Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі


    «Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы» ММ


    «Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК





    КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН

    колледж әдіскері директордың оқу жұмысы

    ______ А.С.Керимкулова жөніндегі орынбасары

    « _____ »______ 2021ж ______ Л.Байсеитова

    « _____ »______ 2021ж



    1202000-«Тасымалдауды ұйымдастыру және көлікте қозғалысты басқару»

    .

    Жалпы білім беру пәндік циклдік комиссиясы


    Ашық сабақ

    Тақырыбы: «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары»







    Математика пәнінің педагогы_____________Г.М.Рысбекова





















    Т.Рысқұлов – 2021 жыл

    Жалпы білім беру пәндік циклдік комиссиясы мәжілісінде

    қарастырылып, бекітілді.


    №_______ хаттама « ____» ______________2021ж.


    ПЦК төрағасы_____________ Г.Ахметова.



























































    Ашық сабақтың тақырыбы: Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары.






    Күні: 11.05.2021 ж.

    Педагогтың аты -жөні: Г.М.Рысбекова






    Курсы: І топ: Т-011

    Қатысқандар: 25






    Оқу мақсаты:


    -Конустың анықтамасын, оның элементтерін білу;

    -Конусты жазықтықта кескіндей алу;

    -Конустың белгісіз элементтерін таба білу;

    -Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданының формулаларын қолдана отырып, есептеп шығару







    Бағалау критерийлері


    -Конустың анықтамасын біледі;

    -Конустың элементтерін біледі;

    -Конустың макетін жасай алады

    -Конустың жазықтықта кескіндей алады;

    -Конустың белгісіз элементтерін таба алады;

    -Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданының формулаларын біледі,есептеп шығара алады







    Тілдік мақсат:

    Пәнге қатысты терминология

    Студенттер:

    - айналу денелерді және олардың элементтерін атайды;

    - айналу денелердің элементтерін табуын түсіндіреді;

    - айналу денелерінің жазбаларын сипаттайды;

    - айналу денелерінің қималарының түрлерін түсіндіреді.

    Бөлім бойынша лексика мен терминология:

    - цилинр;

    - конус;

    - конустық бет;

    - цилиндрлық бет;

    - цилиндрдің жасаушысы;

    - конустың жасаушысы;

    - қиық конус;

    - цилиндрдің бүйір/толық беті ;

    - конустың бүйір/толық беті;

    - цилиндрдің/ конустың айналу осі;

    -цилиндрдің/конустың осьтік қимасы;

    - айналу денелерінің жазбалары;

    - сфераның/шардың диаметрлік қимасы.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    - цилиндрдің жазбасы...болын табылады;

    - конустың жазбасы .... болып табылады;

    - цилиндрді ... айналу арқылы алуға болады;

    - конусты ... айналу арқылы алуға болады;

    - шарды...айналу арқылы алуға болады;

    - берілген жазық фигура, ... жазбасы болып табылады;

    - ...осьтік қимасы ... болып табылады;

    - ...өтетін жазықтыкпен ... кимасы ... болып табылады.






    Құндылықтар баулу


    -Белсенді қарым-қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.

    -Бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау

    -Азаматтық жауапкершілік (заңды сақтау, міндеттерді орындау арқылы)

    -Қазақстандық патриотизм (ҚР Конституциясы мен негізгі заңнамаларын оқып, үйрену арқылы)

    -Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.







    АКТ қолдану


    -Интер белсенді тақтаны қолдану;

    -Көрнекілік материалдарды қолдану арқылы жұмыс жасау

    -Презентациямен және интернет материалдарымен жұмыс барысында, қажетті ақпаратты мұқият тыңдау, іздеу,анықтау, салыстыру,жылдам есептеу дағдыларын дамыту;

    -Power Point презентациялары арқылы сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамыту.







    Пәнаралық байланыс


    Бұл бөлімде алған білім кеңістікте ойлау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Осы бөлімдегі алған білімдері архитектурада, құрылыста кеңінен қолданыс табады, өйткені кеңістікте фигураларды кескіндеуде, модельдеуде, құрастыруда тәжірибелік дағдыларының қалыптасуына көмектеседі.







    Уақыты

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    2 мин.





    10 мин.




















    І.Ұйымдастыру кезеңі (2-мин)


    а) Сәлемдесу,түгелдеу,аудитория тазалығын қадағалау және студенттердің зейіндерін сабаққа аудару,ашық сабақтың мақсатын хабарлау,студенттердің сабаққа дайындығын бақылау.Бағалау парағы таратылып және топ басшылары сайланады.Бағалау парағындағы максималды балл 20 . Топ студенттері өзін–өзі және бірін-бірі бағалап отырады.

    ІІ.Өткен тақырыпқа шолу:


    1 Жекелеген жұмыс: «Көпжақты қорғау» (5-мин)

    Алдын-алу әдісімен тілдік мақсатты дамытуға және геометриялық фигураларды тәжірибе жүзінде жасап,құрастырып үйрену мақсатында берілген үй тапсырмасы.Екі топқа да үй тапсырмасына өткен «Көпжақтар» бөлімі бойынша геометриялық фигуралар жасап әкелу берілген,әрбір топ мүшесі өздерінің жасап келген геометриялық денелерін қорғап беруі тиіс.

