Коучинг "Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мерзімі


25.10. 2019 жыл

Шарипбаева Сауле Минашевна

Сабақтың тақырыбы

Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту

Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері», ғаламтор.

Жалпы мақсаты

Сабақ үрдісіндегі  жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің  оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу.

Оқу нәтижесі

 Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді;

Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды;

Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады.

Түйінді идеялар:

Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері-оқушылардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне тартуға көмектеседі.

Жұмыс мазмұны

Коучтың іс- әрекеті

Ресурстар

Топқа бөлу

Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды.

1.Раушан гүл

2.Лалагүл

3. Түймедақ гүлі

4.Қызғалдақ

Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады.

Гүлдер бейнеленген төсбелгі, гүлдер топтамасы

Жұмыс барысы

Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіру.

Жеке жұмыс

(оқушы рөлінде)


«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру.

Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды.


Мәтін мен тапсырмалар жазылған парақшалар

Жұптық жұмыс

(оқушы рөлінде)


Тапсырманы жұпта талқылауға,

мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт беру

Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа іледі.

Ағаш суреті, жапырақтар

Топтық жұмыс

(оқушы рөлінде)

«Рөлдік ойын» әдісі.


1.Рисунок 3 конверттегі пікірді рөлге бөлініп талқылау.(топ мүшелеріне рөлдер алдын-ала дайындалып, конфертке салынған)

2.Рисунок 4 конвертте дыбыссыз мультфильм берілген соны рөлге бөліп дыбыстау қажет.

(екі топқа бір тапсырма)

Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады.

1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды.



2,4 топ мультфильмді

«Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енеді.


Тапсырмалар салынған конверттер, ноутбук

Топтық жұмыс

(мұғалім рөлінде)


Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?

Жеке жұмыс түрлері

Жұптық жұмыс түрлері

Топтық жұмыс түрлері

Аудиториямен жұмыс түрлері

Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге іледі.

Маркерлер, түрлі түсті бояулар, флипчарттар

«Галереяны шарлау» әдісі.

Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндіреді.

Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндіреді.


Аудиториямен жұмыс

«Аукцион» әдісі.

Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылады. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылу қажет. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылады.

Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдіреді.

Түрлі түсті қағаздан жасалған таяқшалар

Кері байланыс

Смартфон арқылы сұрақтар береді.

Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарады.

Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі.

Смартфон











25.10. 2019 жыл әдістемелік күнде дөңгелек үстел өкізілді.Тақырыбы: Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту. Болса алдыма қойған мақсатым: «Сабақ үрдісіндегі  жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің  оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу.»

Күтілетін нәтижем:  Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді;

Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды; Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады.

Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды.

1.Раушан гүл 2.Лалагүл 3. Түймедақ гүлі 4.Қызғалдақ

Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады.

Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіріледі. Жеке жұмыс(оқушы рөлінде)

«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру. Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды.Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа ілінді.Тапсырманы жұпта талқылауға, мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт берілді.

«Рөлдік ойын» әдісі.

1.конверттегі пікірді рөлге бөлініп талқылау.(топ мүшелеріне рөлдер алдын-ала дайындалып, конфертке салынған)

2.конвертте дыбыссыз мультфильм берілген соны рөлге бөліп дыбыстау қажет.(екі топқа бір тапсырма) Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады.

1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды. 2,4 топ мультфильмді

«Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енді.

Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?

Жеке жұмыс түрлері. Жұптық жұмыс түрлері. Топтық жұмыс түрлері. Аудиториямен жұмыс түрлері . Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге ілінді.

«Галереяны шарлау» әдісі.Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндірілді.Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндірді.

«Аукцион» әдісі. Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылды. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылды. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылды.

Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдірді. Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі.

Смартфон арқылы сұрақтар береді. Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарылды.

Ұтымды жағы:Барлық әдістер тиімді қолданылды. Әріптестердің белсенділігі.

Ұтымсыз жағы: Смарфон арқылы сұрақтар қоюға мүмкіншілік болмады, Техникалық ахуалға байланысты.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2020
434
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі