Сабақтың
тақырыбы:
|
Кәсіби қоғамдастық –
педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде
жүктеу
|
Жалпы
мақсат:
|
Кәсіби қоғамдастықтың маңызы
туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және
инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Мектептер
арасындағы ынтымақтастық, мектептерде оқитын оқушылардың ғана емес,
барлық балалардың мүддесі арналғанын атап көрсету. Кәсіби
қоғамдастықтың мектеп жұмысының ілгерілеуіне ықпалы зор екеніне көз
жеткізу.
|
Оқу
нәтижелері
|
Қоғамдастықтар үшін
қатысушының пікірі бағаланатын іс - шаралар пайдалы болатынын
біледі.
- Мұғалімдер бір -
бірімен кездесу, пікіралмасу арқылы кәсіби қоғамдастықтың
тиімділігін білді.
- Кәсіби қоғамдастық
жұмысының жүзеге асуына бірлесе әрекет етудің үлесі зор екеніне
көзі жетеді.
- Бұрыннан келе
жатқан мәселелер мен проблемаларды шешеді және жаңа идеялармен
алмасады
- Ата - аналар мен
мектеп арасында байланыс
дамиды.
- АКТ - ның мүмкіндіктерімен
жаңа қырларын бірлесіп
игереді.
|
Түйінді
идеялар:
|
Мектепішілік
ынтымақтастықты нығайту арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін
арттыру және бағдарламаның жүзеге асырылуына ықпал
ету.
Оқыту мен оқу үдерістерінің
тиімді әдіс тәсілдерін жүйелі жетілдіру. Зерттеулер мен нәтижелерді
тарату арқылы қарым - қатынас
орнату
|
Жаттығулар және бірлескен
жұмысқа негізделген тәсіл:
|
Блум таксономиясы
,интерактивті тақта, компьютер, бейнематералдар, постер, маркер,
слайдтар.
|
Уақыт
мөлшері
|
Коучинг
тақырыбы
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әркеті
|
Оқыту сапасын
жақсартатын формативтік бағалаудың
тиімділігі
|
2мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
|
Топтау:
Сoffee-break әдісі арқылы топтау.
Мұғалімдерге түрлі-түсті ыдыспен кофе ұсынылады. Әрбір тыңдаушыға
енді кофелерін өз туыстарымен бірге ішу ұсынылады. Бұл топтау
тыңдаушылар арасында жылы қарым-қатынас орнатуға тиімді. (Жасыл,
қызыл, ақ сары түсті)
|
Қатысушылар төрт топқа
бөлінеді. Өз ыдыстарының түсіне байланысты 6 адамнан бір топ құрып
отырады.
|
2
мин
|
Таңыстыру
кезеңі:
|
Әр шағын топ бірлесе
отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, тұстарына
іледі.
|
Есімнің алғашқы әріпі
бойынша өз бойындағы жақсы бір қасиетін
атайды.
|
2
минут
|
Миға шабуыл
Сұрақ-жауап стратегиясы
|
«Сұхбат» стратегиясы
Коуч: Мен сіздерге алдын ала кәсіби қоғамдастықтар туралы
ақпарат беріп, танысуларыңызды
сұранғанмын.
Қазір қосымша
«Мұғалімдердің желілік қауымдастығы» виртуалды сабағынан үзінді
көріңіздер.
|
Әр топ мұқият тыңдап, видеороликті
көреді.
|
2
мин
|
Түсінік беріп
кету
|
Қоғамдастық деген
не?
|
Әр топ мұқият тындап
отыру қажет
|
|
|
|
|
5
мин
|
-
Тапсырма
|
Тапсырма: «Кәсіби
қоғамдастық дегеніміз не және оның
маңызы»
|
Әр топ постар жасап
қорғайды ,болғаннан кейін өздері бағалайды, бір-біріне баға
қояды.
|
|
Түсінік беріп
кету
|
Коуч: Әр топ
«Қоғамдастық, Компьютер, Смартфон, Интернет» терминдерін негізге
ала отырып ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ? деген сұрақтарды қатыстырып сұрақтар
әзірлейді.
|
Әр топ сұхбатшыларын
дайындап көршілес топтарға сұрақтарына жауап алып келуге жібереді.
Қалған топ мүшелері келген сұхбатшыға жауап
береді.
|
5
мин
|
-
Тапсырма
|
Аудирорияда
сұрақтармен жұмыс жасау үшін «Сұхбат» әдісі
қолданылады.
|
Топ енді критерийлер
арқылы бағалайды , салыстырады
|
2
минут
|
Сергіту
сәттері
|
«Қара жорға
биі»
|
12 жұп мүшелерін
қозғалтады
|
|
Түсінік
беру
|
|
Мұқият түсініп
тыңдап отыру
|
3
мин
|
Кері
байланыс
|
Бағалау.
4 баған стратегиясы
+ не түсінікті қызықты
-түсініксіз ? сұрақтар
|
Топ басшылары
келіп, стикердегі пікірлерін оқып
жабыстырады.
Не түсінікті?
Не түсініксіз?
Не қызықты?
Туындаған сұрақтар?
|
2 мин
|
|
Талдау.
Бағалау сіздерге түсінікті болды
ма?
Қандай бағалауды қолдандық?
|
Мұқият тыңдап сұраққа жауап
беру.
|
5 мин
|
Постер стратегиясы
|
Жинақтау. Топтық тапсырма.
Критериалды бағалау жүйесін қолдану тақырыбында постер
құру.
|
Топ спикерлері постерлерін
қорғайды.
|
2 минут
|
Рефлексия
|
Бағалау.
Формативті бағалау «Екі жұлдыз , бір тілек» стратегиясына
сүйене отырып, Конус алма ағашына топтың ең жақсы жетістігі және
жіберген кемшілігіне ұсыныс айту.
|
Топтан бір мұғалім тұрып жақсы жетістігі мен жіберген
кемшіліктерін сағат тілінде бір біріне оқиды. Алдарында тұрған
конус алма ағашына жабыстырады.
|
1 минут
|
Қолдау
|
Қатысушыларға белсенділіктері үшін алғыс айтып, ерекше
көзге түскедерін мадақтап, өтілген сергіту сәттері материалдары
салынған дискіні алғыс айтып таратып
беру.
|
Сергіту сәттері салынған дискіні алады,
бағаланады.
|