Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік ортаБөлімі: Қоршаған дүниемен таныстыру.Тақырыбы: Көшедегі қауіпсіздікМақсаты: 1. Балаларға балабақша мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелейтін мекеме екендігін түсіндіру және балабақшада жұмыс істейтін мамандық иелерінің жұмыстарымен таныстыру.2. Сурет бойынша әңгімелеу арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.3. Балабақша ауласында өсіп тұрған өсімдіктердің аттарын ажыратып айту арқылы табиғатты сүюге баулу.Сөздік жұмыс: меңгеруші, әдіскер, дәрігер, тәрбиеші, аспаз.
Әрекеттердің кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеттері
Балалардың іс- әрекеттері
Ұйымдастырушылық-қозғаушылық
-Балалар шеңбер жасап тұрады. Бір бала допты екінші балаға лақтырып тұрып сұрақ қояды. Допты қағып алған бала сұраққа жауап береді. Балабақша туралы білетін өлең, тақпақтарын айтқызады.
Сұрақтарға жауап береді. Мысалы, «Мынау – балабақша», «Аспаз ас дайындайды».
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Балаларды балабақшаның мекенжайымен таныстырып, ондағы бөлмелерді аралатады. Әр бөлменің (спортзал, ән залы, асхана, дәрігер, кір жуатын орын т.б.) қалай аталуы жөнінде түсінік беріледі.Балабақшада жұмыс істейтін мамандық иелерінің (меңгеруші, әдіскер, тәрбиеші, мейірбике, аспаз, кір жуушы, күтушінің) жұмыстары туралы әңгімелеу.
Ғ. Өкеевтің «Балабақша үйіміз» өлеңін оқып беру.Балаларды балабақша ауласымен және балабақша айналасында орналасқан ғимараттар, мысалы, аурухана, дәріхана, дүкен, кітапхана, кинотеатрлармен таныстыру.«Мектеп» (авторы- М. Мақатаев), «Балабақша үйіміз» өлеңдерін (авторы- Ғ. Өкеев) дауыстап оқиды. Мазмұндарын түсіндіреді. Мектеп, мектепке адам не үшін баратыны, мұғалімнің қызметі туралы мағлұмат беріледі.Әліппе-дәптермен жұмыс. Мектеп пен балабақша туралы әңгімелейді. Екі мекмені салыстырады. Қызметкерлерімен таныстырады.
Балалар тыңдайды.
Өз балабақшалары туралы әңгімелейді.
Сурет бойынша әңгіме құрастырады.Балабақша мен мектепте кімдер жұмыс істейтінін ажыратып айтады.
Балабақшаға баратын жолды табу.
Рефлексиялық- түзетушілік
Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. Сұрақтар:1.Балабақшада кімдер жұмыс істейді? Олардың жұмыстары туралы әңгімеде.2.Балабақшада бөлмелері қалай аталады?3.Аулада тазалықты сақтау үшін не істеу керек?4.Гүлзарларда өсіп тұрған өсімдіктерге қандай қамқорлық жасау керек?5.Балабақша айналасында қандай ғимараттар бар?6.Мектепке не үшін барады?
Балалар сұрақтарға жауап береді.1.Аспаз ас пісіреді.2.Тәрбиеші.3.Алуа сыпырушы ауланы сыпырады.4.Ол аулада өсіп тұрған гүлдерге су құяды.Түбін қопсытады.
Күтілетін нәтиже: Орындайды: балабақша және оның ауласы туралы түсінік қалыптастыру.Түсінеді: балабақшада жұмыс істейтін адамдардың еңбегін бағалап, оларға құрмет көрсетуі тиіс.Қолданады: балабақша және мектеп тәрбие мен білім беретін мекеме екендігін түсіну.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз