Материалдар / Коучинг "Дарынды балаларды анықтау жолдары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Дарынды балаларды анықтау жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг "Дарынды балаларды анықтау жолдары"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
744
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Дарынды балаларды айқындау мен дамытудағы әдістемелік қызметтің рөлі


Мақсаты:

  • Мұғалімдер оқушылардың дарындылық қасиеттерін қалай анықтау керектігін үйренеді, әдіс-тәсілдерін меңгереді.

  • Оқу үдерісінде мұғалімдердің дарынды оқушыларды зерттеу дағдысы қалыптасады.


Оқу нәтижесі:

Мұғалімдер дарынды оқушылардың қасиеттерін анықтайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді. Оқу үдерісінде дарынды оқушынының қабілетін ашады.



Деркекөздер:

Стикерлер, ноутбук, видеоролик, презентация.


Негізгі идеялар:

Аудиториядағы әріптестерге дарынды оқушыларды анықтау жолдарын туралы жұмыс жүргізу.


Кезең

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті



Ұйымдастыру кезеңі






1.Топқа бөлінеді.



Топ ережелерін ескеру керек.

«Мен кіммін?» атты ойыны. Стикерге атақты адамның атын көрсетпей жазып, келесі топқа жасырады. Сұрақтар қою арқылы, жасырынған адамның кім екенін табу керек?


5 минут


Кіріспе бөлім:
















Ой қозғау

Жағымды орта қалыптастыру, зейіндерін аудару


Видеоролик «Қаздар» арқылы зейіндерін аудару











«Бала Жамбыл» бейнежазба

Көреді, тыңдайды, ұғынады. Видеоүзінді көрсету.

1топ Бұл бейнеүзіндіден не көрдік ?


2топ. Біз қаздардың іс-әрекетінен нені ұқтық?


3топҚаздардың іс-әрекетінен қандай үлгі алар едіңіздер?

4 топҚаздардың ынтымақтастығын қалай түсіндіресіздер?


Тақырыпты ашу


5минут Видеоүзінді


Негізгі бөлім 1-тапсырма

Постер

Дарындылық, дарын және талант деген сөздер

Мұғалімдер постер арқылы түсіндіреді.



10 минут

Бағалау


"Басбармақ "


1 минут

Сергіту сәті

Психологиялық ахуалды реттеу - (сыни ойлауға арналған сұрақтар)

1. Бір адам әр күні таңертең жұмысқа 9-қабаттан лифтімен түсіп барады, ал кешке

1-қабаттан 5-қабатқа дейін лифтімен көтеріліп, 9-қабатқа дейін жаяу көтеріледі. Неге?

2. Үйде бір қыз отыр. Егер қыз түрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?
3. Кенгуру жолбарыстан неге қорқпайды?
4. Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды. Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?
5. Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?



?

2 минут

Мағынаны тану

2-тапсырма

  1. «Оқушы үні» деген не? Оны тыңдай білеміз бе?

  2. Тұжырымдамалық картаны толтыру ұсынылады.

Төрт топ та ортақ «Оқушы үні» жобасын тұжырымдамалық картаға түсіреді.

10 минут

Бағалау.


3 минут





Кері байланыс









1.Бүгінгі коучинг сабағы сізге қаншалықты түсінікті болды? ------------------------ 
2.Көңіліңізге қай тұсы ұнады? -------------------------- ---- 
3.Қай тұсы көңіліңізден шықпады? ----------------------------

4.Нені өзгерткіңіз келеді?-------------------- 
5.Сіздерге ерекше қызық болған сәті?----------- 
6. Сіздерге ең пайдалысы не болды?----------


5 минут

Қорытынды

Мұғалім үшін ең маңыздысы әріптестермен ынтымақтастықта болу, оқушы үніне құлақ түру.

Нені оқу керектігін білу.

Оқушыға ыңғайлы орта құрыңыздар.

Дарындылыққа жол ашу.

5 минут


Кері байланыс



«Екі жұлдыз, бір тілек»


Қосымша мәлімет

Ғаламтор материалдары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!