Материалдар / Көркем еңбек пәні бойынша 7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көркем еңбек пәні бойынша 7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәні бойынша 7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2023
259
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Көркем еңбек

Мектеп:

Күнцейі:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық тағамдары

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.4.2-Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың жасалу технологияларын зерделеу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану

ұлттық тағамдардың әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы








Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру

Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлан, бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді


Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер, қосымша тапсырмалар





Ортасы





Қазақтың ұлттық тағамдары.

Қазақ халқының дәстүрлі тағамдары негізінен ет пен сүттен құралды. Көшпелі тұрмыс салтын ұстанған қазақ халқы жылқы еті мен қой еті, биенің қымызын, түйенің шұбатын, қой мен сиырдың сүтін және сүттен жасалған алуан түрлі тағамдарды жыл он екі ай азық етті. XV ғасырда қазақ жерінде егіншілік дами бастады да, ас мәзірі құрамында бидай, тары, қарабидай, арпа, сұлыдан жасалған тағамдар пайда болды. Қазақтың тағамдарын шартты түрде ет, сүт, және ұн тағамдары деп бөлуге болады.

Маусымдық көші-қон кезінде азқ-түлікті ұзақ уақы бұзбай сақтау қажет болды, ал тағамдар дәмді әрі сіңімді болуы тиіс еді. Осылайша жылқы еті мен қой етінен сүрленген, тұздалып ысталған және ысталып пісірілген түрлері пайда болды. Сондай-ақ көші-қон кезінде алып жүруге ыңғайлы түрлі сүт өнімдері де кеңінен таралды. Торсықтағы қымыз бен дорбадағы құрт пен ірімшік кез-келген сәтті ішіп-жеуге қолайлы болды. Жентті үйде әзірлеудің қарапайым рецепті

  • Қарапайым үгілмелі печеньеге (100г) қант қосып, ұнтақтайды:;

  • Оған талқан және қалауынша мейіз қосады;

  • Еріген майға(1 қорап) бал (2ас қасық) және тосап және тосап (1 ас қасық) қосады;

  • Барлық қоспаны бір ыдысқа құйып, біркелкі болғанша араластырады.

  • Белгілі бір пішінге келтіріп, тоңазытқышқа қояды

Күнделікті азық қатарына жиі қолданылатын айранды алғаш рет көшпелі халықтар ойлап тапқан деседі. Себебі алыс сапарға шыққанда тамақпен бірге сусын қажет. Сондықтан да айранды қою етіп ұйытқан. Үйде ұйыту тәсілі: қайнап, суыған 1 л сүтке 100г ұйытқы қосып, шыны ыдысқа құяды. Содан соң бөлме температурасында кем дегенде 10 сағат ұстап, ұйығанша күтеді.

Оқушылар тағам құрамына қосылатын атауларды есте сақтап, қажет болса , зерттеу альбомдарына жазып алады.

Оқушыларға тапсырма: оқып-үйренген материалдар мен жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, аталған тағамдарды дайындалған өнім түріне қарай топтастырады және зерттеу альбомдарына жазады.








https://youtu.be/HDJxEj2zeR8 жентті дайындау технологиясы







Аяқталуы








Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.

  • Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

  • Сары алма – мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

  • Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.

Өз ойларын еркін жеткізу .


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.



Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.


Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:






Көркем еңбек

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Әлем халықтарының тағамдары.(өздігінен ізденіс зерттеулері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

7.2.4.1-Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап, салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы







Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Еңбек түбі жеңбек, бүгінгі сбағымыз мәнді, сәнді жәнеде тәтті болсын деп басқа топқа сәттілік тілейді

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер, әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.





Ортасы





Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Алдыңғы сабақты кішкене еске түсірсек, Қазақтың ұлттық тағамы«Наурыз көже » бауырсақ және сумалақ басқада тағам түрі көп. Ал жаңа сабақ бойынша айтатын болсақ, Қытай тағамдарында көгөністер мен жемістер, бұршақ шөптер мен тамырлар жиі қолданады. Француз тағамдары жоғары коллориялы. Италиялық тағамдардың ішінде Лаваш ал қазақтарда жұқа нан деп атайды.

Грузин тағамы хачапуриді нан илеп жұқалап жайып арасына қоспаларды салып домаланған жұка нанмен жауып оқтаумен жайып отырады және қайталап қабаттайды.Бүгін біз жер әлемінде қолданатын мысалы: туған күндерде, жаңа жылда, тойларда т.б. күнделікті шәймен жейтін. Яғни бүгін біз Орыс халқының Балды торт және шәймен ішетін тіске басар дайындаймыз, бетін әсемдейміз және оның шығу тарихын айта кететін болсам. Орыстыңбір патшайымы болыпты оның аты жөні Елизаветта Алексеевна ал ол патшайым балды ұнатпаған екен, біркүні патшайым асханасына жұмысқа аспазшыны алады екен. Аспазшы бір күні Балды торт пісіредіде, императрицаға ұсынады екен,ал ұнатып қалған императрица , аспазшыны марапаттамақшы болады да, құрамына не қосқанын сұраған кезде қатты таңғалыпты. Бұл балды торт содан кейін Мәскеу мемлекетінде тіске басарға айналады.


Үйден орындайтын тапсырма

Торт медовый.

1- топ : Медовый торт құрамы:

3- жұмыртқа

200гр –қант

200гр суйық май

0,5 ас содасы

2 дәу қасық бал

Ұн қамыр болғанша

Қамырды 3-ке бөліп,жайып 180 гр пісіреді.

Тортты көркемдеу қоспасы:

Қоюланған тәтті сүт,керегінше көркемдеу.

Тәтті пирогты шәймен ішуге арналған, тіске басардеп атайды екен, бұл пирогтың түрі көп екен, мысалы әр түрлі жемістермен де жасауға болады мысалы алмамен де болады.т.б.


2-топ Пирог

4 жұмыртқа,

200 гр қант,

250 гр сары май,

400 гр сүт,

18 гр нан қопсытқышы,

Ұн қоюланғанша.

200 гр 20 мин піседі.

Крем арқылы көркемдеу

1-топқа сұрақ.? Балды тортты қай елдің патшайымы ұнатпаған және аты кім.

Жауабы: Мәскеу елінің патшайымы, Елизаветта Алексеевна.

2. сұрақ? Балды тортты не деп атаған.

Жауабы: тіске басар, деп атаған екен


Оқушылар оқулықты және қосымша әдебиеттерді пайдаланып тапсырмаларды орындайды..












Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б








Аяқталуы







.


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді .


Оқушылардың таңдаған қалпақтарына пікір қалдыру.

Ақ , қызыл , қара , сары ,жасыл , көк түсті қалпақтар






Көркем еңбек

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Әлем халықтарының тағамдары.(өздігінен ізденіс зерттеулері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

7.2.4.1-Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап, салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы







578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!