"Компьютерде деректеріңізді қалай қорғауға болады?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Компьютерде деректеріңізді қалай қорғауға болады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар тақырыбы: "Компьютерде деректеріңізді қалай қорғауға болады?".
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Интернеттегі қауіпсіздік

Мектеп:

Амангелді атындағы жалпы орта мектебі

Күні: 01.10.-02.10-03.10-

04.10.2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Рахманкулова Г.А.

Сынып: 5в,г,д,е,ж

Қатысқандар саны: 5в- ,5г- ,

5д- , 5е- , 5ж-


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Компьютерде деректеріңізді қалай қорғауға болады?

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

5.1.3.1.-Ортақ қол жетімді файлдарды орналастыру,өзгерту,жүктеу.

Сабақ мақсаттары

-Ортақ қол жетімді файлдарды орналастыру,өзгерту,жүктеу.

-Файл,таңбаша (ярлык) анықтамасын түсіндіру.

-Файлдың кеңейтілімін анқтау.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критрерийі0

  • Ортақ қол жетімді файлдарды орналастыра алады;

  • Файлдардың атын өзгерте біледі;

  • Таңбаша(ярлык), буманы құра біледі;

  • Ортақ қол жетімді файл туралы біледі.

Тілдік мақсат

-дене қалпына дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау (сөйлеу мен тыңдау дағдылары);

-денсаулықты қорғауға көмектесетін жаттығулар жиынтығын сипаттау.

Құндылықтарға баулу

Оқушылардың бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті ету

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар?

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

2 минут


5 минут


Ұйымдастыру.

І Ұйымдастыру кезеңі

А)«Сіз кімсіз?»

Тренинг арқылы көтеріңкі көңіл-күйге шақыру (3 минут)

Топқа бөлу

Түрлі-түсті фигуралар арқылы 2 топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру:

«Қар кесегі» әдісі арқылы

  1. Вирустың таралу жолдарын атаңыздар?

  2. Компьютерде вирус пайда болу белгілері қандай?

  3. Вирустан сақатну үшін қандай әрекет жасау керек?

  4. Компьютерді бөгде адамдардың пайдалануынан қалай қорғауға болады?

  5. Құпия сөз дегеніміз не?

  6. Құпия сөзді не үшін пайдаланамыз?

Оқушылар эмоцияларын

сыртқа шығарып, еркін күліп алады.


Түрлі түсті фигуралар

Өтілген тақырыпты пысықтау мақсатында қағазға сұрақтар жазылады сол сұрақтарға оқушылар жауап береді.


Сабақтың ортасы

25 минут





















Бағалау критрерийі

-Бума мен таңбаша құра алады





Бағалау критерийі

Бума,таңбаша,файлдың

Анықтамасын түсінеді






Бағалау критерийі

-Файлдардың кеңейтілімін анықтау





Жаңа тақырыптың материалын интерактивті тақта арқылы көрсетемін.

Файлдарды басқару жүйесін қолдану тарихи қадам болды. Қолданбалы бағдарлама тұрғысынан қарағанда файл – бұл деректерді жазуға және одан оқуға болатын сыртқы жадының атаулы облысы. Файл атауының ережесі, файлдарда сақталған деректерге қатынасу тәсілі және сол деректердің құрылымы файлдарды басқарудың нақты жүйесіне, мүмкін типіне байланысты. Файлдарды басқару жүйесі сыртқы жадыны таратуды, сыртқы жадыдағы сәйкес адресте файл атауының көрсетілуі және деректерге қатынасты қамтамасыз ету.

Файлдарды басқару аймағында кейбір тарихи терминологиялық шатасу да бар. Файлдық жүйе (file system) термині сыртқы жадыда сақталатын файлдарды, файл архивтерін басқаратын программалық жүйені белгілеу үшін қолданылады. Бірінші жағдайда файлдық жүйе екінші мәнін қалдырып, терминінің файлдарды басқару жүйесі терминін қолданған дұрыс.

Рисунок 1Таңбаша (ярлык)

Таңбаша (ярлык)- кез келген программға қойылған сілтеме көрсеткіші (1-сурет). Мысалы, күнделікті қолданылатын программаларды тез әрі жеңіл іске қосу үшін Жұмыс үстеліне оның таңбашасын орнатуға болады. Таңбаша мен файлды сырт көрінісіне қарап ажырата аламыз. Сол жақ бұрышында кіпкішкентай бағыттаушы көрсетілген.

1-топ « Файлдың аты мен кеңейтілімі»

2-топ «Файлдың ортақ қол жетімділігі»


Практикалық жұмыс

1-Тапсырма



1. Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бума белгісін көрсетіңіз.

А) В) С)

Дескриптор Білім алушы


-Буманы таңбашадан (ярлык) ажырата алады;

- Бума мен таңбашаны құра алады;

2 . Кестені дәптерлеріңе толтырыңдыр.

Атауы

Анықтамасы

1

Файл


2

Бума


3

Таңбаша


4

Иерархия


Дескриптор Білім алушы


-Буманың анықтамасын біледі;

-Таңбашаның анықтамасын біледі;

-Буманың таңбасын, анықтамасын біледі;

- Иерархия сөзін біледі.

3.

Прямая соединительная линия 1

Дескриптор Білім алушы


-Берілген суреттегі файлдардың кеңейтілімін анықтай алады;

-Файлдардың кеңейтілімі деген сөзді түсіне алады.


Прямая соединительная линия 4



Сергіту сәті: "Қораптағы құпия" әдісі барысында қорапқа салынған ақпарат сақтау құрылғысы компакт дискті бір оқушыға жасырын көрсетемін, ал ол оқушы жанындағы оқушыға сол заттың атын айтпай, сөзбен түсіндіреді. Әрі қарай осылайша жалғасып, соңғы оқушы заттың атын атайды.

Оқулық,

интерактивті тақта,

слайд, АКТ














А4 қағазы,

фломастер.

Постер қорғау






















Қорап,компакт диск

Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау


5минут


«Ғажайып жетілік» ойыны арқылы сұрақтар беремін.

  1. 1.Файл,бума,таңбаша дегеніміз не?

  2. 2.Жаңа бума қалай құрылады?

  3. 3.Файлдың кеңейтілімі деген не?

  4. 4.Файл кеңейтілімі бойынша қалай анықталады?

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық қалыптастырушы бағалау.


Үйге тапсырма: оқып, түсінік айту

Смайлик арқылы кері байланыс жасау


Интербелсенді тақтадағы сұрақтарға жауап береді.


Мұғалімнің қойған сұрағына оқушылардың жауаптарына қарай, сұрақтың ауқымын кеңейтіп, келесі оқушылардан сұрау, ойын білу.

Бағалау парағы

Оқулық,

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс


Оқушылар бірлескен топтарда жұмыс істейді және бірін - бірі қолдайды. Егер қажет болса қабілеті төмен оқушыларға қажет жағдайда үлгеруші оқушыларды көмек көрсетуге ұсынылады.

Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы

Оқушыларды олардың бірлескен жұмыстары немесе жеке жұмыстары кезінде қадағалау.

Барлық оқушыларға бір - бірінің жұмысын толықтыруға мүмкіндік беретін рөлдер беру.

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық қалыптастырушы бағалау.

Денсаулыққа және қауіпсіздік техникасын сақтауға ерекше көңіл аударылады.

Сергіту сәті





рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.














Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:



Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2019
553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі