Мерзімі:
|
Коучинг тақырыбы: «Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер» |
Мақсаты: Шығармашылыққа баулудың мақсат-міндеттерімен және іс-әрекеттерімен терең таныстыру
Күтілетін нәтижелер: Мұғалімдер шығармашылыққа баулудың мақсат-міндеттері жайлы түсінеді. Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер туралы түсініктерін нығайтады.
|
|
|
|
|
|
|
2 мин |
1-әрекет. Топқа біріктіру |
Топтарға
бірігеді. |
Гүлдер салынған парақшалар |
Бірлескен
әдіс-тәсілдер |
|
3 мин |
2-әрекет. |
|
Бейнежазба |
Қызығушылықты ояту |
|
5мин |
3-әрекет. Мұғалімдерге бейнежазбаны мұқият қарауды, өздерінің ойын еркін айтуды ұсынады. Бейнежазбаны көріп болған соң мұғалімдер коучинг тақырыбын ашады. |
Тақырып ашылады. Мұғалімдер бейнежазбадағы
көрініс арқылы ой түйеді. |
Бейнежазбаның көмегімен мұғалімдерге ой қозғау ұсынылады. |
Ой
қозғау |
|
15 минут |
4-әрекет. 2-топ: Шығармашылыққа баулуда қандай іс-әрекеттерді білесіздер? 3-топ: Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер нәтижесі қандай болмақ? |
Тәлім алушылар шығармашылық туралы ойларын плакатқа түсіреді. 1-топ-Постерге түсіру 2-топ-Ментальді картаға түсіру 3-топ- «Күн сәулесіне» түсіру |
|
Тақырыпты ашу Бірлескен әдіс-тәсілдер |
|
5 минут |
5-әрекет. Таныстырылым |
Шығармашылық туралы ой
түйеді. |
Power Point таныстырылымның
көмегімен мұғалімдерге мәлімет
береді. |
Мағынаны тану АКТ |
|
10 минут |
6-әрекет. Сергіту сәті «Өзіңді таны» |
Коучингке қатысушылар берілген суретті салады. |
Сурет нәтижесін айтады |
АКТ |
|
15 минут |
7-әрекет.«Сахналық қойылым» 1-топ: Шығармашыл оқушы мен ұстаз 2-топ: Шығармашыл оқушы мен қарапайым оқушы 3-топ: Шығармашыл оқушы мен ата-ана |
Коучингке қатысушылар рөлдік ойын арқылы тақырыпты толықтырады. |
Флипчарт, стикер, маркер |
Бірлескен әдіс-тәсілдер |
|
5 минут |
7-әрекет. «Ойлаудың бес гүлі» Коучингтің қорытынды кезеңі: Мұғалімдердің пікірін білу. «Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байланыс |
Мұғалімдер стикерлердегі сұрақтарға жауап беру арқылы өтілген коучинг тақырыбы бойынша ой қорытады. |
Стикерлер |
Кері байланыс жаздыру |
Дайындаған:
Ж.Юнусова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг
Коучинг
Мерзімі:
|
Коучинг тақырыбы: «Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер» |
Мақсаты: Шығармашылыққа баулудың мақсат-міндеттерімен және іс-әрекеттерімен терең таныстыру
Күтілетін нәтижелер: Мұғалімдер шығармашылыққа баулудың мақсат-міндеттері жайлы түсінеді. Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер туралы түсініктерін нығайтады.
|
|
|
|
|
|
|
2 мин |
1-әрекет. Топқа біріктіру |
Топтарға
бірігеді. |
Гүлдер салынған парақшалар |
Бірлескен
әдіс-тәсілдер |
|
3 мин |
2-әрекет. |
|
Бейнежазба |
Қызығушылықты ояту |
|
5мин |
3-әрекет. Мұғалімдерге бейнежазбаны мұқият қарауды, өздерінің ойын еркін айтуды ұсынады. Бейнежазбаны көріп болған соң мұғалімдер коучинг тақырыбын ашады. |
Тақырып ашылады. Мұғалімдер бейнежазбадағы
көрініс арқылы ой түйеді. |
Бейнежазбаның көмегімен мұғалімдерге ой қозғау ұсынылады. |
Ой
қозғау |
|
15 минут |
4-әрекет. 2-топ: Шығармашылыққа баулуда қандай іс-әрекеттерді білесіздер? 3-топ: Шығармашылыққа баулудағы іс-әрекеттер нәтижесі қандай болмақ? |
Тәлім алушылар шығармашылық туралы ойларын плакатқа түсіреді. 1-топ-Постерге түсіру 2-топ-Ментальді картаға түсіру 3-топ- «Күн сәулесіне» түсіру |
|
Тақырыпты ашу Бірлескен әдіс-тәсілдер |
|
5 минут |
5-әрекет. Таныстырылым |
Шығармашылық туралы ой
түйеді. |
Power Point таныстырылымның
көмегімен мұғалімдерге мәлімет
береді. |
Мағынаны тану АКТ |
|
10 минут |
6-әрекет. Сергіту сәті «Өзіңді таны» |
Коучингке қатысушылар берілген суретті салады. |
Сурет нәтижесін айтады |
АКТ |
|
15 минут |
7-әрекет.«Сахналық қойылым» 1-топ: Шығармашыл оқушы мен ұстаз 2-топ: Шығармашыл оқушы мен қарапайым оқушы 3-топ: Шығармашыл оқушы мен ата-ана |
Коучингке қатысушылар рөлдік ойын арқылы тақырыпты толықтырады. |
Флипчарт, стикер, маркер |
Бірлескен әдіс-тәсілдер |
|
5 минут |
7-әрекет. «Ойлаудың бес гүлі» Коучингтің қорытынды кезеңі: Мұғалімдердің пікірін білу. «Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байланыс |
Мұғалімдер стикерлердегі сұрақтарға жауап беру арқылы өтілген коучинг тақырыбы бойынша ой қорытады. |
Стикерлер |
Кері байланыс жаздыру |
Дайындаған:
Ж.Юнусова
шағым қалдыра аласыз













