Коучинг «Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг «Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы аталған коучинг жоспары көптеген мұғалімдерге көмектесе алады деп ойлайиын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімі

Шарипбаева Б.Н.

Мерзімі:

Сілтеме:

МАН 41-49 бетттер

Коучинг тақырыбы:

«Оқу процесінде cын тұрғысынан oйлау әдісін қолдану тиімділігі»

Мақсаты:


Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

Оқыту нәтижесі:

Сын тұрғысынан ойлаудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдаланады.

Негізгі идеялар:

Cыни тұрғыдaн oйлaуғa үйрeту жoлдaры aрқылы тaбыcты oқытуғa қoл жeткiзу

Сабақта қолданылатын 

материалдар:

Үлестірмелі материалдар, А 3,4 қағаздары, стикерлер, АКТ,түрлі-түсті магниттер,маркерлер.

Коучинг сабақтың өту барысы:


Тапсырманың сипаты

Берілген тапсырманы орындаудағы қолданылған тәсілдер.

Ой шақыру


а) Әріптестерді әндердің шумақтары арқылы топтарға бөлу.

Ш.Қалдаяқов «Қайықта»,

Әні: Е.Серікбаев, сөзі: А. Жапарқұлова «Жаса Қазақстан»


б) Тақырыпты ашу.

1) Бейнежазба (Пожалуйста,используйте боковой вход!)

2) Презентация, ойландыру суреттері






Жекелей жұмыс, АКТ, Мұғалімдер өз ойын білдіреді

Мағынаны түсіну

1. Білу

1.Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіз?

2.СТО-ның қандай әдіс-тәсілдерімен таныссыз?

3.Сабақтарыңызда қолданасыз ба?



2.Түсіну

Теориялық көрсетілім.

1.Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері туралы мағұлмат алады.

2.Жеті модуль бойынша бағдарлама мазмұнымен танысады.

3.Оқу бағдарламасы арқылы оқу қызыметіне сыни тұрғыдан ойлауды ықпалдастырады.

3. Қолдану

1.«Ақ орамал» ассоциация жасау, кластер құрастыру, қорғау.

2. «Ақ орамал» бейнежазбасын көрсетіп, «Болжау» әдісін қолдану арқылы түрткі сұрақтармен ойландыру.


Тренинг: «СЕРГІТУ» ТРЕНИНГІ



4. Талдау

2 топқа қой және жылқы суреттері беріледі оны блумға салып қорғау тапсырылады.




5. Жинақтау.

Теориялық көрсетілім.

Сыни тұрғыдан ойлау үлгісін құрастырып, жасап шығарады.


6. Бағалау.

Ойлаудың 6 қалпағы.

Топпен жұмыс, АКТ, Ой қозғау сұрақтары, Бағалау (критериалды), постер,

Топтар бірін-бірі критерилар арқылы бағалайды.



АКТ.






АКТ, ассоциация, кластер,

«Болжау» стратегиясы, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау.


Өз ойларын білдіру, қол шапалақтау.



Топпен жұмыс, постер қорғайды.

Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы (бес балдық) бағалайды



АКТ, топпен жұмыс, критерий арқылы бағалау.



Топтар бірін-бірі постерін критерий арқылы бағалайды

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.11.2018
494
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі