Материалдар / Коучинг "Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
714
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Уақыты : 11.11.2017

Г.С.Жумашева

Коучинг тақырыбы

Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Жалпы мақсаты

Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу.

Оқу нәтижелері

Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.

Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады.

Түйінді идеялар

Мұғалімдермен сындарлы әңгімеге ұйытқы болу үшін сабақ барысында әдіс-тәсілдерді қалай пайдалану керектігін түсіндіру.

Дереккөздер

«Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер» Педагогикалық шеберлік орталығы.

Астана 2014 жыл


Тапсырмалар

Коучтің әрекеті

Тыңдаушылар әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Тренинг

(2 мин)

«Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді

Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»


Интернет-тен алынған материал-дар

Топқа бөліну

(3 мин)

«Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу.

Топқа бөлінеді. Әр топ топбасшысын сайлайды.

1.Арифметикалық амалдар

2.Геометриялық денелер

3.Геометриялық фигуралар

4.Физикалық өлшем бірліктер

5.Тригонометрия


Карточкалар

Ой жүгірту

(10мин)

Әр топқа тақырыпқа байланысты тапсырма беру


Топта жұмыс жасауды, топ шешімін постерге түсіруді ұсыну


Маркер

  1. Әдіс-тәсілдер

  2. Саралау

  3. Бағалау

  4. Кері байланыс

  5. Рефлексия

Әр тапсырма бойынша

әркімнің жеке ойлануы, пікірін білдіру, өзінің шешімін айтуы;


Қалыптастырушы бағалау

Плакат

Тұжырым жасау

(8мин)

Әр топ сағат тілімен постерді беру.

Басқа топтың постері бойынша ойларын айту, пікірлерімен бөлісу


«Парадокс»

таблосы бойынша әр топ жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп,өзара бағалау жүргізу.

Осы тапсырмаға

«Ашық микрофон» әдісі арқылы рефлексия

Микрафон

Қорытынды жасау

(3 мин)




Коучинг тақырыбын ашу, мақсаты және оқу нәтижелерімен таныстыру


Әр топтың топбасшысы өз тобын формативті бағалау арқылы бағалайды



Алған мәліметтер бойынша қорытынды жасайды

Әркім өз-өзін бағалайды. «Бас бармақ» арқылы


Кері байланыс

(2 мин)

«Плюс,минус,қызықты» әдісі

«Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады.

«Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады.

«Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады.

Әр топтан стикерге осы коучингтен алған әсерлерін топ пен пікірлесу арқылы жазу.


Плакат,маркер

Рефлексия

(2 мин)

Қандай психологиялық ахуалда болдыңыз?

1.Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?

2.Берілген уақыт жеткілікті болды ма?

  1. Коучингте қандай екі нәрсе табысты болды?



  1. Не жақсарта алады?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!