Материалдар / Коучинг: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл коучинг сабақтан мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
575
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг тақырыбы: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?Мақсаты: Мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды . Табыс критерийлері: Мұғалімдер жаңаша әдістерді қолдану арқылы оқушылардың терең ойлауы мен сыни тұрғысынан ойлауға жетелеуде тиімді құрал екенін біледі. Сыныпта қолдану арқылы оқушылардың білім сапасының жоғарлауына өнімді әсер ете алады. Күтілетін нәтиже : Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді екенін түсінеді . Мұғалім білім реформасына сай өзгеру қажеттігін түсінеді  Оқушылар үшін өз білімдерін дәлелдеуде мектеп бітіру емтиханының тиімді екендігін біледі. Сабақтарында әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып өз тәжірибелерінде қолданады. Мұғалімдер оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің нәтижелілігін түсінеді. Мерзімі: 11қараша 2018жыл. Қатысушылар: Мойынқұм ауданы мектептерінің мұғалімдері Пайдаланылған әдебиеттер: МАН,Үлестірмелі материалдар.Ғаламтор беттері.
КезеңдерӘдіс тәсілдерСұрақтар
Мақсат қою 1 Жағымды психологиялық ахуал тудыру.( «Танысу» тренингі . Алдымен алфавит бойынша тұрады, екінші бойымен тұрады, үшінші бала саны бойынша ,төртінші стаж бойынша , бесінші жасы бойынша ,алтыншы шаштың ұзындығына байланысты т\б )2минут«Буклет» әдісі бойынша сұраққа жауап алу.3минут







2 «Көршіме айтамын» әдістемесі 10минутөз ойларын ауызша білдіруі үшін қолданылады. -  Сұрақ қойыңыз, ойлануға уақыт беріңіз, содан кейін мұғалімдерден өз ойларын көршісімен бөлісуін сұраңыз
  • -  Мұғалімдерге жаңа тақырыпты атаңыз және оларға аталған тақырып бойынша ненің мәлім екені туралы бәрін көршісіне айтуын сұраңыз.


















  • 1Бұл коучингтен не күтесіз?2 Сіз не туралы сөйлескіңіз келеді? 3 Сізге бұл мақсатқа жету не үшін қажет?1. Сізге мектеп түлектерін атт-ң жаңа форматы таныс па? 2. Мектеп бітіру емтиханы сіздің көңіліңізден шыға ма? 3Ойластырылғанды жүзеге асыру үшін сіз қандай іс –әрекетке бел буасыз.4Сізге көбірек әрекет жасауға не кедергі болады?
    Ағымдағы жағдайды талдау1Тапсырма: 10минут Әңгіме –дебат

    Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме әлде тиімсіз бе?
    Мүмкіндіктерді қарастыру

    2тапсырма Постер қорғау . 12 минут 1топ« Мектеп бітіру емтиханы»2топ «Ұлттық бірыңғай тест»3топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілер »4топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары »



    1« Мектеп бітіру емтиханы»2 «Ұлттық бірыңғай тест»3«Қорытынды ат-а кездесетінкедергілер»4«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары »

    Кері байланыс Бағалау парағын толтыру. 3минутҚатысушы мұғалімдер кесте бойынша жауап береді.





    Бағалау парағын толтырады.


    Рефлексия


    «Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?» Тақырыбында өткен мойынқұм ауданы мектептерінің мұғалімдері арасында өткен коучинг сабағымның мақсаты: Мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды. Коучинг сабаққа аудан мектептерінің он тоғыз мұғалімі қатысты. Алдымен жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Танысу тренингін» өткіздім. Мұғалімдерді алдымен алфавит бойынша бір қатарға тұрғыздым. Сосын бойлары бойынша, бала саны ,стаж санымен ,жасымен, шаштың ұзындығына байланысты қайта –қайта қатар құрып отырдық. Нәтижесінде өзара кімнің қанша баласы бар, стажы неше, қанша сағатпен жұмыс жасайтындығы жайлы танысып қалдық. «Буклет әдісі бойынша» 1Бұл коучингтен не күтесіз?2 Сіз не туралы сөйлескіңіз келеді? 3 Сізге бұл мақсатқа жету не үшін қажет?сұрақтарына жауап беру арқылы мақсатымызды айқындап алдық. «Көршіме айтамын» әдістемесін өз ойларын ауызша білдіруі үшін қолданыладым. Сұрақ қойып, ойлануға уақыт бердім, содан кейін мұғалімдерден өз ойларын көршісімен бөлісуін сұрадым. Постер қорғау кезінде 1топ« Мектеп бітіру емтиханы», 2топ «Ұлттық бірыңғай тест», 3топ «Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілер»,4топ «Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары » тақырыптарында мұғалімдер өз ойларымен бөлісті. Коучингтің сәтті жері кері байланыс парағы бойынша байқағаным мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді екенін, мұғалім білім реформасына сай өзгеру қажеттігін түсінгендері, постер қорғау барысында мұғалімдер әбден шешіліп сөйледі.









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!