Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Директордың оқу
ісі
жөніндегі орынбасары
________Р.А.Жұбатқанова
Бөлімі:
2-бөлім. «Ойын
құру
Педагогтің
аты-жөні:
Баттал Гулназ
Еркинкызы
Күні:
08.12.2022
Сыныбы: 3
А
Қатысушылар саны:
13
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Костюм
ауыстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында
ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге
асыру.
Сабақтың
мақсаты:
Барлық оқушы
үшін:
Программалау ойын алаңында бірнеше
костюмдермен жұмыс істеуді
үйренеді.
Сабақтың барысы:
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
1-3мин.
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
І. Қызығушылықты ояту.
«Wifi»әдісі
Мұғалім
оқушылармен шаттық шеңберін құрып,
«Wifi»карточкасын бір-біріне тарату
арқылы жылы лебіз, тілек білдіреді.
Топтастыру
Оқушылар партаның үстінде тұрған
үлестірме қағаздарды біртіндеп алып, сол үлестірме қағаздарға
фонарьдың жарығын түсіру арқылы қай топта екенін
біледі.«Фонарик»әдісі
бойыншаекі
топқа бірігеді.
1-топ:Спрайттар
2-топ:Скриптер
Екі топқа бөлінген
соң, топтарының аты бойынша спрайт дегеніміз
не?скритілер дегеніміз не? Жауап
береді.
Екі топқа сөмке
беріледі.Сабақтың соңында
«Информатикалық бағалау» әдісі бойынша қай топ көп диск жинайды,
сол топ жеңімпаз болады.
Үй
тапсырмасы
7
мин
Мұғалім «Сиқырлы барабан»
ойыны арқылы 2 топқа кезекпен өтілген тақырып бойынша сұрақтар
қойылады. Ойынды интерактивті тақтадан көрсетеді. Әр топтан
кезектесіп оқушылар сұрақтарды оқиды және топпен ойласып жауап
береді.
1. Кейіпкер
(спрайт)дегеніміз
не? Ж:жобада көрініске
қатысатын, белгілі бір іс-әрекеттерді орындайтын
объект.
2.Программалау ортасында жобаны
орындау кезінде бірнеше спрайтты қатар қолдануға болады
ма?
Ж:
иә
3. Сөзсіз музыка қосылады.
Әуенді табу керек.
Ж:әнұран
4. Жобаға кірістірілген спрайт
туралы ақпарат алу үшін, қандай батырманы басу
керек?
Ж:спрайттағы info
батырмасын
5.info батырмасының
терезесінен спрайтты не істеуге
болады?
Ж: спрайттың атауын
өзгертуге, сахнадағы орнын анықтауға, бұруға, жасыруға немесе
көрсетуге болады.
6.Қара
жәшік.2022 жыл елімізде қандай жыл
деп жарияланды?
Ж: Балалар
жылы
7.1 минутта неше секунд
бар?Ж:
60с
8. Скретч-те қандай дайын
кітапхана бар?
Ж: Кейіпкерлер
мен көріністер
Қалыптастырушы
бағалау
Мұғалім оқушылардың
сұрақтарға жауап беруіне қарай«Информатикалық бағалау»
әдісіарқылы
бағалайды.
Интерактивті
тақта
Жаңа
сабақ
Жаңа сабақтың
тақырыбын ашу үшін суреттер көрсетіледі, сол суреттерге мұқият
қарап сабақтың тақырыбын табу керек. Мұғалім сабақтың мақсатын
түсіндіреді. «Костюм ауыстыру» тақырып бойынша түсіндіреді және
«Скретч» бағдарламасында «Киіз үй» жобасының жасалу жолын
көрсетеді.
Тақтадағы көрсетілген суреттен
жаңа сабақтың тақырыптың атын ұжымдық үлгіде табады. Мұғалімді
мұқият тыңдайды.
49 -беттегі кестені
дәптерге сызады.
Қалыптастырушы
бағалау
Мұғалім оқушылардың
сұрақтарға жауап беруіне қарай және дәптерге кестені сызғанына
байланысты топты«Информатикалық
бағалау»әдісі арқылы диск таратумен
бағалайды.
Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптер
Дикстер
Сабақтың
ортасы
(28мин)
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
2 топқа да киіз үйдің құрылысы
беріледі. Суреттерді дұрыс ретпен орналастырып тақтаға жапсыру
керек.
Дескриптор
Оқушылар берілген
суреттерді алгоритм бойынша
орналастырады.
«Информатикалық
бағалау»әдісі арқылы диск таратумен
бағалайды.
Дисктер
Үлестірме
суреттер
Жеке
жұмыс
2-тапсырма
Компьютерде скретч
бағдарламасында «Киіз үй» жобасын
жасайды.
Дескриптор
«Киіз үй» жобасын
скретч бағдарламасы арқылы жасап
үйренеді.
Қалыптастырушы
бағалау
Оқушылардың
тапсырманы орындағанына байланысты«Информатикалық
бағалау»әдісідиск тарату арқылы
бағаланады.
Интерактивті
тақта
Оқулық
Компьютер
Дисктер
Сергіту сәті:
«Флешмоб»мұғалімнің жасаған қимылын
қайталау керек. Орындарына отырғаннан кейін, кішігірім сыйлық
беріледі.
Сабақтың
соңы
7мин.
Сабақты
бекіту.
Рефлексия.
Бекіту.
Жұптықжұмыс
А4 парағында блоктар беріледі.
Блоктардың атауын жұптасып жазу
керек.
Сабақ соңында әр топтың
дискілерін санап, қай топ көп ұпай жинағанын
білеміз.
Рефлексия
«Фотоаппарат»әдісі бүгінгі сабақтың
өтілуіне қарай фотоаппараттағы смайликтерді жылжытып өздерінің
көңіл күйін білдіреді.
Қалыптастырушы
бағалау
Оқушылар бір-бірін
тапсырманы орындағанына байланысты«Информатикалық
бағалау»әдісіарқылы, яғни бір-біріне диск
тарату арқылы бағалайды.
«Костюм
ауыстыру»тақырыбында өткізген ашық
сабағының
АНЫҚТАМАСЫ
Сабақтың
мақсаты:3.4.2.4 . программалау ойын
алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге
асыру.
Сабақтың
басталуы:Оқушылармен сәлемдесіп, шаттық
шеңберін құрып, «Wifi» карточкасын бір-біріне тарату арқылы жылы
лебіз, тілек білдіріп психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар
«Фонарик» әдісі арқылы партаның үстіндегі үлестірме қағаздарға
фонарьдың жарығын түсіру арқылы 2 топқа бөлінді. 1-топ: Спрайттар,
2-топ: Скриптер.Екі топқа сөмке
берілді.Сабақтың соңында
«Информатикалық бағалау» әдісі бойынша қай топ көп диск жинайды,
сол топ жеңімпаз болатыны туралы айтылды. Үй тапсырмасын «Сиқырлы
барабан» әдісі арқылы 2 топқа кезекпен сұрақ қойылды. 2 топта
белсенді жауап берді. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін суреттер
берілді сол суреттерге қарап сабақтың тақырыбын дұрыс табу керек
болды. Жаңа тақырып бойынша «Киіз үй» жобасының жасалу жолы
көрсетілді.
Сабақтың
ортасы: 1-тапсырма топпен жұмыс
болды.2 топқа да киіз үйдің құрылысы
берілді. Суреттерді дұрыс ретпен орналастырып тақтаға жапсыру керек
болды. 2 топта тез орындады.«Информатикалық бағалау» әдісі
арқылы 2 топта бірдей бағаланды. Содан соң жеке жұмыс
болды.Компьютерде скретч
бағдарламасында «Киіз үй» жобасын жасады. Сергіту сәтінде
мұғалімнің іс-қимылын қайталап «Флешмоб»биледі. Орындарына отырғаннан
кейін, кішігірім сыйлық берілді.Жұптық
жұмыс
А4 парағында блоктар берілді.
Блоктардың атауын жұптасып жазу керек болған. Барлығы ұйымдасқан
түрде тапсырманы жақсы орындап шықты. Сабақ соңында әр топтың
дискілерін санап, қай топ көп ұпай жинағанын білдік. Спрайттар
тобында 1 ұпайға алда болды.
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады