Материалдар / Коучингтің тақырыбы: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучингтің тақырыбы: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие тәлімгерлеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
1090
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 коучинг. 6.09.2016 ж. Коучингтің тақырыбы: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас Коучингтің мақсаты: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас мәдениетін нығайту Міндеттері: -Мұғалімдер қауымын баланың жан-дүниесін түсініп,өзіне тән кілтін табуға бағыттау - Ынтымақтастық оқу жағдайында оқушылардың құрбы - құрдастарымен қарым - қатынас жасай отырып, өз идеяларын ұсына білуге баулу Коучингтің күтілетін нәтижесі: Мұғалім мен оқушы арасында қарым-қатынас нығая түседі.Оқушының жан-дүниесін түсініп,жүрегінен жол таба біледі.



УақытыСабақтың кезеңдері Әдіс- тәсілдерІс-әрекетҚолданылатын ресурстар
5 минКіріспеПсихологиялық дайындық«Атомдар мен молекулалар» тренингі арқылы жағымды ахуал орнатамын.

Геометриялық фигураларды таңдау арқылы топтасады.
Ойынды жүргізуші мұғалім «Атом» дегенде еркін қозғалады, «Молекула» дегенде мұғалімдер бірігеді.

Таңдаған фигураларына сай топқа бөлінеді.










Қима қағаз
10 мин«Бейнеролик»«Ой қозғау»Бұл бейнежазбадан не түйдіңіздер?Бейнежазба мазмұнын топта талқылайды, сонан соң өз ойларын қорытындылап айтады.Проектор,





10 мин











10 мин
Негізгі бөлімТаныстырылым







Топтық жұмыс

«Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас» тақырыбында таныстырылым жасау.1-топ: Оқушының сабаққа зейін қоймай,жан-жағына қарап отыру себебі неде?

2-топ:Мұғалім мен оқушының арасындағы қарама-қайшылықтың шығу себебі неде?.

Мұғалім мен оқушы арасындағы

Әр топ мүшелері берілген тапсырма бойынша бір-бірімен ақылдаса,ойласа бір шешімін тауып, тақтаға шығып қорғайды



Топтық жұмыстың тиімділігі туралы өз ойларын жазады және топ мүшелері бір-бірінің жұмысын толықтырады.

Кесте,слайдтар,презентация-лар



Флипчарт
5 минТопаралық бағалау«Екі жұлдыз,бір тілек » әдісі

Топ мүшелері бір-бірінің жұмысын бағалайды.

5 минРефлексияКері байланыс кестесін толтырады.

-Бүгін мен не үйрендім?-Менің көңіл күйім.-Маған не ұнады?-Үйренгенімді тәжірибемде қолданамын.Кесте


Дайындаған тәлімгер Карсыбаева Акжаркын









«№89 Л.Жолдасов атындағы жалпы орта мектебі» кмм. «Қарлығаш» тәрбие қоғамдастығының сынып жетекшілермен өткізілген коучинг сессиясыныңхаттамасы №1 Күні:06.09.2016ж.

Коучинг сессиясының тақырыбы: Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас

Қатысқан мұғалімдер: Сапарова Клара,Әбілқасымова Гүлзат,Дарибаева Саяра,Алшоразова Калдыгүл,Даубаева Гүлзира,Бөрібеков Ерғали,Сауырбаева Мөлдір Қаралған мәселелер:Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасОқушы мәдениетін қалыптастыру 1-мәселе: Коучинг жүргізуші П.Карсыбаева бейнежазба көрсетіп, сол бейнежазба туралы ойларын сұрады. Жарыссөзге шыққан Сапарова Клара, Алшоразова Калдыгүл бірлесе көтерген жүк жеңіл екендігін айта отырып, мектебіміздегі мұғалімдердің осылай бірлесе отырып, бір-бірімізге білмегенімізді үйретіп, қолдау көрсетіп отырсақ кез келген кедергілерді жеңе алатындығымызды айтты. Сынып жетекшілер бірлесе отырып «Қарлығаш» кәсіби қоғамдастығының топ ережесін түзді. 2-мәселе: Коучинг жүргізуші П.Калтаева мұғалімдерге Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас қандай болу керек? деген сұрақ қоя отырып мұғалімдердің пікірлерін тыңдады. Жарыссөзге шыққан Әбілқасымова Гүлзат мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс тығыз байланыста болу керек екендігін айтып өтті. Кейін жүргізуші «Мұғалім мен оқушы арасында келіспеушілік қандай жағдайда туады?» деген сұрақ қойды. Әлеуметтік жағдайы, қоғамдағы орта, өтпелі кезең, мұғалімдердің қарым-қатынасы жайлы талқылап, өз мәселелерін ортаға салды. Жүргізуші «Сіз оқушымен үнемі тығыз байланыста сызба ?» деген сұрақ қойды. Жарыссөзге шыққан Дарибаева Саяра, оқушылармен тығыз байланыста екенін,жан-жақты қадағалауын айтып өтті. Бүгінгі таңдағы оқушылар білімі жетік, құзіретті, бәсекеге қабілетті мамандарды талап етеді. Сол үшін мұғалім әрдайым ізденісте болу керектігін айтып өтті.

