Материалдар / Көркем еңбек сабағына 130 бұйрық бойынша дайын сабақ жоспарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем еңбек сабағына 130 бұйрық бойынша дайын сабақ жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек сабағына арналған ҚМЖ (1-сынып)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
15660
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




2-тоқсан 8 сағат



Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Білім мен білік дағдылары.

Отбасың мен достарың.

Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Дос достыққа» сергіту ойыны (5 минут)
Нұсқау: Қазір сіздер өте бір қызық ойынды ойнайсыздар. Ол үшін жасалатын қимылды тез - тез жасау керек. 5 секундтың ішінде өзіңізге серіктес тауып алыңыз да тез - тез онымен қол алысыңыз. Ал енді бір - бірімізбен «сәлемдесеміз»:
Оң қол оң қолмен!
Мұрын мұрынмен!
«Дос достыққа» деген бұйрықты естігенде жұптарыңызды айырбастайсыздар.
Бүгін біз ой, сезім және мінез - құлық бір - бірімен қалай байланысты екендігін білеміз.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту.

Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту.

Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады.

Шығармашылық тапсырмаларын орындау

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Білім мен білік дағдылары.

Отбасың мен достарың.

Суретшілер туындыларында отбасының бейнеленуі.

Дескриптор:

сыни ойлау дағдыларын дамытады, әр түрлі орындар мен қоршаған орта туралы образдарды, әңгімелер мен оқиғаларды қабылдау кезінде идеяны дамыту үшін бейнелеу құралдарын пайдалану әдістерін игере бастайды.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару.

Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады.

Сурет салуға тапсырма.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.











Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып, суретін жібереді.

«Ашық микро

фон»


«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы




Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін айқындау үшін қарапайым тәсілдерді анықтап, қоршаған ортадағы кейбір визуалды элементтерді қолдану

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақыттыүнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Композиция. Бейненің өлшеммен қатынасы.

Дескриптор:

оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларын орындау

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

Қол еңбегі



ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы





Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Рефлексия»

Кері байланыс тақтайшасы.





Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақыттыүнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды, тапқырлығымыздыкөрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.




Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

«Менің Отбасым» композициясын жасаймыз.

Отбасылық портретке жақтау жасаймыз.

Дескриптор:

оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар

Форматив

ті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!