" Көңілді тапқырлар сайысы"1- жүргізуші: Атамыз білім дәнін болған екпек, Оқытып балаларды білім сеппек. Қазақтың кең даласын жарық қылған, Атамыз Ыбырайға мың рахмет.2- жүргізуші: Білімдіден шыққан сөз, Талаптыға болсын кез. Нұрын, сырын көруге Көкірегінде болсын көз.1- жүргізуші: - Құрметті ұстаздар, оқушылар, 8 сыныптар арасында өтетін " Көңілді тапқырлар сайысын" бастауға рұқсат етіңіздер! ( музыка ойнайды) 2- жүргізуші: " Талапты ерге нұр жауар" демекші, ортаға " Тапқырлар" командасын шақырамыз. Ойла- ойла тереңнен, Жақсы емес көп бөгелген,Формуланы білмесең,Өте алмайсың көпірден. 2- жүргізуші: ( Берілген формулалардың жұптарын табу керек). Көрермендерге сұрақ:1) Геометрияның жазықтықтағы фигураларды зерттейтін бөлімі: (планиметрия)2) Санның жүзден бір бөлігі: ( процент)3) Глобус қандай геометриялық фигураны елестетеді? 1- жүргізуші: 2- тур. " Тапқыр болсаң ұтып көр"Жібермейміз есе біз,Ғалым болып өсеміз.Көзді ашып, жұмғанша ,Есепті де шешеміз.2- жүргізуші: 3 3 3 3 3 3 = 1000(333*3+3/3) = 10004 4 4 4 4 4 4 4 = 500( 444+44+4+4+4)=500Сандардың сол жағындағы сандарға амал таңбаларын қой:1) -2х+(-25), х= -10 өрнегінің мәні неге тең?2)екі санның қосындысы 8-ге, көбейиіндісі 15- ке тең. Осы сандарды тап. (5; 3)1- жүргізуші: Біреуінің жүрегінің түгі бар, Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар. Біреуінің шүбірлеген күйі бар, Енді біреуінің қатты істейтін миы бар.2- жүргізуші: Әрбір команда өзінің өнерлерін көрсетсін.Көрермендерге сұрақ – есеп:1) Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай).2) Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Нешеуі қалды? ( түйеқұс ұшпайды).1- жүргізуші: 3- тур: " Жұмбақтар"Өз ойыңды жүйелейтін,Алған білімді түйіндейтін,Әр нәрсенің жауабын тезЕсте сақтап күлімдейміз.2- жүргізуші: Олай болса кезекті жұмбаққа да берейік, шешімін кім табады.1- Тапқыр: Егіз туған қос жүйрік,Жарыса шауып терлейді,Бірін-бірі көрмейді, дамылсыз қанша шапса да,Бір мәреге келмейді.( параллель түзулер).2- Алғыр: Математикалық таңба ол, Білімің болса ашасың. Теріс сан болса астында, Мағынасы жоқ деп қашасың.( квадрат түбір)Көрермендерге сұрақ:А) " Адымда- ойлан" ойыны."7"- ге еселік сан. (4)"4"-ке еселік сан. (4)Б) Санның квадратын тап.22, 23, 2432, 33, 34.4- тур: " Бақытты сәт" 1- жүргізуші: Әр нәрсенің бастауы Жетекшіге тиісті. Оның әрбір істері Өз ісінің жемісі.2-жүргізуші: Онда неге тұрамыз Қолға алайын сол істі. Әр жетекшінің өз ісі Білімділігіне тиісті."Әр қолда өзінің ісі".Қағаз, қалам , яғни екі қолымда қарындаш беріледі. Тапсырма: сол қолмен үшбұрыш, оң қолмен шеңбер сызады.Викториналық сұрақтар:1) егер 1 жұмыртқа 4 минут қайнаса, 5 жұмыртқа неше минут қайнайды?2) Шаршының периметрі , қабырғасы нешеге тең?3) Негізгі геометриялық фигураларды ата.4) Геометрияның жазықтықтағы фигураларды зерттейтін бөлімі (планиметрия)5) Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу. ( параллель)6) тік бұрыш жасап қиылысатын түзу. ( перпендикуляр)7) катет пен гипотенуза туралытеорема кімнің атымен аталады? ( Пифагор)8) Квадраттық функцияның графигі ( парабола).5- тур: " Сөзжұмбақ"Сұрақ: 1) Үлкен хорда- диаметр 2) берілген нүкте- центр 3) шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді- хорда. 4) геометриялық фигура- шеңбер. 5) Центрден шеңбердің нүктелеріне дейінгі қашықтық- радиус.Өлең үшбұрыштар жайлы:" Есеп туралы ой"Қажетті сөздер:1. " Ақыл- ойды тәртіпке келтіретін - математика" (М.В.Ломоносов)2. Білімдіден шыққан сөз, Білімдіге болсын кез. ( Абай)6. Қорытынды.