|
Мерзімі |
25.10. 2019 жыл |
Шарипбаева Сауле Минашевна |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту |
||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері», ғаламтор. |
||
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ үрдісіндегі жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу. |
||
|
Оқу нәтижесі |
Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді; Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды; Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады. |
||
|
Түйінді идеялар: |
Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері-оқушылардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне тартуға көмектеседі. |
||
|
Жұмыс мазмұны |
Коучтың іс- әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Топқа бөлу |
Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды. 1.Раушан гүл 2.Лалагүл 3. Түймедақ гүлі 4.Қызғалдақ Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады. |
Гүлдер бейнеленген төсбелгі, гүлдер топтамасы |
|
|
Жұмыс барысы |
Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіру.
|
||
|
Жеке жұмыс (оқушы рөлінде) |
«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру. Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды. |
Мәтін мен тапсырмалар жазылған парақшалар |
|
|
Жұптық жұмыс (оқушы рөлінде) |
Тапсырманы жұпта талқылауға, мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт беру Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа іледі. |
Ағаш суреті, жапырақтар |
|
|
Топтық жұмыс (оқушы рөлінде) |
«Рөлдік ойын» әдісі. 1. 2. (екі топқа бір тапсырма) Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады. 1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды. 2,4 топ мультфильмді «Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енеді. |
Тапсырмалар салынған конверттер, ноутбук |
|
|
Топтық жұмыс (мұғалім рөлінде) |
Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?
Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге іледі. |
Маркерлер, түрлі түсті бояулар, флипчарттар |
|
|
«Галереяны шарлау» әдісі. Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндіреді. Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндіреді. |
|
||
|
Аудиториямен жұмыс |
«Аукцион» әдісі. Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылады. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылу қажет. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылады. Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдіреді. |
Түрлі түсті қағаздан жасалған таяқшалар |
|
|
Кері байланыс |
Смартфон арқылы сұрақтар береді. Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарады. Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі. |
Смартфон |
|
25.10. 2019 жыл әдістемелік күнде дөңгелек үстел өкізілді.Тақырыбы: Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту. Болса алдыма қойған мақсатым: «Сабақ үрдісіндегі жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу.»
Күтілетін нәтижем: Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді;
Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды; Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады.
Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды.
1.Раушан гүл 2.Лалагүл 3. Түймедақ гүлі 4.Қызғалдақ
Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады.
Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіріледі. Жеке жұмыс(оқушы рөлінде)
«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру. Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды.Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа ілінді.Тапсырманы жұпта талқылауға, мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт берілді.
«Рөлдік ойын» әдісі.
1.конверттегі пікірді рөлге бөлініп талқылау.(топ мүшелеріне рөлдер алдын-ала дайындалып, конфертке салынған)
2.конвертте дыбыссыз мультфильм берілген соны рөлге бөліп дыбыстау қажет.(екі топқа бір тапсырма) Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады.
1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды. 2,4 топ мультфильмді
«Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енді.
Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?
Жеке жұмыс түрлері. Жұптық жұмыс түрлері. Топтық жұмыс түрлері. Аудиториямен жұмыс түрлері . Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге ілінді.
«Галереяны шарлау» әдісі.Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндірілді.Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндірді.
«Аукцион» әдісі. Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылды. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылды. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылды.
Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдірді. Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі.
Смартфон арқылы сұрақтар береді. Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарылды.
Ұтымды жағы:Барлық әдістер тиімді қолданылды. Әріптестердің белсенділігі.
Ұтымсыз жағы: Смарфон арқылы сұрақтар қоюға мүмкіншілік болмады, Техникалық ахуалға байланысты.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту"
Коучинг "Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту"
|
Мерзімі |
25.10. 2019 жыл |
Шарипбаева Сауле Минашевна |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту |
||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері», ғаламтор. |
||
|
Жалпы мақсаты |
Сабақ үрдісіндегі жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу. |
||
|
Оқу нәтижесі |
Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді; Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды; Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады. |
||
|
Түйінді идеялар: |
Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері-оқушылардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне тартуға көмектеседі. |
||
|
Жұмыс мазмұны |
Коучтың іс- әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Топқа бөлу |
Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды. 1.Раушан гүл 2.Лалагүл 3. Түймедақ гүлі 4.Қызғалдақ Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады. |
Гүлдер бейнеленген төсбелгі, гүлдер топтамасы |
|
|
Жұмыс барысы |
Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіру.
|
||
|
Жеке жұмыс (оқушы рөлінде) |
«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру. Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды. |
Мәтін мен тапсырмалар жазылған парақшалар |
|
|
Жұптық жұмыс (оқушы рөлінде) |
Тапсырманы жұпта талқылауға, мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт беру Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа іледі. |
Ағаш суреті, жапырақтар |
|
|
Топтық жұмыс (оқушы рөлінде) |
«Рөлдік ойын» әдісі. 1. 2. (екі топқа бір тапсырма) Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады. 1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды. 2,4 топ мультфильмді «Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енеді. |
Тапсырмалар салынған конверттер, ноутбук |
|
|
Топтық жұмыс (мұғалім рөлінде) |
Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?
Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге іледі. |
Маркерлер, түрлі түсті бояулар, флипчарттар |
|
|
«Галереяны шарлау» әдісі. Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндіреді. Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндіреді. |
|
||
|
Аудиториямен жұмыс |
«Аукцион» әдісі. Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылады. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылу қажет. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылады. Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдіреді. |
Түрлі түсті қағаздан жасалған таяқшалар |
|
|
Кері байланыс |
Смартфон арқылы сұрақтар береді. Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарады. Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі. |
Смартфон |
|
25.10. 2019 жыл әдістемелік күнде дөңгелек үстел өкізілді.Тақырыбы: Жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, белсенді оқыту. Болса алдыма қойған мақсатым: «Сабақ үрдісіндегі жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс- тәсілдердің оқытудағы маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу.»
Күтілетін нәтижем: Кейбір оқытудың жаңа жаңартылған бағдарламаны оқу үдерісіне енгізе отырып, әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісінде қолдануды үйренеді;
Өздерінің де іс-тәжірибелерін ортаға салады, талқылайды; Оқытудың белсенді тәсілдерінің тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында қолданады.
Есіктен кірген мұғалімдерге қош келдіңіздер айтылып, гүлдер ұсынылды.
1.Раушан гүл 2.Лалагүл 3. Түймедақ гүлі 4.Қызғалдақ
Ұсынылған гүлдер бойынша 4 топқа бөлініп отырады.
Жұмыс «Пирамида» әдісі арқылы жүретінін түсіндіріледі. Жеке жұмыс(оқушы рөлінде)
«Арман ағашы» мәтінін беру, тапсырмалардың орындалу жолдарын түсіндіру. Мәтінді түсініп оқып, мәтіннен кейінгі функционалдық сауаттылыққа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды.Тапсырмаларды жұпта талқылап, түйіндерін жапырақшаларға жазып, түсіндіріп, ағашқа ілінді.Тапсырманы жұпта талқылауға, мәтін бойынша жұптық қорытынды түйін жазуға уақыт берілді.
«Рөлдік ойын» әдісі.
1.конверттегі пікірді рөлге бөлініп талқылау.(топ мүшелеріне рөлдер алдын-ала дайындалып, конфертке салынған)
2.конвертте дыбыссыз мультфильм берілген соны рөлге бөліп дыбыстау қажет.(екі топқа бір тапсырма) Топтар өздері таңдаған тапсырмалар бойынша жұмыстанады.
1,3 топ «Арман» тақырыбына байланысты берілген пікірді талқылайды. 2,4 топ мультфильмді
«Арман» тақырыбына сай дыбыстап, рөлге енді.
Төмендегі жұмыс түрлерін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы қалай ұйымдастыруға болар еді?
Жеке жұмыс түрлері. Жұптық жұмыс түрлері. Топтық жұмыс түрлері. Аудиториямен жұмыс түрлері . Әр топ берілген тапсырманы дайын картиналарға (постерге) орындап, белгіленген жерге ілінді.
«Галереяны шарлау» әдісі.Әдістің барысын, топтардың галереяны аралау бағыты мен уақытын түсіндірілді.Әр топтан бір спикер өздерінің жұмыстарын 1 минут ішінде нақты әрі түсінікті етіп түсіндірді.
«Аукцион» әдісі. Топтардың картиналары сатылымға аукционға қойылды. Сатып алу үшін сол картина туралы жақсы пікірлер айтылды. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылды.
Картинаны не себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін білдірді. Берілген сұрақтарға жауап жазып, өз пікірлерімен бөліседі.
Смартфон арқылы сұрақтар береді. Барлығы толық жазып болған соң қорытынды шығарылды.
Ұтымды жағы:Барлық әдістер тиімді қолданылды. Әріптестердің белсенділігі.
Ұтымсыз жағы: Смарфон арқылы сұрақтар қоюға мүмкіншілік болмады, Техникалық ахуалға байланысты.
шағым қалдыра аласыз















