Материалдар / Компьютердің логикалық элементі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Компьютердің логикалық элементі

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Логикалық амалдардың қандай түрлерін білесің? Компьютерде логикалық амалдарды пайдаланудың қандай маңыздылығы бар деп ойлайсың? Логикалық амалдарды жазыңдар.
Авторы:
25 Мамыр 2023
179
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Деректерді ұсыну

Мектеп: 11 о/м


Күні: 12.10.2023 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж.

Сынып: 10 «А»


Сабақтыңтақырыбы:

Компьютердің логикалық элементі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.2.2.3 маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюнктор, инвертор

Сабақтың мақсаты

Компьютердің логикалық элементтерін анықтау

Логикалық сызба бойынша логикалық өрнек құрастыру

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

  1. Компьютердің логикалық элементтерін, амалдарды анықтайды.

  2. Логикалық сызба бойынша логикалық өрнек құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

және-немесе-емес-вентиль-ақиқат-жалған-шартты белгі-логикалық өрнек-инвентор-конъюкция-дизъюнкция

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Логикалық амалдардың қандай түрлерін білесің? Компьютерде логикалық амалдарды пайдаланудың қандай маңыздылығы бар деп ойлайсың?

Логикалық амалдарды жазыңдар.

Құндылықтарға баулу

Топта бірлесіп жұмыс жасау, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін

тыңдау

Пәнаралық байланыс

Математикалық сандар, ағылшын, орыс тілдерінде сөздер

қолданылады

Алдыңғы білім

Санау жүйесі

Ресурстар

Компьютер құрылғыларының суреті, слайдтар,қиындылар, тақта, оқулық, А4 парағы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақтың басы

3мин



7мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі Оқушылар жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. Қиындылардағы сандарды құрастырғанда парақтың артында «Аналық тақта», «Шина», «Чипсет» сөздері құрастырылады.

Өткен сабақты пысықтау: «Таза тақта» Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға

жауап бергенде тақта таза болып шығады.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау

Сабақтың ортасы

3 мин



8 мин



7 мин

«Миғашабуыл» әдісі

  • Логикалықамалдардыңқандайтүрлерінбілесің?

Компьютерделогикалықамалдардыпайдаланудыңқандаймаңыздылығыбардепойлайсың?


Жаңа сабақ. Мағынаны білу, түсіну.

Бейнебаян көрсетіледі. Бейнебаян арқылы түсінгендерін талқылайды


Топтық жұмыс

- Логикалық өрнектердің мәнін есепте. Сызбасынсыз.


а) емес (1 және (1 немесе 1) және0)ә) 1 және (емес (1 немесе 0) және1)

б) 1 және 1 немесе 0 және 1в) 1 жәнеeмес (емес (1) және 0)

Дескриптор:

  • Логикалықэлементтердіанықтайды.

  • Логикалықамалдардыанықтайды.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау


6мин

Жеке жұмыс

- Логикалық элементтердің сызбасына қарап, оның мәнін есептеп тап.

Shape1

Дескриптор:

Логикалық өрнекті құрастырады.

ҚБ Өзін-өзі бағалау




Сабақтыңсоңы

4 мин





2мин

Жаңа тақырыпты қорытындылау бойынша талдау сұрақтары:

  1. Компьютердіңлогикалықэлементтеріненелержатады?

  2. «Вентиль» дегенімізне?

  3. Вентильдерденешежағдайқарастырылған?

  4. Логикалықамалдардыорындаудыңретіқандай? Есіңетүсір!

ҚБ Мұғалім ауызша бағалайды

Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі

Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім»,

«Мен жасай аламын» сатысы бойынша пікірлерін жазады.

А4 парағы

Үй тапсырмасы: Оқулықтағы 3-тапсырманы орындау: өрнекті пайдаланып, логикалық сызбасын сыз.

Таңдау тапсырмасы: Оқулықтағы 4-тапсырманы орындау


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

Тапсырма бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бірлескенжұмыс, жекежұмысарқылысабақтымеңгерту.

Шаттықшеңбері, «Мозайка» арқылытопқабіріктіру, «Тазатақта» әдісібойыншаөткентақырыптыпысықтау, «Миғашабуыл» әдісі, деңгейліктапсырмалар, керібайланыс

орнату: «Табыссатысы»

Бағалау парағын қолдану арқылы аузша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Компьютер мен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Жалпыбағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!