Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл коучинг сабақтан мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды .
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг тақырыбы: Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?Мақсаты: Мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды .Табыс критерийлері: Мұғалімдер жаңаша әдістерді қолдану арқылы оқушылардың терең ойлауы мен сыни тұрғысынан ойлауға жетелеуде тиімді құрал екенін біледі. Сыныпта қолдану арқылы оқушылардың білім сапасының жоғарлауына өнімді әсер ете алады. Күтілетін нәтиже : Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді екенін түсінеді . Мұғалім білім реформасына сай өзгеру қажеттігін түсінеді Оқушылар үшін өз білімдерін дәлелдеуде мектеп бітіру емтиханының тиімді екендігін біледі. Сабақтарында әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып өз тәжірибелерінде қолданады.Мұғалімдер оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің нәтижелілігін түсінеді.Мерзімі: 11қараша 2018жыл. Қатысушылар: Мойынқұм ауданы мектептерінің мұғалімдеріПайдаланылған әдебиеттер: МАН,Үлестірмелі материалдар.Ғаламтор беттері.
Кезеңдер
Әдіс тәсілдер
Сұрақтар
Мақсат қою
1 Жағымды психологиялық ахуал тудыру.( «Танысу» тренингі . Алдымен алфавит бойынша тұрады, екінші бойымен тұрады, үшінші бала саны бойынша ,төртінші стаж бойынша , бесінші жасы бойынша ,алтыншы шаштың ұзындығына байланысты т\б )2минут«Буклет» әдісі бойынша сұраққа жауап алу.3минут
2 «Көршіме айтамын» әдістемесі10минутөз ойларын ауызша білдіруі үшін қолданылады. - Сұрақ қойыңыз, ойлануға уақыт беріңіз, содан кейін мұғалімдерден өз ойларын көршісімен бөлісуін сұраңыз
- Мұғалімдерге жаңа тақырыпты атаңыз және оларға аталған тақырып бойынша ненің мәлім екені туралы бәрін көршісіне айтуын сұраңыз.
1Бұл коучингтен не күтесіз?2 Сіз не туралы сөйлескіңіз келеді? 3 Сізге бұл мақсатқа жету не үшін қажет?1. Сізге мектеп түлектерін атт-ң жаңа форматы таныс па? 2. Мектеп бітіру емтиханы сіздің көңіліңізден шыға ма? 3Ойластырылғанды жүзеге асыру үшін сіз қандай іс –әрекетке бел буасыз.4Сізге көбірек әрекет жасауға не кедергі болады?
Ағымдағы жағдайды талдау
1Тапсырма: 10минут Әңгіме –дебат
Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме әлде тиімсіз бе?
Мүмкіндіктерді қарастыру
2тапсырма Постер қорғау . 12 минут 1топ« Мектеп бітіру емтиханы»2топ «Ұлттық бірыңғай тест»3топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілер »4топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары »
1« Мектеп бітіру емтиханы»2 «Ұлттық бірыңғай тест»3«Қорытынды ат-а кездесетінкедергілер»4«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары »
Кері байланыс
Бағалау парағын толтыру. 3минут
Қатысушы мұғалімдер кесте бойынша жауап береді.
Бағалау парағын толтырады.
Рефлексия
«Мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді ме?»Тақырыбында өткен мойынқұм ауданы мектептерінің мұғалімдері арасында өткен коучинг сабағымның мақсаты: Мұғалімдер мектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы бойынша жұмыстарды дамыту жолдарын үйренеді және өз тәжірибелерінде қолданады. Дайындығы мықты оқушыға ешқандай емтихан кедергі болмайтындығын түсіндіру Мұғалімдер жаңаша оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін анықтайды. Коучинг сабаққа аудан мектептерінің он тоғыз мұғалімі қатысты. Алдымен жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Танысу тренингін» өткіздім. Мұғалімдерді алдымен алфавит бойынша бір қатарға тұрғыздым. Сосын бойлары бойынша, бала саны ,стаж санымен ,жасымен, шаштың ұзындығына байланысты қайта –қайта қатар құрып отырдық. Нәтижесінде өзара кімнің қанша баласы бар, стажы неше, қанша сағатпен жұмыс жасайтындығы жайлы танысып қалдық. «Буклет әдісі бойынша» 1Бұл коучингтен не күтесіз?2 Сіз не туралы сөйлескіңіз келеді? 3 Сізге бұл мақсатқа жету не үшін қажет?сұрақтарына жауап беру арқылы мақсатымызды айқындап алдық. «Көршіме айтамын» әдістемесінөз ойларын ауызша білдіруі үшін қолданыладым. Сұрақ қойып, ойлануға уақыт бердім, содан кейін мұғалімдерден өз ойларын көршісімен бөлісуін сұрадым. Постер қорғау кезінде 1топ« Мектеп бітіру емтиханы», 2топ «Ұлттық бірыңғай тест», 3топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілер»,4топ«Қорытынды аттес-а кездесетін кедергілерді шешу жолдары » тақырыптарында мұғалімдер өз ойларымен бөлісті. Коучингтің сәтті жері кері байланыс парағы бойынша байқағаныммектеп түлектерін қорытынды аттестаттаудың жаңа форматы тиімді екенін, мұғалім білім реформасына сай өзгеру қажеттігін түсінгендері, постер қорғау барысында мұғалімдер әбден шешіліп сөйледі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз