|
Қазақша |
Русский |
English |
|
Конус |
Конус |
Cone |
|
Сфера |
Сфера |
Sphere |
|
Цилиндр |
Цилиндр |
Cylinder |
|
Табаны |
основания |
Base |
|
Ось |
Ось |
Axis |
|
Осьтік қима |
Осевое сечение |
Axial section |
|
Аудан |
Площадь |
Area |
|
Жасаушы |
Образующая |
Slant height |
|
Тақырыбы: Конустың жазбасы. Конустың бетінің ауданы |
Мектеп:№6 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Омаралиева Т |
|||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадайсөздіктер қолданамын. |
|||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
|||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Теректе сауысқан қонып отыр. Аңшы атқанда қарға түсті. Бұл қалай? |
|
||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 35 минут |
№24 1) берілгені –цилиндр, d=12 см, h=3,5 см №24 S=? |
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||||
222
S=2πR(h+R) = 2π·6( 3,5+6)=114π см²
2) берілгені –цилиндр, R=18 см; h=2,5 дм=25 см. S=?
S=2πR(h+R) = 2π·18(25+18)=1548π см². №25
№25 берілгені тіктөртбұрыш a=5 см, b=4 см.
S цилиндр-? S=2πR(h+R)=2π·5(4+5)=90π см².
h
R
![]()
4 см
5см
![]()
Конустың жазықтықпен қималарын оқушылардың өздеріне зерттеуге беру. Оқушы пікірін тыңдау, олықтыру. Келесі кезекті тапсырма берілген Анаргүлге береміз. Анаргүл бізге бізді қоршаған ортадағы конус тәріздес заттар туралы презентация жасап келді.
Жаңа сабақты бекіту. Оқулықпен жұмыс
-
Есеп шығарту: І –топ № 8, 11;
№8. Берілгені –конус, осьтік қима тең қабырғалы үшбұрыш, R=4
S қима -? S= , S= =16 см².
№11.Берілгені: конус, L=13 дм, R=5 дм, h=
= =12 дм
ІІ-топ № 9, 10
№9 Берілгені: конус, h=8 м, R=6 м. L=? L= =
=10 м
№10 берілгені конус, L=8 м, SAO= 60 º, S таб = ? АО= АS = * 8= 4 . S , S= π* =16π см2. Сергіту сәті
«Үй, тұрғын, дауыл »
|
|
• ∟АВС=1200, L=6. R,
h-? Жаңа сабақты бекіту топпен жұмыс І топ – кластер “Конус” ІІ топ – “Венн диаграммасы” цилиндр және конус ( Екі топқа тапсырма беріледі. 1-топ Конус туралы алған түсініктерін жазады ( кластер жасайды), 2 топ Цилиндр мен Конусқа Венн диаграммасын құрастырады) |
|
||
|
|
Ортақ қасиеттері |
|
||
|
Цилиндр конус |
Конус |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия «Басбармақ» әдісі Үйге тапсырма: №194-196 |
|
||
![]()
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Конустың жазбасы. Конустың бетінің ауданы
Конустың жазбасы. Конустың бетінің ауданы
|
Қазақша |
Русский |
English |
|
Конус |
Конус |
Cone |
|
Сфера |
Сфера |
Sphere |
|
Цилиндр |
Цилиндр |
Cylinder |
|
Табаны |
основания |
Base |
|
Ось |
Ось |
Axis |
|
Осьтік қима |
Осевое сечение |
Axial section |
|
Аудан |
Площадь |
Area |
|
Жасаушы |
Образующая |
Slant height |
|
Тақырыбы: Конустың жазбасы. Конустың бетінің ауданы |
Мектеп:№6 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Омаралиева Т |
|||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадайсөздіктер қолданамын. |
|||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
|||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Теректе сауысқан қонып отыр. Аңшы атқанда қарға түсті. Бұл қалай? |
|
||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 35 минут |
№24 1) берілгені –цилиндр, d=12 см, h=3,5 см №24 S=? |
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||||
222
S=2πR(h+R) = 2π·6( 3,5+6)=114π см²
2) берілгені –цилиндр, R=18 см; h=2,5 дм=25 см. S=?
S=2πR(h+R) = 2π·18(25+18)=1548π см². №25
№25 берілгені тіктөртбұрыш a=5 см, b=4 см.
S цилиндр-? S=2πR(h+R)=2π·5(4+5)=90π см².
h
R
![]()
4 см
5см
![]()
Конустың жазықтықпен қималарын оқушылардың өздеріне зерттеуге беру. Оқушы пікірін тыңдау, олықтыру. Келесі кезекті тапсырма берілген Анаргүлге береміз. Анаргүл бізге бізді қоршаған ортадағы конус тәріздес заттар туралы презентация жасап келді.
Жаңа сабақты бекіту. Оқулықпен жұмыс
-
Есеп шығарту: І –топ № 8, 11;
№8. Берілгені –конус, осьтік қима тең қабырғалы үшбұрыш, R=4
S қима -? S= , S= =16 см².
№11.Берілгені: конус, L=13 дм, R=5 дм, h=
= =12 дм
ІІ-топ № 9, 10
№9 Берілгені: конус, h=8 м, R=6 м. L=? L= =
=10 м
№10 берілгені конус, L=8 м, SAO= 60 º, S таб = ? АО= АS = * 8= 4 . S , S= π* =16π см2. Сергіту сәті
«Үй, тұрғын, дауыл »
|
|
• ∟АВС=1200, L=6. R,
h-? Жаңа сабақты бекіту топпен жұмыс І топ – кластер “Конус” ІІ топ – “Венн диаграммасы” цилиндр және конус ( Екі топқа тапсырма беріледі. 1-топ Конус туралы алған түсініктерін жазады ( кластер жасайды), 2 топ Цилиндр мен Конусқа Венн диаграммасын құрастырады) |
|
||
|
|
Ортақ қасиеттері |
|
||
|
Цилиндр конус |
Конус |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия «Басбармақ» әдісі Үйге тапсырма: №194-196 |
|
||
![]()
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||
шағым қалдыра аласыз













