Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    2-тоқсан 8 сағат



    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Білім мен білік дағдылары.

    Отбасың мен достарың.

    Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Дос достыққа» сергіту ойыны (5 минут)
    Нұсқау: Қазір сіздер өте бір қызық ойынды ойнайсыздар. Ол үшін жасалатын қимылды тез - тез жасау керек. 5 секундтың ішінде өзіңізге серіктес тауып алыңыз да тез - тез онымен қол алысыңыз. Ал енді бір - бірімізбен «сәлемдесеміз»:
    Оң қол оң қолмен!
    Мұрын мұрынмен!
    «Дос достыққа» деген бұйрықты естігенде жұптарыңызды айырбастайсыздар.
    Бүгін біз ой, сезім және мінез - құлық бір - бірімен қалай байланысты екендігін білеміз.

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту.

    Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту.

    Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады.

    Шығармашылық тапсырмаларын орындау

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Білім мен білік дағдылары.

    Отбасың мен достарың.

    Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

    Дескриптор:

    сыни ойлау дағдыларын дамытады, әр түрлі орындар мен қоршаған орта туралы образдарды, әңгімелер мен оқиғаларды қабылдау кезінде идеяны дамыту үшін бейнелеу құралдарын пайдалану әдістерін игере бастайды.

    Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару.

    Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады.

    Сурет салуға тапсырма.


    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











    Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді.

    «Ашық микро

    фон»


    «Ашық микрофон»

    кері байланыс парағы




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін айқындау үшін қарапайым тәсілдерді анықтап, қоршаған ортадағы кейбір визуалды элементтерді қолдану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

    Дескриптор:

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

    Қол еңбегі



    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы





    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Рефлексия» кері байланыс.



    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

    «Рефлексия»

    Кері байланыс тақтайшасы.





    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

    Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

    Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.




    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

    Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

    Дескриптор:

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

    Белсенді оқу тапсырмалар

    Форматив

    ті бағалау.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мусина Баян Орынбасаровна
    01 Наурыз 2021
    16653
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көркем еңбек сабағына 130 бұйрық бойынша дайын сабақ жоспарлары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көркем еңбек сабағына 130 бұйрық бойынша дайын сабақ жоспарлары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек сабағына арналған ҚМЖ (1-сынып)
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    2-тоқсан 8 сағат



    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Білім мен білік дағдылары.

    Отбасың мен достарың.

    Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Дос достыққа» сергіту ойыны (5 минут)
    Нұсқау: Қазір сіздер өте бір қызық ойынды ойнайсыздар. Ол үшін жасалатын қимылды тез - тез жасау керек. 5 секундтың ішінде өзіңізге серіктес тауып алыңыз да тез - тез онымен қол алысыңыз. Ал енді бір - бірімізбен «сәлемдесеміз»:
    Оң қол оң қолмен!
    Мұрын мұрынмен!
    «Дос достыққа» деген бұйрықты естігенде жұптарыңызды айырбастайсыздар.
    Бүгін біз ой, сезім және мінез - құлық бір - бірімен қалай байланысты екендігін білеміз.

    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту.

    Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту.

    Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады.

    Шығармашылық тапсырмаларын орындау

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Білім мен білік дағдылары.

    Отбасың мен достарың.

    Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

    Дескриптор:

    сыни ойлау дағдыларын дамытады, әр түрлі орындар мен қоршаған орта туралы образдарды, әңгімелер мен оқиғаларды қабылдау кезінде идеяны дамыту үшін бейнелеу құралдарын пайдалану әдістерін игере бастайды.

    Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару.

    Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады.

    Сурет салуға тапсырма.


    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











    Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді.

    «Ашық микро

    фон»


    «Ашық микрофон»

    кері байланыс парағы




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін айқындау үшін қарапайым тәсілдерді анықтап, қоршаған ортадағы кейбір визуалды элементтерді қолдану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

    Дескриптор:

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

    Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

    Қол еңбегі



    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы





    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Рефлексия» кері байланыс.



    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

    «Рефлексия»

    Кері байланыс тақтайшасы.





    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

    Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау.

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

    Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақыттыүнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.




    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Ширату тапсырмасы.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    «Көршіңе әңгімелеп бер»

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

    «Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

    Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

    Дескриптор:

    оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

    Белсенді оқу тапсырмалар

    Форматив

    ті бағалау.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Оқылым, жазылым тапсырмалары.

    Соңы

    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    01.03.2021
    16653
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мусина Баян Орынбасаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации