Материалдар / Көп таңбала санды оқу және жазу. Есептерді салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көп таңбала санды оқу және жазу. Есептерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
1218
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Пәні: МАТЕМАТИКА Сыныбы: 4Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Есептерді салыстыру.
Сабақ негізделген оқу мақсатыКөп таңбалы сандарды оқу және жазуды білу Есептерді салыстыра алу.

Бағалау критериилеріБарлық оқушылар орындай алады:Көп таңбалы сандарды оқу және жазуды біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Есептерді салыстыра алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Көп таңбалы сандарды үш тілде оқи алады.Геометриялық есептерді дәлелдей отырып шеше алады.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен сөз тіркестері: разряд, класс,
Құндылықтарды дарытуОтанын сүюге, тарихын білуге тәрбиелеу. Ұйымдасқан түрде есеп шығару,жасаған жұмыстарына талдау жасайды, өз өзін шынайы бағалай алады.
Пән аралық байланысГеометрия, Тарих, География
Алдыңғы оқу-Жай, тура сұрақты есептер-Жай, жанама сұрақты есептер-Көп таңбалы сандарды оқу және жазу



Ж о с п а р
Жоспарланған уақыт Жоспарланған тапсырмалар мен ескертпелерРесурстар
Басы2 мин

















Ортасы4 мин

























6 мин































6 мин































12 мин













































4 мин













5 мин



















Соңы Рефлексия1 мин













Психологиялық ахуалБіз өткен сабақтарда - Жай, тура сұрақты есептер- Жай, жанама сұрақты есептер- Көп таңбалы сандарды оқу және жазу

Енді осы сабақтардан сендердің не білгендіріңді мен өзім үшін білгім келеді. Қазір мына жерде жетістік жолы тұр. Жетістік жолы төрт нүктеден тұрады. 1) Білмеймін. 2) Түсінемін 3) Білемін 4) Басқаларға көмектесе аламын нүктелері бойынша өзімізді бағалап көрелік.( Әр нүктедегі оқушы санын жазу.

Математикалық диктант. Бейнеролик көру.1.Бейнероликті көре отырып, ішінда айтылған сандарды жазу.2. Қазақстан картасының жалпы ұзындығы он бес мың километрден асады. Оның үш мың үш жүз он километрі су арқылы, он бір мың алты жүз тоқсан километрі құрлық арқылы өтеді. Оның солтүстігінен оңтүстігіне дейін бір мың сегіз жүз километр, ал батысынан шығысына дейін үш мың километр. Қазақстанда сексен екі қала бар. 3. Дұрыс жауабы тақтаға ілініп жұптық бағалау жүреді. (ЖБ)Дұрыс жауабы:2700,63,1998,1999,9,130,3,62,3. 15000,3310,11690,1800,3000,82.





Мағынаны тану1-тапсырма. 1-топ Екінші кластың 50 бірлігі және бірінші кластың 960 бірлігі.2- топ. Екінші кластың 7 бірлігі және бірінші кластың 400 бірлігі 3- топ. Екінші кластың 3 бірлігі және бірінші кластың 0 бірлігі 4-топ Екінші кластың 800 бірлігі және бірінші кластың 0 бірлігіКері байланыс
  • Көп таңбалы санды жазғанда бірінші қай кластың саны жазылды?
  • Екінші қай кластың бірліктері жазылды?
  • Аталмаған разряд бірліктерінің орнына не жазылды?
  • Есіңде сақта: Көп таңбалы санды жазғанда алдымен екінші кластың аталған барлық бірліктерін жазып алады да, оған бірінші кластың барлық бірліктерін тіркеп жазады. Қандайда бір разряд аталмаса орнына нөл жазылады.

    Ойын «Жапырақтар үйіндісі»
  • 300 000+70 000+7000
  • 300000+7000+702)300000+70000 300000+73)300000+700+7300000+700+70+74)1000-нан бастап 1010-ға дейін сандарды өсу ретімен жаз.5)1000-нан бастап он санды кему ретімен жаз.6)Ең кіші үш таңбалы санды, ең кіші төрт таңбалы санды, ең кіші бес таңбалы санды және де осы сандардың әрқайсысын 1-ге арыттырғанда шығатын санды жаз7)Көршісін жаз ...........1000 ............ ......... 3000 ............8)Көршісін жаз ......... 5000 ............ ........... 7000 ............... 9)Көршісін жаз .......... 9000 ............... ............. 1000000 ...........Топтық жұмыс1-топАтасы – 54 жаста Немересі – 9 жНемересі- ? 45 ж кіші Атасы-? 45 ж үлкенШ: 54-45 9 Ш: 9+45 54Ж. 9 жаста Ж: атасы 54 ж2-топАтасы- 54 жаста 45 ж үлкен Немересі-9 ж 45 ж кішіНемересі- ? Атасы - ?Ш: 54-45 9 Ш: 45+9 54Ж: 9 ж Ж: Атасы 54 ж3-топУалихан фигуралар жасау үшін таяқшалар мен ермексаз алды.Мына фигураларды құрастыру үшін, оған неше таяқша және ермексаздан жасалған неше шарик қажет болды?-шаршы- үшбұрыш-тік төртбұрыш-текше4 – топШаршы сыртындағы сандар әріптердің орнындағы сандардың қосындысын көрсетеді.Әріптерді тиісті сандармен алмастыр.Ескер: бірдей сандар - бірдей әріптер

    Тақтамен жұмыс3-топтың жасаған тік төртбұрышын пайдалана отырып 9-мысалды шығару. 9- мысалТік төртбұрышты әріптермен белгіле. Белгіленуі бойынша тік төртбұрыштың атауын жаз. Кесінді арқылы тік төртбұрышты екі үшбұрышқа бөл. Белгіленуі бойынша үшбұрыштарды, бұрыштарды, кесінділерді жазып көрсет.Дискриптор:1-топ220-50+60= 60:15+96:4= 900-105*3+42=2-топ(830-690)*3= 38+9*17= 123/3-41=3-топ5000/100/2= 39*3-27*2= 720+112*3-100=4-топ28+17*2= 47+21*3-29= (63+27/9)*4=

    Бағалау:
  • Бағалау парағы.
  • Оқушының аты жөні:..................................







  • Енді осы сабақтардан сендердің қандай жетістікке жеткендеріңді білейін. Бағалау сигналдары бойынша өз өзін бағалау жүреді. 1) Білмеймін 2) Білемін 3) Түсінемін 4) Басқаларға көмектесе аламын. Нүктелеріне тұрамыз.
















  • Бағалау сигналдары









    АКТ



































    Жапырақтар































    флипчарт



















    Таяқшалар Ермексаз



























    Бағалау парағы


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!