Материалдар / Коучинг Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№1 Коучинг10.09.2018ж.60 мин.
Тақырыбы«Оқушылардың оқу белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлаудың тиімділігі»
Жалпы мақсатыСТО әдіс-тәсілдерін меңгерту, жаңа әдіс-тәсілдерді ендіретін мұғалімдерді қадағалау
Оқу нәтижелері1.Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін меңгереді.2.Топпен жұмыс жүргізе алады.3.Өз ойларын ортаға салып, пікір алмаса алады.5.Кері байланыс жасауды дағдыландырады
Түйінді идеяларСын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану, ой жүгірту нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау, жинақтауда қолданылатын әдіс, әркет етуге негіз болып табылады


«Көбелек» таныстырылымы, «СТО» таныстырылымы
Ресурстар

Коучингтің жазбалары: мұғалімдердің іс-әрекеттерін сипаттау
Ой сергек, топқа бөлу: Мұғалімдерді, «Қазіргі мұғалім қандай болу керек?» - деген сұраққа жауап алу арқылы топқа бөлу – 5 мин.









«Миға шабуыл» «Көбелек туралы аңыз» Сұрақтарға жауап беру:- Бұдан әрі не болады?- Аңыз немен аяқталады?- Аңыздың идеясы неде? Мәтінмен жұмыс «Жетісу»«Insert» әдісі











Сұрақтар:
  • Жер-су аттары неге байланысты қойылған?
  • Атам қазақтың білгірлігі қайда жатыр?


  • «Жетісу» мәтіні бойынша «Жетісудің табиғаты» постер жасау

    «5 жолды өлең» «Синкуейн» стратегиясы









    Қазіргі мұғалім қандай болу керектігі жайлы сөздерді атайды.-жаңашыл- әдіскер-зерттеуші-шығармашыл Мұғалімдер аңызды оқидыЖеке талқылау-2 мин, топта талқылау -3 мин,жариялау-6 мин.











    Мұғалімдер қолдарына қарындаш алып, «v» - білемін , «-» білетінімнен өзгеше, «+» жаңа ақпарат, «?» сұрақ тудырған, таңғалдырған - деген белгілерді қоя отырып, мәтіннің мазмұнын түсінеді.Кесте толтырады, автордың айтайын деген негізгі идеясын ашады.















    Постер жасап, оны қорғайды

    1 зат есім 2 сын есім3 етістік4 сөзден тұратын сөз тіркесі1 синонимЖеке талқылау-2 мин, топта талқылау -3 мин,жариялау-6 мин.Қорытынды – 3 мин.

    Ескертулер























    Рефлексия«2 жұлдыз, 1 тілек»




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!