Коучингке қатысатын
мұғалімдер
|
Коуч
|
Даму
салалары
|
Жаттығулар
|
Табыс
өлшемі
|
Жаттығуларды
басқару
|
Жұмыс
кезеңдері
|
Белгіленген
уақыт
|
Психолгиялық
ахуал
|
. «Smile!!!» видеосы арқылы
Қалыпты атмосфералық ахуалды
қалаыптастыру
|
Қатысушылар бір-біріне
күлімдеп күлу
|
Тыңдаушылар үлкен шеңберге
тұрғызады.
|
|
3
минут
|
|
Кіріспе
бөлім
|
Танысу
жаттығуы:
|
Қатысушылар бір-бірімен
танысады
|
Мұғалімдер шеңберге тұрып,
өздері туралы 1-2 сөйлем айтады. Шеңбер аяқталған соң, басқалар сол
мұғалім туралы не естігендерін
айтады.
|
|
5минут
|
.
|
Ой
қозғау
|
«Важность команды»
видеoрoлигін көрceту арқылы тақырыпқа
шығу.
|
Бүгінгі коучингтің қандай
мақсатты көздейтінің айтқыза отырып, мақсатымен
таныстыру.
|
|
3
минут
|
|
Топқа
бөлу
|
Түрлі-түсті стикер
таратылады.
|
арқылы топтарға бөлініп
отырады
|
|
2
минут
|
1-тапсырма
|
1-топ Тoп eрeжecін
құрады.
2-топ «Топтық жұмыстың
маңыздылығы мен тиімділігі» туралы постер
дайындайды.
3-топ «Топтық жұмыстың
тиімсіздігі»
|
Мұғалімдер өз идеяларын
зерделейді, өзара әрекеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың
қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады, топтық
жұмыстың тиімділігі туралы ой
бөліседі.
|
Топтық жұмысқа қажетті ережені
талқылап, шығарады.
Топтық жұмыс жеке шешуге
болатын тапсырмаларды емес, анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді
көздейді. Кез келген команда барлық мүшелері білетін және түсінетін
жалпы ережелерді басшылыққа алу керек. Ол топтың әрбір мүшесінің
одан не күтетіндігін жұмыс қалай бөлінетіндігін және қолдау
көрсетілетіндігін, сондай-ақ нәтижелерге қалай қол жеткізетіндігін
білулері қажет.
|
Топтарға ватман таратылады.
Постерді әзірленуге – 3 минут; қорғауға – 2 минут
беріледі.
Топ мүшелері бағалау парағын
толтырады.
Дескриптор:
-Маңыздылығын ашу-2
балл;
-мазмұнды болуы- 3
балл;
-эстетикалық талапқа сай
болуы-2 балл.
|
5
минут
|
Негізгі
бөлім
|
Топтық жұмыс туралы түсінік
беру.
|
Топтық жұмыс туралы түсінік
жинақталған слайдты
таныстыру.
|
|
Материалмен
танысады.
|
|
Сергіту
сәті
|
«Мен қуаныштымын, себебі...
»
|
Қатысушылар өз қуанышы мен
сәттілігін айтып, ой
бөліседі.
|
|
|
|
2-тапсырма
|
«ЭКСПО-2017» жобасын
дайындату.
Нұсқау: көрмеге келген
шетелдік қонақтарға Қазақстанды
таныстыру
|
Мақсаты: сабақтарда
жетістіктерге жетуде көмек көрсету үшін топтардағы бірлескен
жұмыстың.
|
қажеттігін түсінуге қол
жеткізу.
|
Дескриптор:
-Қазақстан туралы әңгімелей
біледі;
-маңыздылығын түсіндіре
алады;
-еліміздің құндылықтарын
айтады.
Кері байланыс
бергізу.
|
7минут
|
Қорытынды
бөлім
|
Жабайы қаздардың өзара
ынтымақтастық жайлы бес сабағы есте сақтау үшін видеоролик
көрсету:
|
Жабайы қаздардың бес
сабағы:
1.Бірге
болу.
2.қатарды
сақтау
3.орын
алмасу
4.қолдау
көрсету
5.жалғыз
қалдырмау
|
Видеролик бойынша тұжырым
жасату
|
Бес тәсілді тарата отырып
түсінікті
қорытындылату
|
3
минут
|
Кері
байланыс:
|
Сабақ барысында топтық жұмысты
қолдану қаншалықты тиімді? деген сұрақ
қою
|
«Ширинг» әдісін
қолдану
|
Қатысушылар сұраққа жауап бере
отырып, коучинг барысындағы тақырыптан алған әсерлерін зерделей
отырып, шынайы түрде жауап
береді.
|
|
3
минут
|
Рефлексия
|
3 сөзбен коучинг туралы ойын
білдіреді.
|
Қатысушылар стикерге өз
ойларын жазады.
|
Өз ойларын ауызша да
айтады.
|
|
2
минут
|
Коучтың қорытынды
сөзі
|
«Сабақ беру – үйреншікті жай
шеберлік емес, ол үнемі- жаңадан жаңаны табатын
өнер».
(Ж.
Аймауытов)
|
Жаңаны ойлап таба білуге
шақыру.
|
Қатысушыларға ой
салу
|
|
1
|