Материалдар / Коучинг "Біз біргеміз"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Біз біргеміз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг "Біз біргеміз" Отбасындағы бала тәрбиесі. Оқушылар мен ата - анасының арасындағы қарым - қатынасты нығайта түсу. Сондай - ақ, «мектеп - ата - ана», «оқушы – ата - ана» байланыстарын бір жолға қою. Ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2021
200
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Біз біргеміз (коучинг)
Мақсаты: Оқушылар мен ата - анасының арасындағы қарым - қатынасты нығайта
түсу. Сондай - ақ, «мектеп - ата - ана», «оқушы – ата - ана» байланыстарын бір
жолға қою. Ата-ананың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін мейлінше
арттыру, ата – анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге
көңіл аудару, жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік, рухани жағынан
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: бала мен ата - ананың арасында жылылық орнату.
Тәрбиенің басты ұстазы ата-ана екенін түсіндіру арқылы мектеп, ата-ана, оқушы
арасындағы байланыс нығаяды. Жауапкершілік артады.
Тренинг жоспары:
1. Кіріспе сөз.
2. Бейне көрініс «Теледидар тәмсілі»
3. «Идеалды отбасы» постер қорғау.
4. Сергіту сәті
5. «Жұмбақ кейіпкер» пікір бөлісу
6. «Жалғасын тап» ойыны.
7. Қорытынды.
Психологиялық дайындық
Ұлы адамдардың, халық даналығының ойларымен келісесіз бе әлде жоқ па?
Ия немесе жоқ деген жауап бересіздер.
1. Ұяда не көрсең,
2. Ұшқанда соны аларсың.( қазақ мақалы)
3. Бала тәрбиесі бесіктен. ( қазақ мақалы)
4. Кім мені мақтаса- сол менің жауым ( корей мақалы)
5. Өзіңді мақтаған адамға сенбе ( жапон мақалы)
6. «Бала өзін жақсы көрген адамды ғана жақсы көре алады. Және де оны тек
сүйіспеншілікпен
тәрбиелеуге болады» Ф.Э. Дзержинский.
7. «Балада еркіндік көп болған сайын, жазалау қажеттілігі де соғұрлым аз.
Мадақтау көп болған
сайын, жазалау соншалықты аз» Я. Корчак
8. «Қылмыскерді емес, істеген әрекетін кінәла» Жапон мақалы.
«Адамды емес, оның әдеттерін кінәла» Фин мақалы.
9. «Баланы дүре соғумен емес, ұятпен жазала» орыс мақалы.
10. « Ашумен берілген жаза мақсатына жетпейді. Оған балалар өздеріне емес,
салдарына
сияқты қарайды» И.Кант.
11. «Аялаумен ала алмаған, қаталдықпен ала алмайды» А.П. Чехов.

Коучинг барысы:
1. Кіріспе сөз. Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі
- баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен
шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең
алдымен, адамшылығының белгісі.
Бала – ата - ана өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін,» деп әлпештеп өсірген перзенті ауырып не басқа бір қатер
төнгенде мойындарына бұршағын салып, «Өзімді алып, баламды аман қалдыр!»
деп құдайға жалбарынған.
Бала тәрбиесі – қызығы мен қиыншылығы қатар жүретін күрделі процесс.
Ата - аналардың жастығы мен бала тәрбиесіндегі тәжірибенің жоқтығы, болмаса
тәрбие жұмыстарында тек қана өз ойлары мен көзқарастарына ғана жүгінуі
немесе қажетті педагогикалық білімдерінің жетіспеушілігі салдарынан тәрбие
процестері көптеген қателіктерге ұшырап отырады. Бүгінгі кездесуімізге
келгендеріңіз үшін алғысымызды білдіреміз. Бүгінгі кездесу ерекше болады деп
сенеміз. Тәрбие беру проблемалары жайында әңгімелесетін және үштағанды
байланысты нығайтуды да айтатын боламыз. Әуелі танысып алайық... ( барлығы
өздерін таныстырып өтеді). Тәрбие беру үрдісін болжап айту қиын. Мұнда атааналардың да, ұстаздардың да, оқушылардың да өкілдері бар. Сіздер тәрбие
берудің әр түрлі баррикадасында емес, бір топтасыздар. Барлығымыз бірлесе
жұмыс атқарғанда ғана, жақсы нәтижелер мен жетістіктерге қол жеткіземіз.Бірігіп
жұмылғанда, қолымыздан барлығы келеді. Сіздермен бірлесе отырып тәлімтәрбиеге байланысты мәселелерге көңіл аударуға, оны шешуге,бала жүрегіне жол
табуға, оны түсінуге тырсып көрелік.Сондықтан да мектеп өміріндегі ата –
аналардың, педагогтардың бірлескен жұмысын жетілдіру, мәдениетін арттыру,
бала тәрбиесіне белсене араластыру, соның нәтижесінде ата - ананы баланың
алғашқы ұстазы дегенді түсінудің маңызы орасан зор.
