Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг. Оқытуды жоспарлауда оқыту үшін бағалау әдістемесін пайдалану.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг. Оқытуды жоспарлауда оқыту үшін бағалау әдістемесін пайдалану.
Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау үдерісінің (оқу үшін бағалау) оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асырылуын талап етеді, себебі олар бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға үйренген
Мұғалімдерөздерініңтәжірибесіжәнебағалаумақсаты мен оныңқолданылуәдістемесінзерделеунегізіндеоқуүшінбағалаудыңәртүрлітәсілдерінәзірлейді.
Оқунәтижесі:
Мұғалімдероқуүшінбағалаумәнітуралыбілімдерініңжәнеоныңоқытутәжірибесіндеқолдануәдістемесінегізіндеқалыптастырушыбағалаудыңформалары мен әдістерінәзірлейді.
Түйіндіидеялар:Сабақтақолданылатынматериалдар:
Бағалауүдерісінің (оқуүшінбағалау) оқыту мен оқудыңажырамасбөлігіекенінтүсінумұғалімдердіңтүйсігіндеүлкенөзгерістердіңжүзегеасырылуынталапетеді, себебіоларбағалаудыоқуүдерісінаяқтайтынүдерісретіндедәстүрлітүрдеқабылдауғаүйренген.Интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам, смайликтер,стикерлер, суреттер,бейнефильмдер
Дереккөздері:
Мектептренерінеарналғаннұсқаулық,Мұғалімдергеарналғанүлестірмематериалдар, Интернет ресурстары, бейнефильмдер, суреттер
Мұғалім әрекеті
Тыңдаушы әрекеті
Сабақтың басы
1.«От шашу» сергіту сәті(2 минут) 2. топқа бөлу «Вагондарға отыру» (2 минут)3. «Ой қозғау» әдісі арқылы топтарға сурет салу ұсынылады (2 мин)
Сұрақ: Неліктен 5 топтың суреті жақсы шықты деп ойлайсыздар? (Сурет салу кезінде нені басшылыққа алдыңыздар ) (2 минут)
Топқа бөлінеді
Әр топ суретті өздері бағалайды;5 топ алдын ала берілген критерий арқылы бағалайды
Өз ойларын ортаға саладыТақырып ашылады, өздері ашады.
Сабақтың ортасы
«Мейрамхана стратегиясы» бойынша«Пица» әдісі арқылы мәтінді талдау
Берілген мәтін бөліктерімен танысып, пицца бөліктеріне қондырып, талдайды.
Сабақтың соңы
Кері байланыс (2 минут)
«Мейрамхана стратегиясы» бойынша сұрақтар
Әр топ бірін –бірі теңге, доллар, евро, юань арқылы бағалайдыСлайдтағы сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз