Сабақтың тақырыбы: Ыдыс аяқ
атаулары.
Сабақтың мақстаы:
Білімділік: оқушыларға ыдыс – аяқ
атауларын таныстырып, тілдерін
жаттықтырып,
Дамытушылық:оқушылардың қазақ тілге деген
құрметтерін арттырып, сөздік қорларын дамыта отырып, ізденушілік
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: қазақ тілін құрметтей білуді
үйретіп, ыдыс – аяқтың тазалығын сақтай білуге
үйрету.
Көрінекіліктер: ыдыс – аяқтың суреттері, видео
ролик, қанатты сөздер, мақал –мәтел, дидактикалық
ойындар.
Сабақтың түрі: жаңа
сабақ
Сабақтың әдісі: ойын
Сабақты ұйымдастыру
барысы:
Мотивациялық
қозғаушылық
Шаттық
шеңбері:
Кел балалар,
күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік.
Мұғалім:
Сәлеметсіздер ме!
Менің қолымда доп.
Доп арқылы сұрақтарға жауап
беріңдерші. Қазір жылдың қай мезгілі?
Қандай қыс айларын білесіңдер? Бір
аптада неше күн бар? Қай
күндері демаласыңдар? Балалар бүгін аптаның қай күні? Бүгін
айдың нешесі? Бүгін ауа райы қалай?
Ыдыс аяқ аттауларын жаттаймыз,
Ата
– ананың үмітін біз ақтаймыз.
Кесе, табақ, шәйнек, пышақ,
қасық,
Тағы сөздер жаттаймыз
қосып.
Бірінші оқушыларды екі топқа
бөлейік.
Бірінші топ: «Бәйтерек»
Ұраны:Біз білімді
баламыз,
Қазақ тілін үйренім аламыз.
Екінші топ: «Қыран»
Ұраны:Қыран құстай
боламыз.
Қазақша сөйлей аламыз.
Сөздікпен жұмыс.
ыдыс жиынтығы – набор
посуда
шәйнек, шәугім - чайник
чайник для заварки – аққұман
шыны аяқ, тостаған – чашка
кофе шыны аяғы – кофейная чашка
сапты аяқ – кружка
стақан – стакан
тәрелке – тарелка
табақ – блюдо
шұңғыл тәрелке – миска
кофе құман – кофейник
құмыра – кувшин
шыны ыдыс – стеклянная посуда
шанышқы – вилка
пышақ – нож
қасық – ложка
таба – сковорода
кәстрөл –
кастрюля
кесе – пиала
ожау – поварешка
Мақал жаттау.
Ыдыс аяқ тазалықты жақсы
көреді.
Посуда любит чистоту.
Ойын «Дастарханға
достарымызды шақырамыз».
«Приглашаем всех наших друзей на
стол».
Ойынның шарты:
Берілген (саламын, құямын
немесе саламыз, құямыз ) осы сөздерді қатыстырып сөйлем
құрау.
Әр топқа 3 суреттегі дастархандағы әр ыдыстың
атын атап сөйлем құрау.
Дастарханда тұратын ыдыстарды атау және олар не
үшін керек айту.
Дастарханда қандай ыдыстар
орналасқан?
Какая посуда на столе?
Салу – положить
Құю
- наливать
Кесу – вырезать
Жеу
– есть
Мен тәрелкеге нан
саламын.
қазанға ет
салу - положить мясо в котел (для
варки)
Жұмбақ жасырмаын жаубын
табыңыздар
Кесе шыны пиала,
Оларсыз шай құя ма?
Қасықсыз тамақ жемейді,
Бәрінің атын не дейді?
(ыдыс-аяқ)
1 – тапсырма мына шашылған сөздер сөйлем
құраңдар.
Мен
сапты аяққа шай құямын. Тәрелкеге нан саламын. Мына шанышқы ұзын.
Бізде ыдыс жиынтығы бар. Мен стақанға шырын құямын. Кастрөлге су
құямыз. Біз кесемен шай ішеміз. Мынау үлкен қара таба. Мынау
кішкентай шұңғыл тәрелка. Мынау әдемі қасық.
Ән: Али мен Айя «Аққала»
«Асхана» ойыны.
Асхана - столовая
Ойынның
шарты: асханадағы ілулі тұрған
суреттердің не үшін керек екенін жылдам – жылдам, екі топ кезек –
кезек айтып береді.
Мынау не?
Тәрелке не үшін керек?
2 - тапсырма . Енді балалар
сөзжұмбақ шешеміз.
Қай топ бірінші шешетінін
байқайық.
3 – тапсырма жоғалған әріптерді дұрыс тауып
жазыңдар.
Менің үлкен шұңғыл ақ
т...релкем бар. Біздің үйде үлкен к...стрөл
бар.
Менің сүйікті сапты ая...ым. Мен пыша...пен нан
кесемін. Әдемі әрі жеңіл шаныш....ы. Үлкен қара таб.... Шай құятын
ке... селер.
Ойын: «Сиқырлы
дорба»
Мұғалім: Дорбадағы ыдыстарды алу үшін,
тіл жаттықтыратын сөз тіркестерін
айтқызу.
Алақай,
алақай!
Қуанып қалайық.
Сиқырлап дорбаны.
Қызыққа қанайық
Ойынның
шарты: дорбадан таныс
ыдыстарды алып, олардың аттарын
атайдықызу.
Саламыз. Салмаймыз.
Құямыз, құймаймыз.
Тәрелкеге нан саламыз.
Стақанға нан саламыз ба?
4 – тапсырма Мына сөздерді қазақша дұрыс
орналастырыңдар.
вилка
|
сковорода
|
миска
|
стакан
|
нож
|
сапты аяқ
|
кәстрөл
|
пышақ
|
құмыра
|
табақ, тегеш
|
Мына сөздерді тез дұрыс
оқы.
қая
ытпас
лөртсәк
қашып
нақатс
қабат
шегет
ықшынаш
абат
сыды ыныш
еклерәт лығңұш
«Не жасырылғанын тап»
ойыны.
Шарты: тақтада ыдыстардың – тәрелке, қасық,
кесе, табақ, кастрөлдің суреттері ілулі тұр. Тәрбиеші белгісінен
кейін балалар көздерін жұмады, тез бір сурет алынады, балалар
қандай сурет жоқ екенін
табады.
«Дүкенде» дидактикалық
ойын.
Диалог құру.