Материалдар / Көшпелілер – жауынгер халық.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көшпелілер – жауынгер халық.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпелілер – жауынгерхалық. ҚМЖ 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
190
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Күні:

Сынып: 5

Бөлім:4. Ежелгі көшпелілер мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ

тақырыбы

Көшпелілер – жауынгерхалық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Көшпеліліер, өркениет

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.





Сабақ мақсатымен таныстыру

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.





Смайликтер

Сабақтың ортасы

30 минут


Сөздікпен жұмыс:

Көшпелілер

Өркениет

1. Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;


Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.






Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

Оқулық

74 бет


сөздік

слайд













1-тапсырма

Айтылым

Суреттерге қара. Бүл суреттер саған цандай ой салды?




Айтылым

Оқушылар суреттерге қарап, өз ойларын айтады.

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді;

з ойларын айтады;

Оқулық

74,75 бет


















2-тапсырма Жазылым

Ассоциограмма. «Көшпелілерге» қатысты өзің білетін сөздерді жазып, диаграмманы толтыр.

Диаграмманы толтырады.

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

Оқылым, айтылым. 3-тапсырма.
Полилог. Берілген мәтінді оқыңдар.Ол туралы ой бөлісіңдер. Ойбөлісте жіктеу есімдіктерін орынды қолдан.

Оқылым, айтылым. Мәтінді оқиды, мәтн туралы ойбөліседі, жіктеу есімдіктерін орынды қолданады.

.



Оқулық

75 бет






Тілдік бағдар

Есімдік

Мұғалім есімдік, есімдіктің түрлері туралы ақпарат береді

Оқушылар есімдік туралы ақрпартты тыңдайды, мысалдар келтіреді.

Оқулық

75 бет


Тыңдалым, оқылым

4-тапсырма.

Мәтінді тыңда. Оқы: «Жигсо» «Бөлшекте, жинақта!».


Сынып үш топқа бірігеді. 6ір топтағы оқушылар №1, №2, 3 түріндебелгіленеді. 1-кезеңде әр топтағы балалар мәтіннің өздеріне тиесілі бөлігін оқиды. 2-кезеңде әр топтағы балалар нөмірлеріне сәйкес бір топқа бірігеді. Олар өздері оқыған мәтін бөлігінің мазмұнын бірігіп талдайды, ой бө ліседі.

3-кезеңде топ мүшелері қайта өз орындарына барады да мәтіннің мазмұны бойынша кеңесіп,өздері қалаған тәсілмен (тірек сөздер кестесі, кластер, диаграмма, сурет, карта және т.б.) ойларын жинақтайды. 4-кезеңде әр топ өз жұмыстарын сыныптың алдында қорғайды.

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

Оқулық

75,76 бет



Жазылым

5-тапсырма

Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің аудармасын дәптеріңе жаз. Сол сөздердің антонимін айт.

Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің аудармасын жазады, антонимін айтады.

Деспкриптор:----оқушылар сөздерді теріп жазады;

-антонимін айтады;

Оқулық

77 бет

Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия (Ө)Әдісі: Кері байланыс

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін

смайликтер арқылы көрсетеді.


Үй тапсырмасы: 6-тапсырма, 77- бет

Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!