Коучинг сабағы: «Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру»
|
|
|
Сабақ: «Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру» |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру |
|||||
|
Қамтылатын модуль |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. |
|||||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық Таныстырылым |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын түсінеді. |
|||||
|
Оқу нәтижелері |
1.Оқу үрдісінде сындарлы оқытудың маңызы 2. Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру жайлы мәлімет алады. 3. Сұрақты нақты қоюды қолданады 4. Жаңа әдіс тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді. 5. Дәстүрлі оқыту мен жаңа оқыту үдерісінің айырмашылықтарын біліп, тәжірибеде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана алады. |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Жаңа әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. |
|||||
|
Уақыт |
Тапсырма |
Баяндамашының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|
Тренинг 10:00-10:05 |
Амандасу. Топқа бөлу. Жақын танысу Психологиялық ахуал орнату
|
Мұғалімдерді топқа бөлу. Бір-бірлерімізге бүгінгі күнге жақсы тілектерімізді айтсақ. |
Мұғалімдер қабырғаға ілінген әр түрлі түстегі қағаздың жанына барып тұрады. Бір-бірлеріне жақсы тілектерін айтады. |
Кері байланыс |
Әр түстегі қағаздар. |
|
|
10.05-10.10 |
Сындарлы оқыту дегеніміз не? Дәстүрлі оқыту мен жаңа оқыту үдерісінің айырмашылығы қандай?
|
Сұрақтар қойылады? |
Мұғалімдер осы сұраққа жауап береді, немесе жауап беру үшін интернет желісін пайдалану арқылы жауаптар іздейді. |
Қадағалау арқылы бағалау |
Интернет |
|
|
10.10-10.30 |
Слайд көрсету. Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдары жайлы ақпарат беру. |
Сапалы және табысты оқыту үшін сіз қандай әдіс-тәсілді пайдаланасыз? |
Мұғалімдер сұрақтарға жауап бере отырып, сапалы және табысты оқыту үшін әдіс-тәсілді пайдаланану керектігі туралы мағлұмат алады. |
Қадағалау |
Компьютер Power Point бағдарламасы |
|
|
10.30-10.35 |
Тапсырмаларды орындау |
Барлық топпен бірге тапсырмаларды жасату |
Мұғалімдерге тапсырма тарату арқылы жаттығулар жасайды. |
Қадағалау |
Карточкадағы тапсырмалар |
|
|
10.35- 10.40 |
Кері байланыс: екі жұлдыз , бір тілек . |
Бұл сабақта не үйрендіңіз ? Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз ? Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?
|
Рефлексия: «Мен» Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Мен» тәсілін түсіндіремін.
|
Қадағалау арқылы бағалау. |
«Мен» «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг сабағы
Коучинг сабағы
Коучинг сабағы: «Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру»
|
|
|
Сабақ: «Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру» |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру |
|||||
|
Қамтылатын модуль |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. |
|||||
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық Таныстырылым |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын түсінеді. |
|||||
|
Оқу нәтижелері |
1.Оқу үрдісінде сындарлы оқытудың маңызы 2. Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдарын қалыптастыру жайлы мәлімет алады. 3. Сұрақты нақты қоюды қолданады 4. Жаңа әдіс тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді. 5. Дәстүрлі оқыту мен жаңа оқыту үдерісінің айырмашылықтарын біліп, тәжірибеде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана алады. |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Жаңа әдіс – тәсілдерді пайдалана отырып, сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. |
|||||
|
Уақыт |
Тапсырма |
Баяндамашының әрекеті |
Мұғалімнің әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|
|
Тренинг 10:00-10:05 |
Амандасу. Топқа бөлу. Жақын танысу Психологиялық ахуал орнату
|
Мұғалімдерді топқа бөлу. Бір-бірлерімізге бүгінгі күнге жақсы тілектерімізді айтсақ. |
Мұғалімдер қабырғаға ілінген әр түрлі түстегі қағаздың жанына барып тұрады. Бір-бірлеріне жақсы тілектерін айтады. |
Кері байланыс |
Әр түстегі қағаздар. |
|
|
10.05-10.10 |
Сындарлы оқыту дегеніміз не? Дәстүрлі оқыту мен жаңа оқыту үдерісінің айырмашылығы қандай?
|
Сұрақтар қойылады? |
Мұғалімдер осы сұраққа жауап береді, немесе жауап беру үшін интернет желісін пайдалану арқылы жауаптар іздейді. |
Қадағалау арқылы бағалау |
Интернет |
|
|
10.10-10.30 |
Слайд көрсету. Сапалы және табысты оқытуға бағытталған сындарлы оқытудың тиімді жолдары жайлы ақпарат беру. |
Сапалы және табысты оқыту үшін сіз қандай әдіс-тәсілді пайдаланасыз? |
Мұғалімдер сұрақтарға жауап бере отырып, сапалы және табысты оқыту үшін әдіс-тәсілді пайдаланану керектігі туралы мағлұмат алады. |
Қадағалау |
Компьютер Power Point бағдарламасы |
|
|
10.30-10.35 |
Тапсырмаларды орындау |
Барлық топпен бірге тапсырмаларды жасату |
Мұғалімдерге тапсырма тарату арқылы жаттығулар жасайды. |
Қадағалау |
Карточкадағы тапсырмалар |
|
|
10.35- 10.40 |
Кері байланыс: екі жұлдыз , бір тілек . |
Бұл сабақта не үйрендіңіз ? Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз ? Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?
|
Рефлексия: «Мен» Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Мен» тәсілін түсіндіремін.
|
Қадағалау арқылы бағалау. |
«Мен» «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
шағым қалдыра аласыз