Енді қазір осы үш топта бір орындықта стикер бар соны қарасаңыздар.
Кімге түссе, сол адам топ басшысы болады. Сонымен бірге онда тапсырма
жазылған. Соны орындау керек. (1- тапсырма Ән айту, 2-тапсырма жатқа
бір өлеңді мәнерлеп айту, 3- тапсырма тәрбиеге байланысты мақалмәтелдер айту.)
2. Бейне көрініс «Теледидар тәмсілі» көрсету
Мақсаты: бейне көрініс арқылы ата-ана арасындағы байланысты мейілінше
жақындату, балаға ата- ананың махаббатының маңызы зор екенін байқату.
Сонымен бірге әр топтың өздерінің көзқарастарын тыңдау.
3. «Идеалды отбасы» жаттығуы.
Жеткіншек жастағы балалар идеалды отбасын қалай елестетеді? Онда ата - аналар
қандай қызмет атқарады? Жеткіншектердің балаларды «дұрыс» тәрбиелеу,
«жақсы» балалар жайлы түсініктері қандай? Ата - аналардың олардан не күтетінін
қалай түсінеді? Бұл тақырыптарды тек талқылауға ғана емес, сурет түрінде
бейнелеуге болады. Әр топ идеалды отбасын қалай болатынын постер арқылы
түсіндіреді. Бала барлық уақытта ата - анасын тыңдайды, айтқан нәрсенің
барлығын істейді. Ата - аналары өз балаларын ешқашан жазаламайды.
4. Сергіту сәті

5. «Жұмбақ кейіпкер» пікірталас. Аудеожазба арқылы тыңдау.
Менің баламның бастауыш сыныпта оқу үлгерімі өте жақсы еді. Мұғалімдер
мақтағанда төбем көкке бір - ақ елі жетпей қалушы еді. Оның алып келген 5 - тік
бағаларына ақша беріп отырдым. Елден ерекше киіндірдім, өйткені ол менің
жалғыз ұлым еді. Өсе келе ол мектепте соңғы сабақтардан қашып кететін болды.
Күнде ақша сұрайтын болды. Неге керегін сұрасам, «мектепке мереке күніне
немесе туған күнге баруым керек, сол үшін»- дейді. Бір күні сынып жетекшісі
үйге келіп, баламның мектептегі өрескел қылықтары (темекі шегіп, сабақтан
қашатындығы) туралы айтты. Бұл жайды әкесіне айттым. Әкесі қатал кісі еді.
Баламды ұрды, ұрысты. Бірақ соңғы кезде балам маған өкпелі сияқты.
Бұрынғыдай еркелемейді, ашылып әңгіме айтпайды. Мектепке барғысы келмейді.
Мен
түсінбедім.
Маған
қандай
ақыл
айтасыздар?
1. Айтқан ойына сіздің айтар ақылыңыз.
2. Қателік кіммен және қай жерден кетті?
3. Қорытынды пікіріңіз дәлелді ойларыңыз.
6. «Жалғасын тап» ойыны.
Ойын барысында 4 сөз беріледі: «Ана», «Бала», «Асығу» және «Дана». Осы
сөздері қолдана отырып өлең шумағын құрастырамыз.
Талдау: өлең шумағын бір - бірден оқып талдайды.
7. Қорытынды: Мәселен, мен былай құрастырдым:
Бас иеді барлық адам – АНАҒА,
Жақсылықты ол тілейді – БАЛАҒА.
Мақсатына жеткізуге АСЫҒЫП,
Өз баласын теңейді ол – ДАНАҒА. – деп бүгінгі «Біз біргеміз» атты сабағымызды
аяқтаймыз. Енді бүгінгі сабақтан түйген ойларыңызды стикерге жазып, мына сыр
сандыққа салсаңыздар. Рахмет. Сау болыңыздар!
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!