Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг жоспары: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құру. Өзін-өзі реттеу.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг жоспары: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құру. Өзін-өзі реттеу.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы мұғалімдердің білім саласын дамытуда Кембридж университетінің бағдарламасы аясында қалыптасқан оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер қолдану арқылы оқу үдерісінің даму деңгейін қалыптастыру. Коучинг арқылы мектеп мұғалімдеріне іс- тәжірибе тарату.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қостанай облысы қарасу ауданы «Ключевой орта мектебі» ММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, екінші негізгі деңгей, мектеп тренері, жоғары санатты мұғалімі Карбузова Мейрамкуль ТуяковнаКоучинг сабақ жоспары
Тақырыбы: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құруға үйрену.Өзін-өзі реттеу.
Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық.үлестірмелі материалдар.бейнесюжеттер .
Мақсаты:
Қазақстандағы мұғалімдердің білім саласын дамытуда Кембридж университетінің бағдарламасы аясында қалыптасқан оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер қолдану арқылы оқу үдерісінің даму деңгейін қалыптастыру. Коучинг арқылы мектеп мұғалімдеріне іс- тәжірибе тарату.
Оқыту нәтижесі:
Топтықжұмыстардыжүргізеотырып, Блум такстномиясы бойынша түсінік алып, білімін жетілдіреді. Сабақты Блум бойынша құруға үйренеді.Диалогарқылыауызекітіліндамытадыжәнемақсат пен күтілетіннәтижегесәйкесбағалауәдістерінтиімдіжүзегеасыруарқылысынитұрғыдаойлайбіледі, ақпараттықтехнологиялардыөздеңгейіндепайдалануғаикемдейді.
Негізгі (түйінді) идеялар:
Оқушылардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құру. Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру:
Топ құру.
Тапсырмалар:
Презентация
Видеофильм көрсету
Сергіту сәтіТапсырма
Жинақтау
Бағалау
Рефлексия
Тапсырманың сипаты
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер
Тренинг: «Менің көршімнің жетістіктері» оқу жылынан бастап қол жеткен жетістіктерін айтадыОт,Су,Күн,Ай суреттері арқылы топқа бөлу.От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.(мұғалімдер осы атауларға сай топтарға бөлу)
1. Ой шақыру1. Сабақ жоспарын қандай үлгіде құрасыздар? Сабақ жоспары не үшін керек деп ойлайсыз?
Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз?
Блум таксономиясы сіздерге таныс па?
2. Мағынаны ашу.Блум таксономиясына презентация арқылы түсінік беру.
1.Ашық сұрақтар. Сабақта сұрақ қоюдың маңыздылығы. Дұрыс сұрақ қоя білу.Сұрақтарға байланысты америка мектептеріндегі сабақтан үзінді көрсету.Әр топ өз ойын ортаға салады.Видеоролик.2. Мульфильм «Қошқар мен теке»«Қошқар мен теке» ертегісін Блум таксономиясына негіздеп,тапсырмалар мен сұрақтар әзірлеу.
Ортаға шығып құрған тапсырмалар мен сұрақтарынортаға салады. Талқылап, түсіндіреді.
Топты бағалау белгілерімен бағалау. Төмен, орташа, жоғары.
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Блум таксономиясы
топтық жұмыс
Топпен жұмыс
« Жіп орамы» тренингібойынша топ мүшелеріжұптасады да, бір- біріне 3 түрлісұраққояды, сұрақтарқарапайымнанкүрделігеқарайқойылуыкерек, жүргізушіжіпорамынқолынаорайды да коучингтен алған әсерімен бөліседі, әріқарайжалғасабереді, соңынанжүргізушігежіпайналыпкелгенкездебарлық топ мүшелерібірденегеайналады, яғни, болашақта осы топ мүшелерібірлесежұмысжасайдыдегенсенімін білдіреді.Коуч:Бүгінгі коучинг сиздерге не берді?Қандай қиындықтар болды?Сіздердің ұсыныстарыңыз?Егер бүгінгі коучинг сіздің білім беру жүйесін өзгерту жайында ойландырса ,қызыл стикерді тандаңыз.Егер сіз өз көзқарасыңызда қалсаңыз сары түсті стикерді тандаңыз.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз