Материалдар / Коучинг "Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер"

Коучинг "Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
704
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Уақыты : 11.11.2017Г.С.Жумашева
Коучинг тақырыбыОқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Жалпы мақсатыМұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу.
Оқу нәтижелеріМұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады.
Түйінді идеяларМұғалімдермен сындарлы әңгімеге ұйытқы болу үшін сабақ барысында әдіс-тәсілдерді қалай пайдалану керектігін түсіндіру.
Дереккөздер «Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер» Педагогикалық шеберлік орталығы.Астана 2014 жыл

Тапсырмалар Коучтің әрекетіТыңдаушылар әрекеті Бағалау Ресурстар
Тренинг (2 мин)«Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіредіШеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»

Интернет-тен алынған материал-дар
Топқа бөліну(3 мин)«Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу.Топқа бөлінеді. Әр топ топбасшысын сайлайды. 1.Арифметикалық амалдар2.Геометриялық денелер3.Геометриялық фигуралар4.Физикалық өлшем бірліктер5.Тригонометрия

Карточкалар
Ой жүгірту (10мин)Әр топқа тақырыпқа байланысты тапсырма беру

Топта жұмыс жасауды, топ шешімін постерге түсіруді ұсыну

Маркер


  • Әдіс-тәсілдер
  • Саралау
  • Бағалау
  • Кері байланыс
  • Рефлексия
  • Әр тапсырма бойынша әркімнің жеке ойлануы, пікірін білдіру, өзінің шешімін айтуы;

    Қалыптастырушы бағалауПлакат
    Тұжырым жасау(8мин)Әр топ сағат тілімен постерді беру. Басқа топтың постері бойынша ойларын айту, пікірлерімен бөлісу

    «Парадокс»таблосы бойынша әр топ жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп,өзара бағалау жүргізу.Осы тапсырмаға «Ашық микрофон» әдісі арқылы рефлексия Микрафон
    Қорытынды жасау(3 мин)





    Коучинг тақырыбын ашу, мақсаты және оқу нәтижелерімен таныстыру

    Әр топтың топбасшысы өз тобын формативті бағалау арқылы бағалайды





    Алған мәліметтер бойынша қорытынды жасайдыӘркім өз-өзін бағалайды. «Бас бармақ» арқылы

    Кері байланыс (2 мин)«Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады.Әр топтан стикерге осы коучингтен алған әсерлерін топ пен пікірлесу арқылы жазу.

    Плакат,маркер
    Рефлексия (2 мин)Қандай психологиялық ахуалда болдыңыз?1.Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?2.Берілген уақыт жеткілікті болды ма?
  • Коучингте қандай екі нәрсе табысты болды?




  • Не жақсарта алады?








  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