Уақыты : 11.11.2017 | Г.С.Жумашева |
Коучинг тақырыбы | Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
Жалпы мақсаты | Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу. |
Оқу нәтижелері | Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады. |
Түйінді идеялар | Мұғалімдермен сындарлы әңгімеге ұйытқы болу үшін сабақ барысында әдіс-тәсілдерді қалай пайдалану керектігін түсіндіру. |
Дереккөздер | «Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер» Педагогикалық шеберлік орталығы.Астана 2014 жыл
|
Тапсырмалар | Коучтің әрекеті | Тыңдаушылар әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Тренинг (2 мин) | «Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді | Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын» |
| Интернет-тен алынған материал-дар |
Топқа бөліну(3 мин) | «Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу. | Топқа бөлінеді. Әр топ топбасшысын сайлайды. 1.Арифметикалық амалдар2.Геометриялық денелер3.Геометриялық фигуралар4.Физикалық өлшем бірліктер5.Тригонометрия |
| Карточкалар |
Ой жүгірту (10мин) | Әр топқа тақырыпқа байланысты тапсырма беру
| Топта жұмыс жасауды, топ шешімін постерге түсіруді ұсыну |
| Маркер |
| Әдіс-тәсілдер СаралауБағалауКері байланысРефлексия | Әр тапсырма бойынша әркімнің жеке ойлануы, пікірін білдіру, өзінің шешімін айтуы;
| Қалыптастырушы бағалау | Плакат |
Тұжырым жасау(8мин) | Әр топ сағат тілімен постерді беру. | Басқа топтың постері бойынша ойларын айту, пікірлерімен бөлісу
| «Парадокс»таблосы бойынша әр топ жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп,өзара бағалау жүргізу.Осы тапсырмаға «Ашық микрофон» әдісі арқылы рефлексия | Микрафон |
Қорытынды жасау(3 мин)
| Коучинг тақырыбын ашу, мақсаты және оқу нәтижелерімен таныстыру |
| Әр топтың топбасшысы өз тобын формативті бағалау арқылы бағалайды |
|
|
| Алған мәліметтер бойынша қорытынды жасайды | Әркім өз-өзін бағалайды. «Бас бармақ» арқылы |
|
Кері байланыс (2 мин) | «Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады. | Әр топтан стикерге осы коучингтен алған әсерлерін топ пен пікірлесу арқылы жазу. |
| Плакат,маркер |
Рефлексия (2 мин) | Қандай психологиялық ахуалда болдыңыз? | 1.Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?2.Берілген уақыт жеткілікті болды ма? | Коучингте қандай екі нәрсе табысты болды?
Не жақсарта алады?
|
|