Материалдар / Коучинг Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№2 Коучинг

15.09.2018ж.60 мин.
ТақырыбыДиалогтік оқыту арқылы оқушылардың оқу белсенділігін дамыту
Жалпы мақсаты:
  • Әріптестердің кәсіби шеберліктерін арттыруы бойынша жұмысты жалғастыру, бағыт беру;
  • Инновациялық оқытуды тәжірибеге ендіру және оқып үйрену;
  • Диалогтік оқытуды ұйымдастыру формалары бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;


  • Міндеттер:

    Диалогтік оқыту негізінде жас ерекшеліктерін ескере, сыни ойлауын, шығармашылық жұмысқа деген ынтасын қолдау.
    Түйінді идеяларСабақта оқыту нысаны ретінде әңгімелесу енгізу және сабақта пайдалану
    Дерек көздеріМұғалімге арналған нұсқаулық,Сpm.kz порталы, ғаламтордан мәліметтер
    Күтілетін нәтижеКоучинг сессияның жүргізілуін бақылау. Оқытудың жаңа тәсілдерін мұғалімдерге меңгерту арқылы оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере оқыту және АКТ -ны тиімді жолмен пайдалану арқылы сыни тұрғыдан ойлауды үйрету.
    Қажетті құралдарИнтерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, коучинг мазмұны ашылған слайд.



    Өткізілу барысы
    КезеңдерУақытыКоучтың, қатысушылардың іс-әрекеті
    Сәлемдесу1 минҚайырлы күн, қадірлі әріптестер!

    Жанға жайлы жағдай туғызу, топқа бөлу«Көңіл күйді білдіретін смайлик» бойынша6 минҚатысушылар тақтада ілініп тұрган түсті қағаздарды бір-бір алып, өздерінің топтарын тауып, сол бойыншаға 3 топқа бөлініп жайғасады. Әр топ мүшесі әріптестеріне іс-іретерпен тілек білдіреді.
    Қызығушылықты ояту кезеңі

    4мин









    3 мин
    Миға шабуылБейне таспадан көрініс көрсетіледі- Біз не байқап тұрмыз?- Ендеше бүгін қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар?«Бағытталған оқу» стратегиясы диалогтік оқыту туралы не білеміз?





    Парактарға жазады.
    Мағынаны ажырату кезеңі









    10 мин

    20 мин



    «Өзара оқыту» стратегиясы бойынша жұмыс жүргізіледі Топта 4 адамнан отырады, 4 бөлікке бөлінген, мәтін таратылады,1-бөлімді бәрі іштен оқиды, оқытушы рөліндегі топ мүшесі
  • мазмұнын сұрайды
  • сұрақ қояды
  • түсінбеген жерін түсіндіріп береді
  • келесі бөлімге болжау жасайды
  • келесі бөлімді оқуға тарсырады
  • (4 бөлім де осы ретпен рөл кезекпен ауысып отырып орындалады)

    Сергіту сәті4 мин

    Ой толғаныс кезеңі12 мин













    12 мин
  • Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері
  • Диалогтік оқытудағы сұрақ қою
  • Оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет түрлері (Рэгг және Браун (2001)
  • (интерактивті тақтада түсініктемелер көрсетілген) бір тақырып таңдап, постер жасайды.Топтар қорғайды.
    Рефлексия8 мин-Бүгінгі сессиямызда біз үнемі қандай жұмыс атқардық? Не істедік?- Қандай рөлде болдыңдар?- Ол бізге қандай ой салды?

    «Топта өзара оқу» болдыТоптық жұмыстар арқылы жаңа әдіс тәсілдерді тиімді қолдандық, сын тұрғысынан ойлаудың әдістерімен таныстық деген қорытындыға келеміз.

    Кері байланыста коучинг сессиядан алғандарымен «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы рефлексия жасайды.
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!