|
|
Коуч: Кужахметова Айнур Самухановна |
||
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
Мектептегі мұғалім көшбасшылығы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Топтаса жұмыс атқара отырып,басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді. Кәсіби білім, біліктері өседі. |
||
|
Әдебиет |
1. Мұғалімге араналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж. |
||
|
Уақыт |
Коучтің әректі |
Тыңдаушылардың әрекеті |
|
|
|
1. «Колейдоскоп» (психологиялық ахуал) 2.Топтау: От. Су. Күн. Ай. Қима қағаздар арқылы әр топ бір-бірін тауып алады. (пазл үлгісінде тарату) Әр топқа өз атауларына байланысты анықтама беру. От - қай кзде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. |
|
|
|
|
2. Ой қозғау: «Құмырсқа мен қант» видеоролигі көрсетіледі |
Коучинг тақырыбы ашылады. Көшбасшы туралы ойларын ортаға салады |
|
|
|
Асоцияция әдісі арқылы көшбасшыға тән қасеттерді атау: 1. Оптимист 2. Әділ, қарапайым 3. Мәдениетті 4. Шығармашыл 5. Зерттеуші гуманист 6. Жаңашыл Формативті бағалау |
Көшбасшыға тән қасеттерді тақтаға шығып жазады. |
|
|
|
Сергіту сәті «Жүгіріп жүріп сурет сал» |
Тақтада ілінген суретті бағдарлап айтып жүріп, берілген уақытқа бояу |
|
|
|
Топтық жұмыс:
Көшбасшы – ол....
Көшбасшы болу үшін....
Көшбасшы алдымен...
Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі... (4 топ берілген тапсырманы шығармашылықпен орындау керек екендігі айтылады.) |
|
|
|
|
Слайдпен жұмыс: Көшбасшылық ұғымын түсіндіру. (МАН) |
Көшбасшы ұғымы жайлы мәлімет алады. |
|
|
|
Кері байланыс: «Менің алған әсерім...»
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг сабақтың тақырыбы: Мектептегі мұғалім көшбасшылығы
Коучинг сабақтың тақырыбы: Мектептегі мұғалім көшбасшылығы
|
|
Коуч: Кужахметова Айнур Самухановна |
||
|
Коучинг сабақтың тақырыбы |
Мектептегі мұғалім көшбасшылығы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Топтаса жұмыс атқара отырып,басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді.Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді. Кәсіби білім, біліктері өседі. |
||
|
Әдебиет |
1. Мұғалімге араналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж. |
||
|
Уақыт |
Коучтің әректі |
Тыңдаушылардың әрекеті |
|
|
|
1. «Колейдоскоп» (психологиялық ахуал) 2.Топтау: От. Су. Күн. Ай. Қима қағаздар арқылы әр топ бір-бірін тауып алады. (пазл үлгісінде тарату) Әр топқа өз атауларына байланысты анықтама беру. От - қай кзде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. |
|
|
|
|
2. Ой қозғау: «Құмырсқа мен қант» видеоролигі көрсетіледі |
Коучинг тақырыбы ашылады. Көшбасшы туралы ойларын ортаға салады |
|
|
|
Асоцияция әдісі арқылы көшбасшыға тән қасеттерді атау: 1. Оптимист 2. Әділ, қарапайым 3. Мәдениетті 4. Шығармашыл 5. Зерттеуші гуманист 6. Жаңашыл Формативті бағалау |
Көшбасшыға тән қасеттерді тақтаға шығып жазады. |
|
|
|
Сергіту сәті «Жүгіріп жүріп сурет сал» |
Тақтада ілінген суретті бағдарлап айтып жүріп, берілген уақытқа бояу |
|
|
|
Топтық жұмыс:
Көшбасшы – ол....
Көшбасшы болу үшін....
Көшбасшы алдымен...
Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі... (4 топ берілген тапсырманы шығармашылықпен орындау керек екендігі айтылады.) |
|
|
|
|
Слайдпен жұмыс: Көшбасшылық ұғымын түсіндіру. (МАН) |
Көшбасшы ұғымы жайлы мәлімет алады. |
|
|
|
Кері байланыс: «Менің алған әсерім...»
|
|
|
шағым қалдыра аласыз






.













