Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Көркем мәтін
|
Бөлім: |
Кіріспе |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көркем мәтін |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Көркем мәтін мазмұнын, жасалу ерекшеліктерін, қолдану аясын, типологиясын түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Көркем мәтін мазмұнын, жасалу ерекшеліктерін түсіндіреді. Көпшілік оқушылар үшін: Көркем мәтін типологиясын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
|
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
Білу және түсіну сұрақтарына жауап береді: 1.Көркем мәтін дегеніміз не? 2.Мәтін мен көркем мәтін арасында қандай айырмашылық бар? 3. Көркем мәтінді қалай талдауға болады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Көркем мәтін туралы түсінік беріледі. 1-тапсырма. "Тұжырым кестесі" әдісі арқылы көркем мәтін туралы түсінгендерін жазады.
|
1-тапсырма. "Тұжырым" кестесін орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Көркем мәтін туралы мәліметті дұрыс толтырады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. "Топтастыру" әдісі.Көркем мәтінді талдауда мән берілетін ерекшеліктерді топтастырып жазу. |
2-тапсырма. "Топтастыру" әдісі.Көркем мәтінді талдауда мән берілетін ерекшеліктерді топтастырып жазады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Талдауды дәптерге сызып толтырады. 2. Ерекшеліктерді топтастырып жазады. |
Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады |
1. «Серпілген сауал» әдісі 1. Көркем мәтінді қалай талдаймыз? 2.Көркем мәтінді талдауда қандай ерекшеліктерге мән береміз? |
1.Сызба сызады. 2. Критерий бойынша жүйелейді. |
Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем мәтін
Көркем мәтін
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Көркем мәтін
|
Бөлім: |
Кіріспе |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көркем мәтін |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Көркем мәтін мазмұнын, жасалу ерекшеліктерін, қолдану аясын, типологиясын түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Көркем мәтін мазмұнын, жасалу ерекшеліктерін түсіндіреді. Көпшілік оқушылар үшін: Көркем мәтін типологиясын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
|
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
Білу және түсіну сұрақтарына жауап береді: 1.Көркем мәтін дегеніміз не? 2.Мәтін мен көркем мәтін арасында қандай айырмашылық бар? 3. Көркем мәтінді қалай талдауға болады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Көркем мәтін туралы түсінік беріледі. 1-тапсырма. "Тұжырым кестесі" әдісі арқылы көркем мәтін туралы түсінгендерін жазады.
|
1-тапсырма. "Тұжырым" кестесін орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Көркем мәтін туралы мәліметті дұрыс толтырады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. "Топтастыру" әдісі.Көркем мәтінді талдауда мән берілетін ерекшеліктерді топтастырып жазу. |
2-тапсырма. "Топтастыру" әдісі.Көркем мәтінді талдауда мән берілетін ерекшеліктерді топтастырып жазады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Талдауды дәптерге сызып толтырады. 2. Ерекшеліктерді топтастырып жазады. |
Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады |
1. «Серпілген сауал» әдісі 1. Көркем мәтінді қалай талдаймыз? 2.Көркем мәтінді талдауда қандай ерекшеліктерге мән береміз? |
1.Сызба сызады. 2. Критерий бойынша жүйелейді. |
Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
















