Материалдар / Коучинг жоспары: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құру. Өзін-өзі реттеу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг жоспары: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құру. Өзін-өзі реттеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы мұғалімдердің білім саласын дамытуда Кембридж университетінің бағдарламасы аясында қалыптасқан оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер қолдану арқылы оқу үдерісінің даму деңгейін қалыптастыру. Коучинг арқылы мектеп мұғалімдеріне іс- тәжірибе тарату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
933
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қостанай облысы қарасу ауданы «Ключевой орта мектебі» ММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, екінші негізгі деңгей, мектеп тренері, жоғары санатты мұғалімі Карбузова Мейрамкуль ТуяковнаКоучинг сабақ жоспары

Тақырыбы: Блум таксономиясы арқылы сабақ жоспарын құруға үйрену.Өзін-өзі реттеу.



Сілтеме:Мұғалімге арналған нұсқаулық.үлестірмелі материалдар.бейнесюжеттер .
Мақсаты:

Қазақстандағы мұғалімдердің білім саласын дамытуда Кембридж университетінің бағдарламасы аясында қалыптасқан оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер қолдану арқылы оқу үдерісінің даму деңгейін қалыптастыру. Коучинг арқылы мектеп мұғалімдеріне іс- тәжірибе тарату.
Оқыту нәтижесі:Топтық жұмыстарды жүргізе отырып, Блум такстномиясы бойынша түсінік алып, білімін жетілдіреді. Сабақты Блум бойынша құруға үйренеді.Диалог арқылы ауызекі тілін дамытады және мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес бағалау әдістерін тиімді жүзеге асыру арқылы сыни тұрғыда ойлай біледі, ақпараттық технологияларды өз деңгейін депайдалануға икемдейді.
Негізгі (түйінді) идеялар:Оқушылардың деңгейі мен оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құру. Оларға қалыпты жұмыс істеу мүмкіндігін жасау.







Ынтымақтастық орта қалыптастыру:

Топ құру.







































Тапсырмалар:
  • Презентация




  • Видеофильм көрсету



    Сергіту сәтіТапсырма



    Жинақтау



    Бағалау





















    Рефлексия

    Тапсырманың сипаты

    Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер




    Тренинг: «Менің көршімнің жетістіктері» оқу жылынан бастап қол жеткен жетістіктерін айтадыОт,Су,Күн,Ай суреттері арқылы топқа бөлу.От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар адамдар.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.(мұғалімдер осы атауларға сай топтарға бөлу)

    1. Ой шақыру1. Сабақ жоспарын қандай үлгіде құрасыздар? Сабақ жоспары не үшін керек деп ойлайсыз?
  • Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз?
  • Блум таксономиясы сіздерге таныс па?
  • 2. Мағынаны ашу.Блум таксономиясына презентация арқылы түсінік беру.

    1.Ашық сұрақтар. Сабақта сұрақ қоюдың маңыздылығы. Дұрыс сұрақ қоя білу.Сұрақтарға байланысты америка мектептеріндегі сабақтан үзінді көрсету.Әр топ өз ойын ортаға салады.Видеоролик.2. Мульфильм «Қошқар мен теке»«Қошқар мен теке» ертегісін Блум таксономиясына негіздеп,тапсырмалар мен сұрақтар әзірлеу.

    Ортаға шығып құрған тапсырмалар мен сұрақтарын ортаға салады. Талқылап, түсіндіреді.

    Топты бағалау белгілерімен бағалау. Төмен, орташа, жоғары.


    Жұптық жұмыс



    Топтық жұмыс

















































    Блум таксономиясы




    топтық жұмыс











    Топпен жұмыс




    « Жіп орамы» тренингі бойынша топ мүшелері жұптасады да, бір- біріне 3 түрлі сұрақ қояды, сұрақтар қарапайымнан күрделіге қарай қойылуы керек, жүргізуші жіп орамын қолына орайды да коучингтен алған әсерімен бөліседі, әрі қарай жалғаса береді, соңынан жүргізушіге жіп айналып келген кезде барлық топ мүшелері бір денеге айналады, яғни, болашақта осы топ мүшелері бірлесе жұмыс жасайды деген сенімін білдіреді.Коуч:Бүгінгі коучинг сиздерге не берді?Қандай қиындықтар болды?Сіздердің ұсыныстарыңыз?Егер бүгінгі коучинг сіздің білім беру жүйесін өзгерту жайында ойландырса ,қызыл стикерді тандаңыз.Егер сіз өз көзқарасыңызда қалсаңыз сары түсті стикерді тандаңыз.топтық жұмыс





    Ресурстар:Постер,маркер,түсті қағаз,желім,тақта, интертақта.



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!