|
Мұғалімі |
Шарипбаева Б.Н. |
|
|
Мерзімі: |
||
|
Сілтеме: |
МАН 41-49 бетттер |
|
|
Коучинг тақырыбы: |
«Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі» |
|
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Сын тұрғысынан ойлаудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдаланады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Cыни тұрғыдaн oйлaуғa үйрeту жoлдaры aрқылы тaбыcты oқытуғa қoл жeткiзу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар, А 3,4 қағаздары, стикерлер, АКТ,түрлі-түсті магниттер,маркерлер. |
|
|
Коучинг сабақтың өту барысы: |
Тапсырманың сипаты |
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер. |
|
Ой шақыру
|
а) Әріптестерді әндердің шумақтары арқылы топтарға бөлу. Ш.Қалдаяқов «Қайықта», Әні: Е.Серікбаев, сөзі: А. Жапарқұлова «Жаса Қазақстан» б) Тақырыпты ашу. 1) Бейнежазба (Пожалуйста,используйте боковой вход!) 2) Презентация, ойландыру суреттері |
Жекелей жұмыс, АКТ, Мұғалімдер өз ойын білдіреді |
|
Мағынаны түсіну |
1. Білу 1.Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз? 2.СТО-ның қандай әдіс-тәсілдерімен таныссыз? 3.Сабақтарыңызда қолданасыз ба? 2.Түсіну Теориялық көрсетілім. 1.Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері туралы мағұлмат алады. 2.Жеті модуль бойынша бағдарлама мазмұнымен танысады. 3.Оқу бағдарламасы арқылы оқу қызыметіне сыни тұрғыдан ойлауды ықпалдастырады. 3. Қолдану 1.«Ақ орамал» ассоциация жасау, кластер құрастыру, қорғау. 2. «Ақ орамал» бейнежазбасын көрсетіп, «Болжау» әдісін қолдану арқылы түрткі сұрақтармен ойландыру. Тренинг: «СЕРГІТУ» ТРЕНИНГІ 4. Талдау 2 топқа қой және жылқы суреттері беріледі оны блумға салып қорғау тапсырылады. 5. Жинақтау. Теориялық көрсетілім. Сыни тұрғыдан ойлау үлгісін құрастырып, жасап шығарады. 6. Бағалау. Ойлаудың 6 қалпағы. |
Топпен жұмыс, АКТ, Ой қозғау сұрақтары, Бағалау (критериалды), постер, Топтар бірін-бірі критерилар арқылы бағалайды. АКТ. АКТ, ассоциация, кластер,«Болжау» стратегиясы, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау. Өз ойларын білдіру, қол шапалақтау. Топпен жұмыс, постер қорғайды. Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы (бес балдық) бағалайды АКТ, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау. Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы бағалайды |
|
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг «Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі»
Коучинг «Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі»
|
Мұғалімі |
Шарипбаева Б.Н. |
|
|
Мерзімі: |
||
|
Сілтеме: |
МАН 41-49 бетттер |
|
|
Коучинг тақырыбы: |
«Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі» |
|
|
Мақсаты: |
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Сын тұрғысынан ойлаудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдаланады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Cыни тұрғыдaн oйлaуғa үйрeту жoлдaры aрқылы тaбыcты oқытуғa қoл жeткiзу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар, А 3,4 қағаздары, стикерлер, АКТ,түрлі-түсті магниттер,маркерлер. |
|
|
Коучинг сабақтың өту барысы: |
Тапсырманың сипаты |
Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер. |
|
Ой шақыру
|
а) Әріптестерді әндердің шумақтары арқылы топтарға бөлу. Ш.Қалдаяқов «Қайықта», Әні: Е.Серікбаев, сөзі: А. Жапарқұлова «Жаса Қазақстан» б) Тақырыпты ашу. 1) Бейнежазба (Пожалуйста,используйте боковой вход!) 2) Презентация, ойландыру суреттері |
Жекелей жұмыс, АКТ, Мұғалімдер өз ойын білдіреді |
|
Мағынаны түсіну |
1. Білу 1.Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз? 2.СТО-ның қандай әдіс-тәсілдерімен таныссыз? 3.Сабақтарыңызда қолданасыз ба? 2.Түсіну Теориялық көрсетілім. 1.Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері туралы мағұлмат алады. 2.Жеті модуль бойынша бағдарлама мазмұнымен танысады. 3.Оқу бағдарламасы арқылы оқу қызыметіне сыни тұрғыдан ойлауды ықпалдастырады. 3. Қолдану 1.«Ақ орамал» ассоциация жасау, кластер құрастыру, қорғау. 2. «Ақ орамал» бейнежазбасын көрсетіп, «Болжау» әдісін қолдану арқылы түрткі сұрақтармен ойландыру. Тренинг: «СЕРГІТУ» ТРЕНИНГІ 4. Талдау 2 топқа қой және жылқы суреттері беріледі оны блумға салып қорғау тапсырылады. 5. Жинақтау. Теориялық көрсетілім. Сыни тұрғыдан ойлау үлгісін құрастырып, жасап шығарады. 6. Бағалау. Ойлаудың 6 қалпағы. |
Топпен жұмыс, АКТ, Ой қозғау сұрақтары, Бағалау (критериалды), постер, Топтар бірін-бірі критерилар арқылы бағалайды. АКТ. АКТ, ассоциация, кластер,«Болжау» стратегиясы, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау. Өз ойларын білдіру, қол шапалақтау. Топпен жұмыс, постер қорғайды. Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы (бес балдық) бағалайды АКТ, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау. Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы бағалайды |
|
Рефлексия |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі |
|
шағым қалдыра аласыз













