Материалдар / Коучинг. Оқытуды жоспарлауда оқыту үшін бағалау әдістемесін пайдалану.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг. Оқытуды жоспарлауда оқыту үшін бағалау әдістемесін пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау үдерісінің (оқу үшін бағалау) оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асырылуын талап етеді, себебі олар бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға үйренген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
367
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні Өткізген: Ж.Р.Касымбаева
Тақырыбы:1-2-сабақ: Оқытуды жоспарлауда ОүБ әдістемесін пайдалану.
Мақсаты:Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолданылу әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді.
Оқу нәтижесі:Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы білімдерінің және оның оқыту тәжірибесінде қолдану әдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін әзірлейді.
Түйінді идеялар:Сабақта қолданылатын материалдар:Бағалау үдерісінің (оқу үшін бағалау) оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асырылуын талап етеді, себебі олар бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға үйренген.Интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, смайликтер,стикерлер, суреттер,бейнефильмдер
Дерек көздері:Мектеп тренеріне арналған нұсқаулық,Мұғалімдерге арналған үлестірме материалдар, Интернет ресурстары, бейнефильмдер, суреттер
Мұғалім әрекеті Тыңдаушы әрекеті
Сабақтың басы 1.«От шашу» сергіту сәті(2 минут) 2. топқа бөлу «Вагондарға отыру» (2 минут)3. «Ой қозғау» әдісі арқылы топтарға сурет салу ұсынылады (2 мин)

Сұрақ: Неліктен 5 топтың суреті жақсы шықты деп ойлайсыздар? (Сурет салу кезінде нені басшылыққа алдыңыздар ) (2 минут)
Топқа бөлінеді

Әр топ суретті өздері бағалайды;5 топ алдын ала берілген критерий арқылы бағалайды

Өз ойларын ортаға саладыТақырып ашылады, өздері ашады.
Сабақтың ортасы «Мейрамхана стратегиясы» бойынша«Пица» әдісі арқылы мәтінді талдау Берілген мәтін бөліктерімен танысып, пицца бөліктеріне қондырып, талдайды.
Сабақтың соңы Кері байланыс (2 минут)

«Мейрамхана стратегиясы» бойынша сұрақтар
Әр топ бірін –бірі теңге, доллар, евро, юань арқылы бағалайдыСлайдтағы сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!