Материалдар / коучинг Блум таксономиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

коучинг Блум таксономиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
деңгейлік курс мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
599
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өткізетіндер: Сапарбекова Б.М. Нургужина Г.Ж.

Тақырып

 

Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында «Сабақты зерттеу» әдісін пайдалану

Мерзімі

16.11.2016


Сілтеме

     Мұғалімге арналған нұсқаулық,  Lessonstadi бойынша мұғалімге арналған нұсқаулық ,үлестірмелі материалдар, таныстырылым

Жалпы мақсаты

Оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыруда «Сабақты зерттеу» әдісінің тиімділігі айқындалады және тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар беріледі.


Күтілетін нәтиже

  • Мұғалімдер сабақты зерттеу үдерісін оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі;

  • Сабақты зерттеу кезінде әріптестерге қолдау көрсетеді;

  • Мұғалім өз тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады;


Түйінді идея

Оқыту тәжірибесінде қолдануға бағыт-бағдар алады.

Ресурстар:

флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер,  суреттер, бояу құралдары


Коучинг сессияның өту барысы

Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

Уақыты

Коучтың  іс-әрекеті

Қатысушылардың

іс-әрекеті

Психология лық ахуал

5 минут

«Ақ тілек»  

Өз есіміне сын есімді қолдана отырып таныстыру,қасындағы әріптесіне тілек жолдайды.

Мұғалім өзінің оң жағындағы әріптесіне сын есімді қатыстырып, тілек айтады.

Топқа бөлу





Бейнебаян көрсету

2 мин





2 мин

  • «Ақылдың алты қалпағы» бойынша   топқа бөлу


  • Бейнебаян көрсету



«Ақылдың алты қалпағы»бойынша топқа бөлінеді

Бейнебаян көрсету арқылы тақырыпты анықтау

Білу

10 мин

«Ақылдың алты қалпағы» әдісіне сипаттама

1-тапсырма

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі

Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі?

Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге болады?


Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады?Өткізу ережесі қандай?

Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек?

Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады?

Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады?




«Ақылдың алты қалпағы» әдісімен жұмыс істейді






Мұғалімдер Lesson Study  бойынша нені білетіндіктерін және Lesson Studyдің ерекшеліктері бойынша  постер жасап, соны қорғайды.

 

Түсіну

5 мин

«Lesson Study» әдісі бойынша слайд көрсету      

Теориялық білім алады



Қолдану

 

7 минут


2-тапсырма:

«Сабақты зерттеу» әдісімен ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?

Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар мен кедергілер?

Жағдаяттар шешу

Жағдаяттар шешу

Жағдаяттар шешу

Жағдаяттар шешу






Ерекшеліктері мен айырмашылықтарын анықтап,постер қорғайды




Сергіту сәті

2 мин

« Бірлік түбі - тірлік» бейнебаян көрсету


Жинақтау

6 мин

3-тапсырма

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі

Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?

Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

Лессон стади әдісімен танысқанда

қандай жағымды әсер алдыңыз?




Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебінайқындаңыз?

Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз?

Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз.


Пікіралмасу




Берілген сұрақтарға жауап береді


Рефлексия

«Бес саусақ» әдісі


6 мин


Бас бармақ

Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?

Балан үйрек

Коучинг сіздің кәсіби дамуыңызға қаншалықты әсер етті?

Ортан терек

Семинар сізге жаңа серпін бере алды ма?

Шылдыр шүмек

«Лессон стади» әдісі тиімді деп ойлайсыз ба?

Кішкене бөбек

Бізге тілек


















 « Алты ойшыл қалпақ» әдісі


1-тапсырма


Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі?


Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге болады?


Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады?Өткізу ережесі қандай?


Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек?


 

Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады?



 

Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады





 « Алты ойшыл қалпақ» әдісі


2-тапсырма


Жағдаяттар шешу


Жағдаяттар шешу

«Сабақты зерттеу» әдісі мен ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?


Зерттеу сабағы бойынша

мұғалімдердің бірлескен жұмысында кездесетін кедергілер?


 

Зерттеу сабағы бойынша

мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар ?


 


Жағдаяттар шешу


 « Алты ойшыл қалпақ» әдісі


3-тапсырма


Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?



Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

Лессон стади әдісімен танысқанда қандай жағымды әсер алдыңыз?

Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебінайқындаңыз?

 

Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз.

 

Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз.









 « Алты ойшыл қалпақ» әдісі




Әр типтің қысқаша сипаттамасы:


Ақ қалпақ

Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады.Қандай ақпаратымыз бар? Айтылған пікірді растайтын немесе жоққа шығаратын қандай фактілер бар? Қандай ақпарат қажет? Жетіспейтін ақпаратты қалай аламыз? Қандай сұрақтар қойып, жауап алуымыз керек?


Қызыл қалпақ

Қызыл түс ашуды, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындайды

Сары қалпақ

Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады?  

Қара қалпақ

Қара түс – қараңғылық, қаһарлық, бір сөзбен айтқанда – суық. Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. Бұл көмектеседі ме? Қандай қателер бар? Кемшіліктері қандай? Бұл идея жүзеге аса алады ма? 

 

Жасыл қалпақ

Жасыл қалпақ – өсімдіктердің, молшылықтың, табыстылықтың түсі. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Осы жағдайда не істей аламыз? Баламалы идеялар бар ма? – деген сұрақтар туындайды

 

Көк қалпақ

Көк қалпақ аспан түсі. Ол ұйымдастыру және басқарумен байланысты. Неге қол жеткіздік? Болашақта не істеу керек?

Кері байланыс

«Бес саусақ » әдісі




Бас бармақ


Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?


Балан үйрек

Коучинг сіздің кәсіби дамуыңызға қаншалықты әсер етті?


Ортан терек

Семинар сізге жаңа серпін бере алды ма?


Шылдыр шүмек

«Лессон стади» әдісі тиімді деп ойлайсыз ба?


Кішкене бөбек

Бізге тілек




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!