Материалдар / Көпбұрыштың түрлері.Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көпбұрыштың түрлері.Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
1511
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Математика212.01.2019ж2 «Ә»СерикбаеваА.
Сабақтың такырыбы:Көпбұрыштың түрлері.Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау 2.3.1.2 көпбұрыштардың классификациясы ҚБ
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Бұрыш түрлерін ажыратадыКөбі: Бұрыштарды мәнді белгілері бойынша анықтауКейбірі: Көпбұрыштардың классфикациясын ажыратады
Бағалау критерийлеріБұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайдыНегізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады
Тілдік мақсаттарКлассификация


Көпбұрыштар, бұрыш, шаршы




Ойлау дағдыларының деңгейіБілу.түсіну,қолдану
Құндылықтарды дарытуЖұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс Дүнетану, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
Алдыңғы оқуУақытты анықтайды




Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақ барысы Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут







Топқа бөлу 2 минутКиімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсатпен таныстыру №1 Тапсырма-Бұрыш түрлерін анықта-Суреттерге қарап жаттығуды жасап көрДескриптор-Бұрыш түрлерін анықтайды



































«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі
Сабақтың ортасы27 минут































№2 Тапсырмасы -Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыштарды тапДескриптор -Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыштарды табады№3Тапсырмасы Сөйлемдерді аяқта-Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары ..................-Тіктөртбұрыштардың қарам-қарсы қабырғалары..................-Шаршының .................. Қабырғалары ...................... ДескрипторСөйлемдерді аяқтайды-Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары ..................-Тіктөртбұрыштардың қарам-қарсы қабырғалары..................-Шаршының .................. Қабырғалары ......................

Топтық жұмыс



















Ұжымдық жұмыс



Сергіту сәті2 минут«Көңілді күн!» би билеу«Көңілді күн!» биі
Ортасы
  • минут


  • -Геометриялық фигуралардың әрқайсысын іріктеуші машинадан өткіз-Әр фигураға қандай әріп сәйкес келетіні анықта

    «Кім жылдам?» әдісі
    Кері байланыс«Тілек ағашы» Кері бйланысПостер құрастыру







    Үйге тапсырма: 7-бет, №4





    Бағалау-қалыптастырушы бағалау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймынСмайликтермен , Басбармақ



    Пәнаралық байланыс:

    Көркем еңбек






    Рефлексия













    Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!