    Көпжақтар:Тікпризма,көлбеу призма,параллелепипед,куб,пирамида,қиық пирамида.Бүйір беті мен толық бетінің аудандарының формулаларын жатқа айтады.


    2. Жұппен жұмыс: «Көпжақтың аудандарын есептеу» (5-мин)


    Геометриялық фигуралардың күрделілігіне қарай деңгейлік тапсырма:

    Студенттер сызғышты пайдаланып,алдарындағы геометриялық денелердің өлшемдерін алып,фигураның бүйір бетінің ауданы мен толық бетінің ауданын есептеп шығарады.Бөлім бойынша теориялық тұрғыда алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолданып үйренеді.Қай жұп бірінші есептеп шығарса, жауабын тақтаға жазады.



    Дискриптор:

    -Көпжақтардың элементтерін біледі

    -Көпжақтардың қасиеттерін біледі

    -Көпжақтардың ауданының формулаларын біледі

    -Тәжірибе жүзінде қолдана алады



    Бағалау критериі:

    Студенттердің үйде жасап келген геометриялық фигураларын қорғап бергендері үшін 10 балл, аудандарын есептеп шығарғандары үшін 20 балл беріледі














    Геометрия. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану –математика бағытындағы 11–сыныбына арналған оқулық. (Жоба)//



    Үлестірмелер,

    көрнекіліктер,

    студенттердің өздері жасаған геометриялық фигуралардың макеті









    Білу және түсіну

    10 мин.



























    Сабақ-

    тың ортасы










































































































































































    Зерттеу және талдау

    12 мин.



























    ІІІ.  Жаңа сабақты түсіндіру (10-мин)

    Бүгінгі сабақтың ұстанымы:



    “Естігенімді ұмытып қаламын,

    Көргенімді есімде сақтаймын,

    Істегенімді түсінемін”

    Конфуций

    Жоспар

    1. Айналадағы конус

    2. Конустың анықтамасы,элементтері

    3. Конустың жазбасы

    4. Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданы

    5. Мысал есеппен түсінді

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Рысбекова Гүлжазира Мұхтарқызы
      02 Маусым 2021
      1714
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары»

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары»

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Колледж студенттеріне арналған
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі


      «Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы» ММ


      «Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК





      КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН

      колледж әдіскері директордың оқу жұмысы

      ______ А.С.Керимкулова жөніндегі орынбасары

      « _____ »______ 2021ж ______ Л.Байсеитова

      « _____ »______ 2021ж



      1202000-«Тасымалдауды ұйымдастыру және көлікте қозғалысты басқару»

      .

      Жалпы білім беру пәндік циклдік комиссиясы


      Ашық сабақ

      Тақырыбы: «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары»







      Математика пәнінің педагогы_____________Г.М.Рысбекова





















      Т.Рысқұлов – 2021 жыл

      Жалпы білім беру пәндік циклдік комиссиясы мәжілісінде

      қарастырылып, бекітілді.


      №_______ хаттама « ____» ______________2021ж.


      ПЦК төрағасы_____________ Г.Ахметова.



























































      Ашық сабақтың тақырыбы: Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары.






      Күні: 11.05.2021 ж.

      Педагогтың аты -жөні: Г.М.Рысбекова






      Курсы: І топ: Т-011

      Қатысқандар: 25






      Оқу мақсаты:


      -Конустың анықтамасын, оның элементтерін білу;

      -Конусты жазықтықта кескіндей алу;

      -Конустың белгісіз элементтерін таба білу;

      -Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданының формулаларын қолдана отырып, есептеп шығару







      Бағалау критерийлері


      -Конустың анықтамасын біледі;

      -Конустың элементтерін біледі;

      -Конустың макетін жасай алады

      -Конустың жазықтықта кескіндей алады;

      -Конустың белгісіз элементтерін таба алады;

      -Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданының формулаларын біледі,есептеп шығара алады







      Тілдік мақсат:

      Пәнге қатысты терминология

      Студенттер:

      - айналу денелерді және олардың элементтерін атайды;

      - айналу денелердің элементтерін табуын түсіндіреді;

      - айналу денелерінің жазбаларын сипаттайды;

      - айналу денелерінің қималарының түрлерін түсіндіреді.

      Бөлім бойынша лексика мен терминология:

      - цилинр;

      - конус;

      - конустық бет;

      - цилиндрлық бет;

      - цилиндрдің жасаушысы;

      - конустың жасаушысы;

      - қиық конус;

      - цилиндрдің бүйір/толық беті ;

      - конустың бүйір/толық беті;

      - цилиндрдің/ конустың айналу осі;

      -цилиндрдің/конустың осьтік қимасы;

      - айналу денелерінің жазбалары;

      - сфераның/шардың диаметрлік қимасы.

      Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

      - цилиндрдің жазбасы...болын табылады;

      - конустың жазбасы .... болып табылады;

      - цилиндрді ... айналу арқылы алуға болады;

      - конусты ... айналу арқылы алуға болады;

      - шарды...айналу арқылы алуға болады;

      - берілген жазық фигура, ... жазбасы болып табылады;

      - ...осьтік қимасы ... болып табылады;

      - ...өтетін жазықтыкпен ... кимасы ... болып табылады.






      Құндылықтар баулу


      -Белсенді қарым-қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.

      -Бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау

      -Азаматтық жауапкершілік (заңды сақтау, міндеттерді орындау арқылы)

      -Қазақстандық патриотизм (ҚР Конституциясы мен негізгі заңнамаларын оқып, үйрену арқылы)

      -Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру.







      АКТ қолдану


      -Интер белсенді тақтаны қолдану;

      -Көрнекілік материалдарды қолдану арқылы жұмыс жасау

      -Презентациямен және интернет материалдарымен жұмыс барысында, қажетті ақпаратты мұқият тыңдау, іздеу,анықтау, салыстыру,жылдам есептеу дағдыларын дамыту;

      -Power Point презентациялары арқылы сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамыту.







      Пәнаралық байланыс


      Бұл бөлімде алған білім кеңістікте ойлау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Осы бөлімдегі алған білімдері архитектурада, құрылыста кеңінен қолданыс табады, өйткені кеңістікте фигураларды кескіндеуде, модельдеуде, құрастыруда тәжірибелік дағдыларының қалыптасуына көмектеседі.







      Уақыты

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

      Ресурстар



      Сабақтың басы

      2 мин.





      10 мин.




















      І.Ұйымдастыру кезеңі (2-мин)


      а) Сәлемдесу,түгелдеу,аудитория тазалығын қадағалау және студенттердің зейіндерін сабаққа аудару,ашық сабақтың мақсатын хабарлау,студенттердің сабаққа дайындығын бақылау.Бағалау парағы таратылып және топ басшылары сайланады.Бағалау парағындағы максималды балл 20 . Топ студенттері өзін–өзі және бірін-бірі бағалап отырады.

      ІІ.Өткен тақырыпқа шолу:


      1 Жекелеген жұмыс: «Көпжақты қорғау» (5-мин)

      Алдын-алу әдісімен тілдік мақсатты дамытуға және геометриялық фигураларды тәжірибе жүзінде жасап,құрастырып үйрену мақсатында берілген үй тапсырмасы.Екі топқа да үй тапсырмасына өткен «Көпжақтар» бөлімі бойынша геометриялық фигуралар жасап әкелу берілген,әрбір топ мүшесі өздерінің жасап келген геометриялық денелерін қорғап беруі тиіс.

      Көпжақтар:Тікпризма,көлбеу призма,параллелепипед,куб,пирамида,қиық пирамида.Бүйір беті мен толық бетінің аудандарының формулаларын жатқа айтады.


      2. Жұппен жұмыс: «Көпжақтың аудандарын есептеу» (5-мин)


      Геометриялық фигуралардың күрделілігіне қарай деңгейлік тапсырма:

      Студенттер сызғышты пайдаланып,алдарындағы геометриялық денелердің өлшемдерін алып,фигураның бүйір бетінің ауданы мен толық бетінің ауданын есептеп шығарады.Бөлім бойынша теориялық тұрғыда алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолданып үйренеді.Қай жұп бірінші есептеп шығарса, жауабын тақтаға жазады.



      Дискриптор:

      -Көпжақтардың элементтерін біледі

      -Көпжақтардың қасиеттерін біледі

      -Көпжақтардың ауданының формулаларын біледі

      -Тәжірибе жүзінде қолдана алады



      Бағалау критериі:

      Студенттердің үйде жасап келген геометриялық фигураларын қорғап бергендері үшін 10 балл, аудандарын есептеп шығарғандары үшін 20 балл беріледі














      Геометрия. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану –математика бағытындағы 11–сыныбына арналған оқулық. (Жоба)//



      Үлестірмелер,

      көрнекіліктер,

      студенттердің өздері жасаған геометриялық фигуралардың макеті









      Білу және түсіну

      10 мин.



























      Сабақ-

      тың ортасы










































































































































































      Зерттеу және талдау

      12 мин.



























      ІІІ.  Жаңа сабақты түсіндіру (10-мин)

      Бүгінгі сабақтың ұстанымы:



      “Естігенімді ұмытып қаламын,

      Көргенімді есімде сақтаймын,

      Істегенімді түсінемін”

      Конфуций

      Жоспар

      1. Айналадағы конус

      2. Конустың анықтамасы,элементтері

      3. Конустың жазбасы

      4. Конустың бүйір беті мен толық бетінің ауданы

      5. Мысал есеппен түсінді

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Математика Ашық сабақ Басқа
        02.06.2021
        1714
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Рысбекова Гүлжазира Мұхтарқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации