|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютер және қауіпсіздік Күні: Сынып: 5 |
Мектеп: И.Сүйеубаев атындағы №8 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кунтуарова Айдана Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.2.2 құжаттарға арналған пароль орнату |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Біліу, түсіну, талдау, қолдану, жинақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминалогия Парольдің күрделілігі – сложность пароля – password complexity Белгісіз – неизвестный - unknown Сенімді пароль – надежный пароль – strong password |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады. Топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатыснастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады. Қарым – қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Орыс тілі, ағылшын тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Интернеттен ақпарат іздеуді, біреудің жұмысын көшіру заңсыздық екенін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру. Ынтымақтастық ортасын құру. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір – біріне жақсы көңіл-күй тілейді. «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа бөлу. 1 топ: Монитор 2 топ: Жүйелік блок 3 топ: Пернетақта СТ: бұл әдісте компьютердің құрылғылары жазылған қиынды қағаздар арқылы оқушылардың топқа бөлемін. Ойлау деңгейі: Білу «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар беріліп жаңа сабақ тақырыбы ашылады. Кейбір құжаттарды басқа адамдардың назарынан тысқары ұстау керек. Бұл – құпия ақпарат, адамның жеке өміріне қатысты болуы мүмкін. Осы жеке құжат құпиялылығын бөгде адамдардан сақтау қалай жүзеге асады? ҚБ: Ауызша мадақтау, Жарайсыңдар!
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин 2 мин 8 мин 7 мин |
Ойлау деңгейі: Түсіну «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс 1 топ Ақпаратты қорғау 2 топ Құжатқа пароль орнату 3 топ Парольді таңдау әдісі
ҚБ: Табыс баспалдағы СТ: Білім алушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамыту үшін «Джигсо» әдісін қолданып, топтарға тапсырма беріледі. Әр топ берілген тақырып материалдарын оқып, келесі топқа түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалар. А деңгейі жеке жұмыс 1 тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Ойлау деңгейі:Талдау
В деңгейі жұптық жұмыс «Көршіңмен талқыла» әдісі 2 А тапсырма Берілген үлестірмелі қағаздағы суретке қарап құжатқа пароль орнату әркеттерінің ретін көрсетіңіз. 1._________ 2._________ 3._________ 4._________
2 Б тапсырма Камила мәтіндік рекдакторды пайдаланып анасына құттықтау ашық хатын дайындағысы келген болатын. Бірақ анасы да компьютермен жұмыс жасайтын болғандықтан, анасы уақытынан бұрын көріп қоймауы үшін Камила құжатқа пароль орнатуды шешті. Бірақ Камила пароль қоя алмағындықтан сендердің көмектерің қажет. Осы құжатқа пароль орнатудың ретін толықтырыңыз.
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалау СТ: «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы білім алушылар тапсырманы жұпта бірін – бірі толықтырады. Қолдауды қажет ететін білім алушылар оқулықтағы мәліметтерді қарайды, өз ойын қосып, өзгертуге бағыттау үшін диалог арқылы қолдау көрсетемін.
Ойлау деңгейі: Қолдану 3 тапсырма С деңгейі жұптық жұмыс «Ойлан – бірік - орында» әдісі
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі |
Үлестірмелі қағаздар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: КУНТУАРОВА АЙДАНА АЗАНҚЫЗЫШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады?
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады?Материал туралы қысқаша түсінік
• Пароль орнату себебін түсіну • Құжатқа пароль орнату ретін сипаттау • Сенімді пароль құру, құжатқа орнату
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





















