Материалдар / Коучинг . "Топтық жұмыс - инклюзивті білім берудің мүмкіндіктері "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг . "Топтық жұмыс - инклюзивті білім берудің мүмкіндіктері "

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды мұғалімдер, мектеп тренерлері, көшбасшылар пайдалана алады. Бүгінгі таңдағы өзекті мәселелердің бірі инклюзивті оқыту туралы іс тәжірибе бөлісу мақсатында жариялап отырмын.Топтық жұмыс арқылы оқытудың әдіс тәсілдері ұсынылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
680
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары:
Коучинг тақырыбы: Топтық жұмыс нклюзивті білім берудің мүмкіндіктері
Сілтеме:Нұсқаулық, деректі фильмдер, ғаламтор материалдары.
Мақсаты:Инклюзивті білім беру туралы мағлұмат беру. Іс-тәжірибелік -тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейте отырып дайындау.
Оқыту нәтижесі:Топтаса жұмыс атқара отырып, инклюзивті білім берудің ерекшелігін айқындайды.
Негізгі идеялар:Бәріміз бірдейміз, кемсітуді білмейміз.
Кіріспе тапсырмаБейнетаспа « Бәрі өз қолыңда » көрсете отырып ой бөлісу.

Топқа бөлу«Күн шуағы» , «Жүрек жылуы», «Аялы алақан» . Таныстырылым дайындайды .




Бейнетаспа « Бәрі өз қолыңда » көрсете отырып ой бөлісу.

Тапсырмалардың түрлері:Тапсырманы орындау барысында қолданылатын тәсілдер.( постер жасау, пікірлесу, ой бөлісу, кластер жасау)
1-тапсырма«Менің ойымдағы инклюзивті мектептің жобасы» . Постер қорғайды.


Бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс
2- тапсырмаИнклюзивті мектептердің ашылуына сіздің көзқарасыңыз қалай? Топ мүшелері өзара пікірлесіп, төмендегі тақырыптар бойынша кластер құрады.
  • «Сау баланың ата-анасының көзқарасы».
  • «Мүмкіндігі шектеулі баланың ата-анасының көзқарасы»
  • «Психологтардың көзқарасы»
  • БағалауӘр түрлі стикермен бағалау:жүрек -"жақсы",көбелек-"орташа",бармақ -"төмен» (топтар бір-бірін бағалайды)
    Тренинг-сергіту
    3- тапсырма





    Теория слайд
    Мүмкіндігі шектеулілігіне қарамастан «Әрбір адам қандай болу керек?» өз қағидаттарыңызды ұсыныңыздар.(8 қағидатпен сәйкестігін аша отырып, маңызын түсіндіру)

    Кері байланыс«Өрмекші торы»әдісі арқылы

    Рефлексия.Сауалнама арқылы жинақтау










    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!