Коучинг сабақтың тақырыбы: Мектептегі мұғалім көшбасшылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг сабақтың тақырыбы: Мектептегі мұғалім көшбасшылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту
Материалдың қысқаша нұсқасы


 

    Коуч: Кужахметова Айнур Самухановна

 Коучинг сабақтың тақырыбы

Мектептегі мұғалім көшбасшылығы

Жалпы мақсаты

Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.

Күтілетін нәтиже

Топтаса жұмыс атқара отырып,басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді. Кәсіби білім, біліктері өседі.

Әдебиет

1. Мұғалімге араналған нұсқаулық.

2. Үлестірме материалдар

3. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж.

        Уақыт

Коучтің  әректі

Тыңдаушылардың әрекеті

 

1. «Колейдоскоп» (психологиялық ахуал)

2.Топтау: 

От. Су. Күн. Ай.

Қима қағаздар арқылы әр топ бір-бірін тауып алады. (пазл үлгісінде тарату)

Әр топқа өз атауларына байланысты анықтама беру.

От - қай кзде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.

Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.

Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

 

2. Ой қозғау:

«Құмырсқа мен қант» видеоролигі көрсетіледі

Коучинг тақырыбы ашылады. Көшбасшы туралы ойларын ортаға салады

 

        Асоцияция әдісі арқылы көшбасшыға тән қасеттерді атау:

1. Оптимист

2. Әділ, қарапайым

3. Мәдениетті

4. Шығармашыл

5. Зерттеуші гуманист

6. Жаңашыл

Формативті бағалау

Көшбасшыға тән қасеттерді тақтаға шығып жазады.




Сергіту сәті «Жүгіріп жүріп сурет сал»

Тақтада ілінген суретті бағдарлап айтып жүріп, берілген уақытқа бояу

 

Топтық жұмыс:

  1. «6 W әдісі»

Көшбасшы – ол....

  1. РАФТ әдісі

Көшбасшы болу үшін....

  1. «551» стратегиясы

Көшбасшы алдымен...

  1. «Дөңгелек үстел» стратегиясы

Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі...

(4 топ берілген тапсырманы шығармашылықпен орындау керек екендігі айтылады.)




 

Слайдпен жұмыс:

Көшбасшылық ұғымын түсіндіру.

(МАН)

Көшбасшы ұғымы жайлы мәлімет алады.

 

Кері байланыс:

«Менің алған әсерім...»


.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2021
832
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі