негізгі міндеттерін салыстырады. Операциялық жүйелердің ерекшеліктерін ажыратады. |
Тілдік мақсаттар: |
Лексика мен терминология: Windows, Linux, MacOs сөздерімен танысады. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Операциялық жүйеге қатысты тіркестер мен сөздермен танысу. |
Құндылықтарға баулу: |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлтық қауіпсіздікті насихаттау |
Пәнаралық байланыс: |
Ағылшын тілі, көркем еңбек |
Алдыңғы білім: |
Есептеуіш техниканың даму тарихын біледі |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы: 5 минут |
І. Психологиялық ахуал: «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Windows, Linux суреттерін пайдаланамын. Оқушылар ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады. Топ ережесімен таныстыру. І топ – Windows, ІІ топ – Linux Алдыңғы сабақты қайталау. «Кір жаятын жіп» әдісі
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы: «Миға шабуыл» 10 минут 5 минут 10 мин 2 минут 5 минут |
Тапсырма №1 «ДЖИГСО» әдісі арқылы екі топқа 1-ші топқа «Операциялық жүйе», 2-ші топқа «ОЖ-нің негізгі міндеті» туралы ақпарат жазылған үлестірме беріледі. Өзара топта талқылайды. Түсінгені бойынша постер қорғайды. Оқушылардың топта жұмыс істеуі мен тапсырманы орындау барысында оқылым дағдыларын қалыптастырамын. 1 топқа Операциялық жүйе (ОЖ) компьютерде орындалып жатқан кез келген әрекетті басқаратын программалық жабдықтаманың бір бөлігі. Операциялық жүйесіз компьютер ешбір әрекетті орындай алмайды. Операциялық жүйе компьютердің құрамдас бөліктерін өзара байланыстырып, программалық қосымшаларды іске қосуға мүмкіндік береді. ОЖ интерфейсі-бұл қолданушы мен компьютер арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ететін ережелер мен құралдар жиынтығы. 2 топқа Операциялық жүйенің негізгі міндеті – ол ресурстық басқару, ол компьютерлік қондырғылар: * Процессор; * Жады; * Кірістік – шығыстық құрылымы. ОЖ әртүрлі функциялары ұйымдастырылады, оларға:
Операциялық жүйенің қандай функцияны қамтитынына қарамастан, ол эксплуатанциондық қажеттерді қамтуы тиіс және де келесідей сапаға ие болуы қажет.
ҚБ: Оқушыларды ынталандыру мақсатында әрбір дұрыс ақпаратқа смайлик беріледі.
Тапсырма №2 Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру тесті
Қ.Б: Өзін өзі бағалау
Тапсырма №3 Жеке жұмыс. Төменде берілген сөзжұмбақты шешіңіздер:
ҚБ: Өзара бағалау.
Сергіту сәті: «Көңілді күн».
«Ыстық орындық» әдісі.
|
Үлестірмелі қағаз, стикерлер маркерлер, плакат
Сынып тақтасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы: 3 минут |
Кері байланыс «Идеялар себеті» әдісі Оқушыларға сабақ соңында екі түсті «алма» беріледі. Алманы екі түрлі себетке салу керек.
Бірінші себетке «Жасыл түсті алма» - мен бүгін бәрін жақсы меңгердім. Екінші себетке «Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, түсінбедім. |
Себеттерді алмаға толтыру
Қызыл, жасыл түсті стикерлер |
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушылардың бойындағы жақсы қасиеттерін табуға жетелейді. Сәйкестендіру кестесін пайдалану арқылы білімдерін жинақтау. Практикалық жұмыс жасау арқылы оқушылардын компьютермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|
|