Ұсыныстар:1.«Қарлығаш» кәсіби қоғамдастығының топ ережесі жыл бойы іске асырылсын.2. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты үнемі тығыз байланыста болу керек





Коучинг жүргізушісі: А. Карсыбаева Хатшы: Г.Даубаева









Коучингке рефлексия
Рефлексиялық сұрақтарТақырыбы: «Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас»
Не болды?Қалай болды? Қандай мақсатта өткізілді?







«Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас». тақырыбында коучинг өткіздім. Мақсатым коучингте сынып жетекшілерге мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас мәдениетін нығайту. Сабақты «Атомдар , молекулалар» ойыны арқылы психологилық дайындық жасаудан бастадым. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінді. Қызығушылықтарын арттыру мақсатында қатысушылар назарына»«Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас» тақырыбындағы бейнероликті ұсындым. Екі топ мүшелері де бейнероликтің мағынасын толығымен ашып түсіндіре білді. Тақырыпты толық түсінулері үшін арнайы әзірленген таныстырылымды көрсеттім. Сынып жетекшілердің жылдам ойлау дағдысын жетілдіру үшін «Топтық тапсырма» тапсырмасын бердім. Олар сұрақтарға жауап беріп жатты.
Маған не ұнады? Не сәтті өтті? Неге? Қандай дәлел көрсетуге болады? Сабақ барысында маған ұнағаны мұғалімдердің «Топтық тапсырмада» берілген сұрақтарға өз ойларын дұрыс тұжырым жасай білді. А есімді қатысушы өз сұрақтарын өте қарапайым тілде түсіндіріп өтті.. Б есімді қатысушы де өз рөлін тамаша орындап шықты. Жалпы алғанда, барлық қатысушылар өздерінің әртістік қабілеті бар екенін көрсете білді. Әр топтың әзірлеген жұмыстары да мазмұнды болды.
Не сәтсіз өтті? Қандай қиындықтар болды? Неге? Нәтижесі қалай болды?Кейбір қатысушылардың еркін ойлау қабілеттерінің төмендігі және өз ойын жеткізуге ұялатыны байқалды. Топ мүшелері тапсырманың шешімін айтуға келгенде бір-біріне сілтеп отырды. Өз ойын ашық айтуға қымсынды.
Мен не істедім немесе осы қиындықтарды жою үшін не істеймін?Алдағы уақытта ондай әріптестеріммен жекеше к сұхбат жүргізіп, мұндай кедергілерді болдырмауға тырысамын. Әр бір пікір құнды саналатынына көздерін жеткіземін.
Мақсатқа жеттім бе? Нәтиже қалай болды? Нені өзгертуім керек? Үдерісті жақсарту үшін тағы не істеуге болады?Мақсатыма жеттім, себебі сабақтан күтілетін нәтижеге қол жеткіздім. Қатысушы сынып жетешілер топ құрудың бірнеше тәсілдерін және топтық жұмыс жасауда бала тәрбиесіндегі мәселелерді тиімді жолдармен шешуді үйренді. Кері байланыс кестесінде олар өздерінің сабақтан жақсы әсер алғаны туралы жазыпты. Көңіл-күйлерінің жоғары екенін көрсетіпті. Алдағы уақытта үйренген әдіс-тәсілдерін өз тәжірибелерінде қолданатынын жазыпты.


Дайындаған коуч-мұғалім: Карсыбаева А

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!