Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютер және қауіпсіздік Күні: Сынып: 5 |
Мектеп: И.Сүйеубаев атындағы №8 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кунтуарова Айдана Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.2.2 құжаттарға арналған пароль орнату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Біліу, түсіну, талдау, қолдану, жинақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминалогия Парольдің күрделілігі – сложность пароля – password complexity Белгісіз – неизвестный - unknown Сенімді пароль – надежный пароль – strong password |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады. Топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатыснастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады. Қарым – қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Интернеттен ақпарат іздеуді, біреудің жұмысын көшіру заңсыздық екенін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру. Ынтымақтастық ортасын құру. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір – біріне жақсы көңіл-күй тілейді. «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа бөлу. 1 топ: Монитор 2 топ: Жүйелік блок 3 топ: Пернетақта СТ: бұл әдісте компьютердің құрылғылары жазылған қиынды қағаздар арқылы оқушылардың топқа бөлемін. Ойлау деңгейі: Білу «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар беріліп жаңа сабақ тақырыбы ашылады. Кейбір құжаттарды басқа адамдардың назарынан тысқары ұстау керек. Бұл – құпия ақпарат, адамның жеке өміріне қатысты болуы мүмкін. Осы жеке құжат құпиялылығын бөгде адамдардан сақтау қалай жүзеге асады? ҚБ: Ауызша мадақтау, Жарайсыңдар!
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 мин 2 мин 8 мин 7 мин |
Ойлау деңгейі: Түсіну «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс 1 топ Ақпаратты қорғау 2 топ Құжатқа пароль орнату 3 топ Парольді таңдау әдісі
ҚБ: Табыс баспалдағы СТ: Білім алушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамыту үшін «Джигсо» әдісін қолданып, топтарға тапсырма беріледі. Әр топ берілген тақырып материалдарын оқып, келесі топқа түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі жеке жұмыс 1 тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Ойлау деңгейі:Талдау
В деңгейі жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла» әдісі 2 А тапсырма Берілген үлестірмелі қағаздағы суретке қарап құжатқа пароль орнату әркеттерінің ретін көрсетіңіз. 1._________ 2._________ 3._________ 4._________
2 Б тапсырма Камила мәтіндік рекдакторды пайдаланып анасына құттықтау ашық хатын дайындағысы келген болатын. Бірақ анасы да компьютермен жұмыс жасайтын болғандықтан, анасы уақытынан бұрын көріп қоймауы үшін Камила құжатқа пароль орнатуды шешті. Бірақ Камила пароль қоя алмағындықтан сендердің көмектерің қажет. Осы құжатқа пароль орнатудың ретін толықтырыңыз.
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалау СТ: «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы білім алушылар тапсырманы жұпта бірін – бірі толықтырады. Қолдауды қажет ететін білім алушылар оқулықтағы мәліметтерді қарайды, өз ойын қосып, өзгертуге бағыттау үшін диалог арқылы қолдау көрсетемін.
Ойлау деңгейі: Қолдану 3 тапсырма С деңгейі жұптық жұмыс «Ойлан – бірік - орында» әдісі
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі |
Үлестірмелі қағаздар
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |