Материалдар / Көңілді тапқырлар сайысы

Көңілді тапқырлар сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: ой - өрісін, белсенділік қабілетін, танымдылық қызығушылығын арттыру, логикалық есептерді шығаруға дағдыландыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2022
607
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:18.02.2017ж Тақырыбы: « Көңілді тапқырлар сайысы »
Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: ой - өрісін, белсенділік қабілетін, танымдылық қызығушылығын арттыру, логикалық есептерді шығаруға дағдыландыру
2. Дамытушылық: оқушылардың тілдік қорын дамыту, жарыстыру арқылы аңғарымпаздық қасиеттерін арттыру, ой - өрісін кеңейту
3. Тәрбиелік: тапқырлыққа, еңбексүйгіштікке, ұйымшылдық пен шапшаңдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: сайыс – сабақ
Сабақтың көрнекілігі: нақыл сөздер, суреттер
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Кіріспе
Армысыздар қадірлі ұстаздар, білім мен ғылымға құштар шәкірттер!
Бүгінгі сабағымыз «Көңілді тапқырлар » тақырыбында жарыс түрінде өткізіледі. Мақсатымыз белсенділік танытып, білімді екенімізді көрсете білу. Бүгінгі сайысымызды ашық деп жариялаймын.
Асыл тастан
Өнер жастан
Шығады деп дарынды
Халық айтса, халық сөзі
Әрқашанда қонымды.

Оқу білім сырлары
Қызықтырды біздерді
Ойынға бірге қатысуға
Шақырамыз сіздерді, - дей отырып сайыскерлеріміздің білімі мен өнеріне баға беретін әділқазылар алқасымен танысып алайық.

Бүгінгі сайыстың жоспарымен таныс болыңыздар.
І. Таныстыру (аты, ұраны)
IІ. «Ұшқыр ойдан - ұтымды жауап» (топ сайысы) ІІІ.
«Мен айтамын ,сен жалғастыр  
ІV. «Ой қозғау» Сұрақ жауап V бөлім «Жоғалған санды тап»: 
VI. Қорытынды

Ойынымыздың шартымен таныс болыңыздар.
Дұрыс жауап үшін 5 ұпай
Дұрыс бірақ толық емес жауап үшін 3 ұпай
Жауап бере алмаған топқа ұпай берілмейді.

Талай жырлап сан ғасырдың дастанын,
Кең даламнан естіледі асқақ үн.
Талай талант, сенде шыңдалып, сенде өсті,
Талай ғылым сеннен алды бастауын
Сол ғылымның жолын қуған қызықты
Тұр тапқырлар күтіп ойын бастауын!
І. Таныстыру (аты, ұраны).
Әр топ өз топтарын таныстырады.

1 - топ: "Алғырлар"
Дайын біздің команда, шығыңдар кәне жарысқа.
Кімдер епті, кім алғыр, озып шығар сайыста.
2 - топ: "Тапқырлар"
Шетімізден тапқырмыз, біз команда құраймыз.
Не үйрендік, не білдік, сайыста жеңіп шығамыз.
IІ. «Ұшқыр ойдан – ұтымды жауап» сайысы.
Санның да саны бар ғой саналатын,
Әртүрлі білім сырын ұға алатын
Жылдамдық керек мұнда әрі өткірлік,
Саналып әр секундпен жүре алатын.
1 - топ
1 . Еменде 3 бұтақ, ал әр бұтақта 3 алмадан бар, барлығы неше алма? (еменде алма өспейді)
2. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?
 (3 кг)
3. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?
 (5 бұрыш)
4. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала) 5
. Үстіңгі сөреде 4 кітап, ал астыңғы сөреде 3 кітап артық. Астыңғы сөреде неше кітап?
2 - топ
1. Ағаш үстінде 200 торғай отырады. Аңшы 20 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? (20 торғай)
2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? (3 минут)
3. 7 тауықтың бір - бірден балапандары бар. Олардың барлығы нешеу?
 (7) 4. кг мақта ауыр ма, 2кг темір ауыр ма?
5. Кітап 20 тг тұрады. Сәуле осы кітапты сатып алайын десе, 4 тг жетпейді Сәуленің неше теңгесі бар? (16тг )
ІІІ. «Мен айтамын ,сен жалғастыр»
1 - топ
1. Сөз анасы – құлақ, (су анасы – бұлақ)
2. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім іл)
3. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар)
4. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас)
5. Еңбек қылсаң ерінбей, (Тояды қарның тіленбей) 6.Еңбектің наны тәтті, (Жалқаудың жаны тәтті)
2 - топ
1. Жаңбырменен жер көгерер (еңбекпенен ел көгерер)
2. Бірлік болмай, (тірлік болмас)
3. Ғылым таппай, (Мақтанба)
4. Шебердің қолы ортақ (Шешеннің сөзі ортақ) 6.Дұшпан күлдіріп айтады (дос жылатып айтады)
ІV «Ой қозғау» Сұрақ жауап 


  1. Аптада неше күн бар? (7)


  2. Атамнан да құтылдым, апамнан да құтылдым да құтылдым Бұл не? ( бауырсақ)


  3. Балалар білім алатын орын
    ( мектеп)


  4. Аптаның 5 ші күні ( жұма)


  5. 100 жыл басқаша қалай аталады? (ғасыр)


  6. 3 бұрышы, 3 қабырғасы бар фигура (ұшбұрыш)


  7. Бағдаршамның қай түсі жанғанда жүруге болады? ( жасыл)


  8. 5 пен 7 нің арасында қандай сан бар? (6 саны)


  9. Алфавиттегі 6-ші әріп ( ғ әрпі)

  10. «Кел балалар оқылық!» өлеңін кім жазды?

ІІтоп

1.Білімге жетелейтін адамды кім дейміз? ( Мұғалім)

2
. Қазақстанның астанасы қай қала?(Астана)

3
. Жеті күнді бір сөзбен қалай атаймыз?(Апта)

4
. Қай айда 28 күн бар (Ақпан)

5
. Омартада тұратын жәндік (Ара)

6
. Елді басқаратын адамды кім дейміз?(Елбасы)

7
. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жанған кім?(Ахмет Байтұрсынов)

8
. 1 сағатта неше минут (60 минут)

9
. Сегіз ондық(Сексен)

10
. Қосуға кері амал (Азайту)
V бөлім «Жоғалған санды тап»: Балалар суретте қандай сандарды табуға болады.

Және мына сурет арқылы заттармен сөйлем құрастырыңдар
Сергіту сәті:Суретпен жұмыс

VI. Қорытынды
Ендігі сөз кезегін әділ қазылар алқасына береміз.
Егеменді қазақтың біз ұраны,
Өз туы бар, елтаңба, әнұраны,
Үмітін ақтайтын біз аға ұрпақтың
Самғайтын биіктерге тау қыраны.
Алдыңызда жайнаған жүздер әні
Сіздермен кездесеміз біздер әлі
Әділ қазы, көрермен сау тұрыңыз, Күтеді бізді жарқын күндер әлі! – деп сайысымызды аяқтаймыз.
Назарларыңызға рахмет!













































































Күні:21.01.2017

«БАЛА ТӘРБИЕСІНДе отбасының РӨЛІ»

      Баланы өмірге бейімдеуде мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Қоғамның алғашқы ұйтқысы отбасында бала ұлкендермен араласады. Баланың қоғамдық әлеуметтік дамуы жанұяда өз орнын алуынан басталады. Жас шыбық иілгіш болса, жас адам да сондай, жақсыға да жаманға да бірдей бейімделгіш. Халқымызда «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» немесе «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген нақыл сөздер тегін айтылмаған. Ата-ана өзінің мінезі, дағдысы, сөзі, іс - әрекеті арқылы баласына үлгі көрсетеді. «Сіздер баланы тек сөйлеген кезде ғана, оған ақыл айтқанда немесе бұйрық берген кезде ғана тәрбиелейміз деп ойламаңыздар, - деп жазады А.С. Макаренко – Сіздер оны өмірлеріңіздің әрбір минутында, тіпті өздеріңіз үйлеріңізде жоқ уақыттың өзінде тәрбиелейсіздер, сіздер қалай киінесіздер, сіздер басқалармен қалай сөйлесесіздер немесе басқа адамдар туралы қалай қуанасыздар және ренжисіздер, сіздер достарыңызбен қандай қарым-қатынаста боласыздар, сіздер қалай күлесіздер, газет-журнал оқисыздар – осылардың бәрінің бала үшін маңызы бар». Бала әрқашанда ата-анадан мейірімділікті, сүйіспеншілікті, жүрек жылуын қажет етіп, ата-ананы өмірдің тірегі деп санайды.

      Отбасында басты мәселелердің бірі – баланың тіршілік іс - әрекетін дұрыс ұйымдастыру. Ол үшін баланың күн тәртібі, жеке басына қойылған талаптар, міндеттер, үй еңбегіне араласуы, білімі, қызығушылықтары, бос уақытын дұрыс ұйымдастыруына көмектесіп ықпалын тигізу.

      Мектеп партасында отырған баланың жан – жақты тәрбие алуына ең бірінші ықпал ететін ұстаз болса, оның сүйеушісі – ата-ана. Сондықтан ата-ана өз баласының білім алуына барынша жағдай жасауы тиіс, оқу үлгеріміне күнделікті назар аударып, қадағалап отыру керек. Өкінішке орай, кейбір ата-аналар бұған жеткілікті мән бермейді. Тіпті, кейде баласының қай сыныпта оқитынын, сабақтарының жетекшісін де білмей жататын үлкендер бар. Бала тәрбиесі - өте күрделі үрдіс және ешқандай үзіліс, демалыс дегенді білмейді.               Баланың жақсысы әке мен шешенің ары, ата-ананың абыройы, жаманы – қайғысы, бақытсыздығы, азабы», - дейді халқымыз. Бала мектепте 6,7 сағат болса,18 сағат үйде болады, сол себепті ата-ана баласының оқуын, жүріс-тұрысын, жолдастарын сонымен қатар киетін киімін де қадағалап, аптаның соңғы күндері сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен байланыс жасап сабақ үлгерімі, тәртібі жайлы мәлімет алып отыруы қажет.

   Дүниенің ең тамаша туындысы – тамаша тәрбие алып шыққан адам болып табылады. Адамның жеке басының алғашқы қалыптасуы отбасынан басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілері отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы – оның көкірегінде көп жылдар бойы сақталып, мәңгі есінде болады. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының тигізетін әсері мол.

     Ата-ана өзінің міндеті мен жауапкершілігін жақсы білуі тиіс:

1. Мәдениетті адам тәрбиелеуге және өз баласын таза өмір сүруге бейімдеуге міндетті;

2.  Білім алуына көмектесуге міндетті;

3.  Жүйелі білім алуына жағдай жасауға міндетті;

4. Үнемі ата-аналар жиналысына қатысуға, мұғаліммен кездесуге, баласының мектептегі өмірімен танысуға міндетті;

5. Баланың өміріне, денсаулығына зиян келтіретін темекі, арақ, т.б. улы заттарды қолданбауға, олардың балаға зиянды екенін түсіндіруге міндетті;

6.  «Баланы жетіге келгенше тыйма, жетіден он төртке келгенше білім беріп қина, он төрттен кейін үлкен азамат деп сыйла» деген қағиданы берік сақтауға міндетті.

 

Ата – ананың жауапкершілігі:

1.   Балаға арамза әрекет жасағаны үшін жауапты;

2. Мұғалімге, мектептің педагогикалық ұжымына балағаттау және әдепсіз қарым-қатынас жасағаны үшін жауапты;

3.    Бала тәрбиесі үшін қабылданған барлық қаулылардың орындалмағанына жауапты.

4.   Балаға адамгершілік тәрбие беру үшін, өз жанұясында бірлік пен татулықты ұстануға жауапты. Үйдегі тыныштық баланың мектептегі мәселелерін тиімді шешудің бірден бір жолы;

5.  Мектептен кейінгі баланың білім мен тәрбие алуына бақылау жасауына жауапты;

6.  Кәмелеттік жасқа жеткенге дейінге баланың салауатты өмір салтына сай тәрбие алуына жауапты.

 

Бүгінгі оқушы мемлекетіміздің ертеңгі үлкен азаматы, кәсіп иесі. Сондықтан да бала тәрбиесіне асқан жауапкершілікпен қарап, жас ұрпақты назардан тыс қалдырмаған жөн.







21





















Күні:14.01.2017

Сабақтың тақырыбы: «Ата-анаңды құрметте»

Тәрбие сағатының мақсаты:

а) Бала бойына осы тәрбие сағаты арқылы сүйіспеншілікті, жылылықты ұялату. Ата-анасын құрмет тұтып, адал да парасатты ұл мен қыздары болуға тәрбиелеу.

ә) Ата-ана берген жақсы тәрбиелерін нәтижелі етуге уағыздау.

Тәрбие сағатының барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

Анаға арнап ақ тілектер айтар күн,

Әкеге арнап, марапатты бастар күн.

Бүгінгі күн мәңгі есте сақтар күн.

Бүгінгі күн есінде мәңгі жастардың.

О, Ата-анам!

Таянышым, тірегім!

Бар бақытты бір басыңа тіледім

Бізді жақсы болсын екен деп қашанда

Лүпілдейді сенің қамқор жүрегің.

  Ата-ана алдындағы әдептілік – баланың бармақтай кезінен бойына табиғи дарыған қасиет болуға тиіс. Ата-ананы сыйлау – елді сыйлау. Ата-әжесін құрметтеу - өмірді құрметтеу.

Мұғалім:Алдымен сүй, ардақта ата-анаңды

Үлгілі ұрпақ атадан бата алады.

Бар жақсылық балаға бұл ғаламда,

Мейірімінен ананың жасалады.

Жырақ жүрген анасын сағынған,

Ата-анаға сәлем айтқан ән-жырдан.

Екеуінің қуанышы тілегі,

Әрқашанда бір арнадан табылған.

Ендігі кезекте ата-ана туралы дана сөздерді жеткізуші ұрпақтарға құлақ түрсек.

  Ұл-қыз, ата-анасын, үлкендерді қуанышқа бөлеп, бақытқа кенелтем десе, алдымен әдепті болулары керек. Өз жұмыстарын адал да тыңғылықты атқарса, ата-ананың ұл-қызы болып өседі.

 Адам жеміске, ата-ана жеміс ағашына ұқсайды.

Жеміс ағашын жақсы қарап күткендей, ата-анаңды аялап бақсаң, армандарың орындалады.

Ата-ананы сыйлау - сәби шағында олар өзіңді қалай бағып қақса, қартайғанда оларды да солай алақанға салып, аялап күту керек.

Ата-ананың қадірін білмеген, халық қадірін білмейді.

Түн ұйқысын төрт бөлген, түнде бесік таянып, түнде шошып оянған ананың ақ мейірімін, ерекше бағаламасаңдар, ол – қорлық.

Кейбір тәрбиесіз, арсыз балалар ата-анасына қарсы сөйлеп, тыңдамай жатады. Ондай қылықтардан аулақ болып, ана, әке, апа, қарындас-туыстарыңды сыйлап жүріңдер. Әке- тірегің, қамқоршың, асқар тауың, Ана – жарық дүниеге әкелуші.

Адамның ақылы қайда балалар, кім айтады екен?

 Ханның ақылы тағында, әкемнің ақылы жанында, ғалымның ақылы басында, ананың ақылы жасында, жігіттің ақылы жақсылығында, ақымақтың ақылы кім көрінгеннің қалтасында.

Адамға ақыл беретін кім балалар?

 Адамға ақыл беретін ата-ана, ұстаз, досың. Ата-ана ақылын баласы мен қызына айтады, ұстаз шәкіртіне айтады.

Енді балалар өмірде не жетім? – деген сұраққа жауап беріп көрейік.

Өмірде жеті жетім бар.

Өмірде ата-анасы жоқ болса, бала тас жетім.

Халқына сенімсіз болса, хан жетім.

Ханы ақылсыз болса, халқы жетім.

Суы жоқ – құдық жетім.

Досы жоқ – жігіт жетім.

Шәкіртсіз – ұстаз жетім.

Қызы жетесіз болса, ана жетім.

Ата-ана ақылы жерде қалса, бәрінен де сол жетім.

Иә, балалар, сендер ата-ананың тәрбиесін бағалап өскен боларсыңдар! Қанаттарың еш талмай, ақ жолмен ата-аналарыңды сыйлай біліңдер!

Борыш – ата-анаға, үлкен ұстаздар мектебіне қызмет жасап, әкенің еңбегін, ананың ақ сүтін өтеу. Егер нағыз адам болсақ, ең әуелі ата-ана алдындағы борышты өтеу мақсатын қоямыз. Құрметті әке-шеше, атыңа кір келтірмеуге ант етемін!

 Бала тәрбиесі – бесіктен, - дейді қазақ. Әрбір ата-ана өз баласына қазақтың ырым-тыйым сөздерін айта отырып тәрбиелейді. Ендеше біздің оқушыларымыздың ата-аналарынан естіген ырым-тыйым сөздеріне құлақ түрсек.

 - Ата-ананы ренжітпе,

Түнде суға барма,

Таңдайыңды қақпа,

Кісіге қарап есінеме,

Дастарқанға қарап жөтелме,

Үлкеннің сөзін бөлме, жолын кеспе,

Нанды баспа,

Табаныңды тартпа,

Қолыңды төбеңе қойма.

Сонымен, балалар біз сенің ата-ана қандай деген сызбанұсқаны толтырып жіберйік.

Мақал-мәтелді жалғастыр:

1. Сі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